eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Dąbrowa Górnicza: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 384550 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 3602790, faks 032 2673657.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pssedg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pssedg.pl/przetargi.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inspekcja Sanitarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na rzecz Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej (zwanej PSSE) usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym. Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Dąbrowie Górniczej mieści się w dwóch budynkach. Siedziba Stacji mieści się w Dąbrowie Górniczej ul. Szpitalna 13, natomiast drugi budynek do którego kierowana jest korespondencja mieści się w Będzinie ul. Kościuszki 58. Dotychczas, przesyłki pocztowe wychodzące z PSSE przyjmowane są w budynku Poczty Polskiej w Będzinie. Przesyłki pocztowe adresowane do PSSE doręczane są do budynku Stacji w Będzinie i w Dąbrowie Górniczej. Do budynku Stacji w Dąbrowie Górniczej trafia ok. 4-5 przesyłek pocztowych - dziennie, są to przesyłki od adresatów którzy nie znają adresu korespondencji PSSE lub zwroty. 2.W zakres przedmiotu wchodzą: 1/usługi pocztowe zaliczone do usług powszechnych w obrocie krajowym obejmujące przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie: a/przesyłek listowych o wadze: do 50g; ponad 50 do 100g; 100 do 350g; 500 do 1000g. 2/ zwrot przesyłek niedoręczonych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia odbiorcy. 3. Przez przesyłki listowe rozumie się: 1/ przesyłki listowe nierejestrowane /listy zwykłe/ krajowe: a/ niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, b/będące przesyłkami najszybszej kategorii /priorytetowe/ 2/ przesyłki listowe rejestrowane /listy polecone/ krajowe, przyjęte za potwierdzeniem do nadania: a/niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, b/będące przesyłkami najszybszej kategorii / priorytetowe/ 3/przesyłki listowe rejestrowane /listy polecone/ krajowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru /zpo/, przyjęte do nadania i doręczane za pokwitowaniem odbioru a/ niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, b/ będące przesyłkami najszybszej kategorii /priorytetowe/ 4.Przyjmowanie przesyłek dostarczonych przez Zamawiającego będzie następowało w siedzibie Wykonawcy, którego placówka (punkt obsługi klienta) będzie znajdować się na terenie miasta Będzin. Przesyłki będą przyjmowane codziennie od poniedziałku do piątku / z wyłączeniem dni wolnych od pracy/, w godzinach pracy Wykonawcy. Przesyłki dostarczać będzie pracownik Zamawiającego za potwierdzeniem. 5.Nadanie przesyłek będzie następować w dniu ich dostarczenia do Wykonawcy. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie będzie posiadał placówki na terenie miasta Będzina, wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego przy ul. Kościuszki 58 w Będzinie, codziennie w dni robocze Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach ustalonych z Zamawiającym. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy za potwierdzeniem 7.Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczone do powszechnych usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Administracji Cyfryzacji dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego /Dz. U. z 2013r poz. 545/. 8. Przesyłki będą dostarczane przez Wykonawcę do każdego wskazanego przez Zamawiającego miejsca w kraju. 9. W ramach świadczenia usług pocztowych dotyczących przesyłek listowych rejestrowanych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru /ZPO/ Wykonawca będzie realizował doręczanie przesyłek w trybie określonym w art. 39-49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego /Dz. U. z 2013 r. poz. 267/ 10.Tryb doręczania przesyłek za potwierdzeniem odbioru o których mowa w ust. 8: 1/ Wykonawca będzie doręczał do Zamawiającego potwierdzenie odbioru przesyłki przez adresata, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, 2/ w przypadku nieobecności adresata przesyłki rejestrowanej Wykonawca przechowa przesyłkę w swojej placówce przez okres 14 dni; przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę; termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia; w przypadku niepodjęcia przesyłki w tym terminie, przesyłka będzie awizowana powtórnie, poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty pierwszego zawiadomienia; po upływie 14 dniowego terminu odbioru Wykonawca zwróci przesyłkę do zamawiającego z podaniem przyczyny niedoręczenia adresatowi. 11. W związku z realizacją usług o których mowa w ust. 8 , Zamawiający formularze potwierdzeń nabywa własnym staraniem i kosztem. 12.Ze względu na szczególne znaczenie doręczeń dla Zamawiającego, o których mowa w ust.8 Wykonawca jest zobowiązany usługi te realizować i dokumentować prawidłowo. 13. Zamawiający zobowiązuje się do: 1/ opakowania przesyłek listowych w sposób umożliwiający Wykonawcy ich doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia, 2/ umieszczania na przesyłkach nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podawanym jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki ( zwykła, polecona, priorytet, zwrotne potwierdzenie odbioru), umieszczanie nadruku- pieczątki z pełną nazwą i adresem Zamawiającego na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki oraz oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą 3/uporządkowania przesyłek do nadania: ich posortowanie wg kategorii, przedziałów wagowych i rozmiarów, przekazaniu zgodnie z kolejnością wpisów w pocztowej książce nadawczej, 4/sporządzania w dwóch egzemplarzach pocztowej książki nadawczej dla przesyłek rejestrowanych oraz zestawień ilościowych dla przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych będących podstawą do wzajemnych rozliczeń. 14. W formularzu cenowym wskazano szacunkowe ilości przesyłek pocztowych w celach obliczenia wartości ofert składanych przez Wykonawców oraz ich porównania przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Szacunku dokonano przy zachowaniu maksymalnej rzetelności i staranności. Faktyczna ilość usług oraz ich zakres rodzajowy będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego, których nie można szczegółowo określić w okresie wszczęcia i prowadzenia niniejszego postępowania i mogą się różnić od podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w wynikające ze zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadania aktualnego zezwolenia Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe Dz. U. z 29 grudnia 2012 poz. 1529

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert , co najmniej dwóch zamówień, odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co zamawiający rozumie świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych o wartości nie mniejszej niż 76.000,00 zł brutto, z podaniem nazwy przedmiotu zamówienia, danych podmiotu (nazwa zamawiającego) na rzecz którego wykonano zamówienie, terminu realizacji i wartości - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4do SIWZ, a także załączeniem poświadczeń wystawionych przez podmioty na rzecz których wykonano zamówienie lub oświadczenia wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia (należy wskazać przyczynę nie uzyskania poświadczenia - na piśmie), potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: za spełnienie powyższego warunku (sytuacja ekonomiczna), zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - za spełnienie powyższego warunku (sytuacja ekonomiczna), zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Uwaga: W sytuacji, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegał będzie na zasobach innych podmiotów(niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do SIWZ ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta - wypełniona i podpisana, na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym (zał. nr 1 do SIWZ); Uwagi ! - Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust.6 i §3 ust.4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. - Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pssedg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pssedg.pl/przetargi.php.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2013 godzina 09:30, miejsce: W budynku Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Będzinie 42-500 Będzin, ul. Kościuszki 58, parter, pok.002/sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.