Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Kraków: Ochrona części budynku
Numer ogłoszenia: 384740 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Krakowie , ul. Cystersów 18, 31-553 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 2942700 w. 410, 460, faks 0-12 2942700 w.456.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona części budynku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona i dozorowanie obiektu zajmowanego przez Wydział PZiK Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie, zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym poniżej. Przedmiotem zamówienia jest: Stała, bezpośrednia ochrona w godzinach 7-19 w dniach pracy, części budynku zlokalizowanego w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 41 C, wykonywana przez jednego pracownika ochrony, posiadającego co najmniej licencję I stopnia. Usługa powinna być świadczona zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. Przez pojęcie ochrony rozumie się stałą obecność osoby świadczącej ochronę fizyczną osób i mienia, w określonym miejscu i czasie, celem udaremnienia lub odparcia bezpośredniego zamachu na mienie chronione dla udaremnienia jego zaboru lub uszkodzenia, niedopuszczenie osób nieuprawnionych do wstępu na teren chroniony, działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej. Zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje przede wszystkim: 1.Utrzymanie ładu i porządku publicznego w chronionym obiekcie, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami przyjętymi u Zamawiającego, w zakresie bezpieczeństwa w budynku. 2.Formalną kontrolę i ewidencję osób wchodzących do chronionej części budynku (kontrolę również pod kątem posiadania niebezpiecznych przedmiotów przy użyciu dostępnego wyposażenia). 3.Wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenie zakłócania porządku publicznego. 4.Zatrzymywanie i przekazywanie policji sprawców czynów zabronionych. 5.Ochronę obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością zamawiającego. 6.Zabezpieczenie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu. 7.Czynną działalność zmierzającą do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych zgodnie z instrukcjami p.poż. oraz na wypadek innych zagrożeń. 8.Sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń Zamawiającego, w szczególności miejsc wymagających szczególnej ochrony. 9.Bieżące informowanie zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia na terenie chronionego obiektu. 10.Pełne rejestrowanie przychodzących z chronionego obiektu sygnałów alarmowo-informacyjnych. 11.Bezzwłoczne wysyłanie grupy interwencyjnej - patrolu samochodowego - w razie potrzeby powiadomienie o alarmie stanowiska Dyżurnego Komendy Policji w celu podjęcia wspólnych działań. 12.Bieżące informowanie o zaistniałych zdarzeniach odpowiednie służby porządkowe, grupę interwencyjną oraz zamawiającego, a także odnotować takie sytuacje w dzienniku. 13.Prowadzenie gospodarki kluczami, tj. pobieranie i zdawanie kompletu od pomieszczeń prokuratury, wpisywanie daty, godziny, imienia i nazwiska osoby pobierającej i zdającej klucze oraz żądanie potwierdzenia pobrania (zdania) klucza, poprzez złożenie podpisu. Osoba pobierająca klucze powinna okazać legitymację służbową lub inny dokument potwierdzający pracę w Prokuraturze Apelacyjnej. Wykonawca wyposaży osoby chroniące budynek w ubranie służbowe, identyfikator oraz sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonywania zadań, np. broń gazową, kajdanki, pałkę obronną oraz bezprzewodowy przycisk napadowy, którego użycie powinno skutkować przyjazdem grupy interwencyjnej, ewentualnie inne środki przymusu bezpośredniego, opisane w art. 38 ustawy o ochronie osób i mienia. Osoba świadcząca ochronę fizyczna powinna mieć możliwość połączenia z centralą wykonawcy, za pomocą własnych środków łączności..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 74.61.30.00 - 74.61.30.00 93.41.12.00 - 93.41.12.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie niezależnego systemu łączności od istniejącego w siedzibie zamawiającego, pozwalającego na bezpośrednie zawiadomienie Grupy Interwencyjnej oferenta oraz Oficera Dyżurnego KWP w Krakowie i Prokuratora Apelacyjnego w Krakowie o zdarzeniach wskazanych w wewnętrznym regulaminie bezpieczeństwa. 2.Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do świadczenia usług w zakresie ochrony mienia - to jest koncesji. 3.Zatrudnienie osób zdolnych wykonać zamówienie, którymi mogą być wyłącznie pracownicy zatrudnieni u wykonawcy na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony od minimum 6 m-cy i posiadający ważną licencję w zakresie ochrony osób i mienia. 4.Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300 000 PLN 5.Posiadanie podstawowych umiejętności dotyczących obsługi systemu monitoringu opartego o system informatyczny oraz audiowizualny, a także systemów alarmowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.pa.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna w Krakowie, ul.Cystersów 18, Kraków - Wydział Budżetowo-Administracyjny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Apelacyjna w Krakowie, ul.Cystersów 18, Kraków - Dziennik Podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.