Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-18
Krosno: Usługi portierskie, utrzymania obiektów, maszyn i urządzeń Leśnego Ośrodka Nasiennego w Równem w 2012 roku.
Numer ogłoszenia: 384776 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dukla , ul. Bieszczadzka 2, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 433 00 06, faks 013 433 14 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dukla@krosno.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi portierskie, utrzymania obiektów, maszyn i urządzeń Leśnego Ośrodka Nasiennego w Równem w 2012 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonywanie czynności portierskich w budynkach Nadleśnictwa Dukla znajdujących się w miejscowości Równe tj. w Leśnym Ośrodku Nasiennym, zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę comiesięcznym harmonogramem dyżuru, zaakceptowanym przez Zamawiającego: - w dni robocze dla LON w godzinach od 15oo do 7oo - w dni wolne od pracy całodobowo. 2. Wydawanie kluczy do obiektów LON pracownikom Ośrodka. 3. Po zdaniu kluczy od pomieszczeń przez pracowników, sprawdzenie i zabezpieczenie wszystkich pomieszczeń oraz zamknięcie bram wjazdowych na obiekt LON. 4. Prowadzenie w książce zmian dyżuru, raportu ujmującego stan nadzorowanych urządzeń, środków transportu, przebywania pracowników i osób obcych po godzinach pracy na terenie obiektów LON, a także potwierdzenie zdania i przyjęcia dyżurowania. 5. Włączanie o zmierzchu i wyłączanie o świcie oświetlenia zewnętrznego. 6. Znajomość przez personel dyżurujący podstawowej obsługi instalacji alarmowej obiektu oraz zgłaszanie nieprawidłowości Kierownikowi LON. 7. Rejestrowanie czasu wjazdu i wyjazdu pojazdów w godzinach 15.00 - 7.00 w dni robocze oraz przez całą dobę w niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy. 8. Rejestrowanie pracowników oraz innych osób przebywających na terenie Ośrodka w dni robocze po godzinach pracy oraz przez całą dobę w niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy. 9. Ochrona terenu wchodzącego w skład obiektu przed penetracją przez osoby do tego nieupoważnione. 10. Znajomość wykazu połączeń telefonicznych niezbędnych do szybkiego powiadamiania o zaistniałych zdarzeniach losowych. 11. Wykonywanie prac porządkowo-gospodarczych niezbędnych dla utrzymania właściwego stanu obiektu, sprzątanie portierni. 12. Konserwacja i naprawa metalowych i drewnianych elementów ( malowanie farbami i środkami do konserwacji drewna) wyposażenia LON materiałami Zamawiającego. 13. Utrzymanie czystości wokół budynków LON: placów, dróg i terenów zielonych usuwanie nieczystości do kontenera na śmieci. 14. Dbanie o należyty wygląd terenów zielonych (trawniki, krzewy, drzewa), koszenie trawników, pielęgnacja drzew i krzewów według potrzeb zgłoszonych przez Kierownika LON. 15. W okresie zimowym odśnieżanie dróg komunikacyjnych oraz ich zabezpieczenie przeciwślizgowe materiałami Zamawiającego. 16. W miesiącach grzewczych nadzór i obsługa kotłów gazowych centralnego ogrzewania w obiektach LON. 17. Nadzór nad urządzeniami : szafa wyłuszczarska, suszarnia nasion buka, agregaty chłodnicze : - w dni robocze dla LON w godzinach od 15oo do 7oo - w dni wolne od pracy całodobowo. Wykonywanie drobnych napraw i konserwacji dozorowanych urządzeń i sprzętu oraz zgłaszania tego faktu Kierownikowi LON. 18. Nadzór nad prawidłowością pracy stacji uzdatniania wody, obsługa i konserwacja poszczególnych urządzeń stacji : płukanie filtrów, uzupełnianie soli do regeneracji filtrów, kontrola napowietrzenia wody. 19. Rozładunek, czyszczenie, podsuszanie (mieszanie bukwi w magazynie wstępnego składowania i na stołach suszarniczych), po podsuszeniu do wymaganej wilgotności - pakowanie nasion. 20. Przyjmowanie szyszek jodły, sosny, świerka i modrzewia. 21. W okresie wiosenno-jesiennym prace na terenie szkółki: pielenie, nawadnianie szkółki, wyjmowanie sadzonek przeznaczonych do wysadzenia, drobne naprawy koryt szkółkarskich..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.20 - Usługi portierskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawcy udokumentują, że: 1.1. posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie) jako samodzielny podmiot gospodarczy, podwykonawca lub pracownik zamówienia o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje to zamówienie na wartość nie mniejszą niż 60 000 zł (potwierdzone zaświadczeniami, protokołami odbioru robót, fakturami, wydrukami z Systemu Informatycznego Lasów Państwowych). Przeliczenia podanych w załączniku nr 2 wartości w walucie obcej na PLN należy dokonać na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia (według średniego kursu NBP dla danej waluty) z dnia wystawienia dokumentu. 1.2. posiadają pozytywne referencje dotyczące wykonania zamówienia o podobnym charakterze w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za okres prowadzenia działalności. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty w szczególności zał. nr 2 do SIWZ wg kryterium spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NIE DOTYCZY
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawcy udokumentują, że: 2.1. Dysponują lub będą dysponować co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia i dokumentów dołączonych do oferty w szczególności zał. nr 3 do SIWZ wg kryterium spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawcy udokumentują, że: 3.1. Złożą oświadczenie, że ich sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewnia wykonanie zamówienia, art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty wg kryterium spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
REFERENCJE
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 1. Konieczności zmiany terminu realizacji umowy spowodowanego: a) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego; c) okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, 2. Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian stawek podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów. 3. Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy. 4. Zmian treści umowy w przypadku szczególnej formy organizacyjnej Wykonawcy. 5. Przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożnością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 18.2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych ( np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy Wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treść oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 18.3. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Pzp. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy Pzp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cilp.lasy.gov.pl/web/dukla/151509, http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_dukl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dukla
ul. Bieszczadzka 2
38-400 Krosno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Dukla ul. Bieszczadzka 2 38-400 Krosno pok. nr 16 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Przebudowa ZOL w ramach: "Rozwój opieki paliatywnej, geriatrycznej i leczniczej, a także poprawa jakości usług medycz. dla pacjentów z chorobami nowotworowymi w szpitalach Lwowa, Tarnopola i Krosna"
- Dostawa materiałów biurowych
- Prace konserwatorskie nagrobków na Starym Cmentarzu przy ul. Krakowskiej w Krośnie - ETAP II
- Konserwacja, opróżnianie i czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników
- Dostawy testów diagnostycznych, odczynników do hodowli komórkowej, certyfikowanych materiałów odniesienia, wzorców i szczepów
- Oczyszczenie rowów przydrożnych w 2025 roku na terenie miasta Krosna
więcej: przetargi w Krośnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.