eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbuszowaZaciągniecie kredytu długoterminowego z przeznaczeniemna spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1 900 000,00 zł.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Kolbuszowa: Zaciągniecie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem: na spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1 900 000,00 zł.
Numer ogłoszenia: 384830 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kolbuszowski , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2275880, faks 017 2271523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągniecie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem: na spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1 900 000,00 zł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów: 1) kredyt w wysokości 1 900 000zł ( słownie: jeden milion dziewięćset tysięcy złotych), z przeznaczeniem na: spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 1 900 000 zł, 2) kredyt na okres do 31.12.2018 roku, 3) spłata kredytu nastąpi w 25 ratach kwartalnych płatnych począwszy od m-ca grudnia 2012 r. do m-ca grudnia 2018 r. Harmonogram spłaty kapitału przedstawia się następująco: - I rata w kwocie 76 000,-zł do 31.12.2012r. - II rata w kwocie 76 000,-zł do 31.03.2013r - III rata w kwocie 76 000,-zł do 30.06.2013r. - IV rata w kwocie 76 000,-zł do 30.09.2013r. - V rata w kwocie 76 000,-zł do 31.12.2013r. - VI rata w kwocie 76 000,-zł do 31.03.2014r. - VII rata w kwocie 76 000,-zł do 30.06.2014r. - VIII rat w kwocie 76 000,-zł do 30.09.2014r. - IX rata w kwocie 76 000,-zł do 31.12.2014r. - X rata w kwocie 76 000,-zł do 31.03.2015r. - XI rata w kwocie 76 000,-zł do 30.06.2015r. - XII rata w kwocie 76 000,-zł do 30.09.2015r. - XIII rata w kwocie 76 000,-zł do 31.12.2015r. - XIV rata w kwocie 76 000,-zł do 31.03.2016r. - XV rata w kwocie 76 000,-zł do 30.06.2016r. - XVI rata w kwocie 76 000,-zł do 30.09.2016r. - XVII rata w kwocie 76 000,-zł do 31.12.2016r. - XVIII rata w kwocie 76 000,-zł do 31.03.2017r. - XIX rata w kwocie 76 000,-zł do 30.06.2017r. - XX rata w kwocie 76 000,-zł do 30.09.2017r. - XXI rata w kwocie 76 000,-zł do 31.12.2017r. - XXII rata w kwocie 76 000,-zł do 31.03.2018r. - XXIII rata w kwocie 76 000,-zł do 30.06.2018r. - XXIV rata w kwocie 76 000,-zł do 30.09.2018r. - XXV rata w kwocie 76 000,-zł do 31.12.2018r. 4) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, 5) odsetki naliczone będą od kwoty wykorzystanego kredytu, 6) kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna, 7) w sytuacji wcześniejszej niż w umowie spłaty kredytu ( przedterminowo) odsetki naliczane od faktycznego zadłużenia ( bez ponoszenia dodatkowych kosztów), 8) oprocentowanie będzie liczone wg stawki zmiennej obowiązującej w okresie naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce WIBOR dla depozytów 3 miesięcznych powiększonej o marżę banku, a) przy naliczaniu oprocentowania będzie przyjęta rzeczywista liczba dni w miesiącu oraz w roku obrachunkowym (365/366 dni), b) o zmianie oprocentowania Bank powiadomi kredytobiorcę na piśmie, 9) marża banku nie może mieć wartości ujemnej, 10) możliwość realizacji kredytu przez Zamawiającego w transzach, 11) spłata odsetek w kwartalnych okresach obrachunkowych, 12) raty odsetkowe i kapitałowe będą płatne do końca każdego kwartału, 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania części przyznanego kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu. 14) Zamawiający dopuszcza stosowanie opłat i prowizji z tytułu: oprocentowania kredytu oraz prowizji przygotowawczej (za udzielenie kredytu); inne opłaty lub prowizje np: prowizja od zaangażowania, prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu są niedopuszczone..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium wysokości- 18 000,00 PLN ( słownie: osiemnaście tysięcy zł 00/100 )

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi zezwolenie lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania czynności bankowych, określonych w ustawie Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo- (jeżeli dotyczy) W przypadku gdy osoba/ osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty i musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zmiana postanowień umowy (w tym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy): 1)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy kredytowej w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z możliwości płatniczych Zamawiającego: - w zakresie zmiany harmonogramu spłat z zachowaniem okresu kredytowania. - możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie będzie obciążony dodatkowymi opłatami z tego tytułu a odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty - możliwość wykorzystana części przyznanego kredytu. 2) zmiana przedstawicieli stron - osób podpisujących umowę innych przedstawicieli - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kolbuszowski, ul .11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok. 401.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiat Kolbuszowski, ul .11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok. 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.