To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-26
Sochaczew: OBSŁUGA KASOWA URZĘDU SKARBOWEGO W SOCHACZEWIE
Numer ogłoszenia: 384836 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349218 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sochaczewie, ul. Władysława Grabskiego 4, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622118, faks 046 8622118.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA KASOWA URZĘDU SKARBOWEGO W SOCHACZEWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze kasowej Urzędu Skarbowego w Sochaczewie zs. przy ul. Władysława Grabskiego 4. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje : 1)przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego, pomieszczeniu kasowym wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych na rachunki bankowe Zamawiającego, prowadzone w NBP O/O Warszawa : - zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych - PPD*; PPE*; PIT - 28* - podatku dochodowego od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i obowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów, wyłącznie dla mikroprzedsiebiorców w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej - PIT - 36* ; PIT - 36L *PIT - 37* ; PPL* ;PIT - 7* - podatku dochodowego od osób fizycznych podatków nie związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą - PIT - 23* ; PIT - 37 *, PIT - 38* ;PU1* - podatku dochodowego z papierów wartościowych i instrumentów finansowych - PPW* - podatków pobieranych przez płatników, jeśli dotyczą płatności wymienionych w tiret 1 - 4 form płatności oraz - PIT - 4* ; PIT - 4R* ; PIT - 8AR * - podatków określonych w niniejszym punkcie pobieranych przez inkasentów; 2)przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego, pomieszczeniu kasowym wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych na rachunki bankowe Zamawiającego, prowadzone w NBP O/O Warszawa : - podatku od towarów i usług dla podatników opodatkowanych w formie zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych lub karty podatkowej oraz prowadzących działalność gospodarczą i obowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów, wyłącznie dla mikroprzedsiebiorców w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej - VAT - 7* ; VAT - 7K*; VAT - 8 *, VAT - 9* ; VAT - 10* ,VAT - 12* ; VAI*; VAT - 8 *; VAT - T* ; VAT - Z* VAT - In* ; VU1* , VU2* - podatków określonych w niniejszym punkcie pobieranych przez inkasentów; 3) przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego, pomieszczeniu kasowym wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych na rachunki bankowe Zamawiającego, prowadzone w NBP O/O Warszawa : - podatku dochodowego od osób fizycznych w formie karty podatkowej KP* - podatku od spadków i darowizn - SD* - podatku od czynności cywilnoprawnych - PCC - 2* - kar porządkowych wymierzonych na podstawie przepisów ordynacji podatkowej - GK*; GKP* - opłaty skarbowej - POZOST* - opłaty restrukturyzacyjnej - OPR - podatków pobieranych przez płatników form płatności - SD - 2*; PCC - 3* - zwrot dotacji - WZD* - podatki zniesione - ZpZ* - podatków określonych w niniejszym punkcie pobieranych przez inkasentów; 4) przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego, pomieszczeniu kasowym wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych na rachunki bankowe Zamawiającego, prowadzone w NBP O/O Warszawa : - należności wymierzonych na podstawie przepisów karnych skarbowych: mandatów karnych kredytowanych (oryginalny druk mandatu); grzywien DPO (dobrowolne poddanie się odpowiedzialności ) - GK* ; Zkp (zryczałtowane koszty postępowania) - GK*; grzywny na podstawie orzeczeń sądowych (przepadek mienia na rzecz Skarbu Państwa) - GK * ; - należności określone w niniejszym punkcie tiret 1 pobieranych przez inkasentów; - opłaty za wydanie wypisu z rejestru zastawów skarbowych - POZOST*; - opłata za wykonywanie kopii dokumentów - POZOST*; 5)dokonywanie, w wynajmowanym od zamawiającego pomieszczeniu kasowym, wypłat nadpłat podatków z rachunków bankowych Zamawiającego prowadzonych w NBP O/O Warszawa - na podstawie (Wykazu wypłat) zatwierdzonego przez upoważnione osoby; 6)dokonywanie, w wynajmowanym od Zamawiającego pomieszczeniu kasowym, wypłat podatku VAT wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym z rachunku bankowego Zamawiającego prowadzonego przez NBP O/O Warszawa - na podstawie (Wykazu wypłat) zatwierdzonego przez upoważnione osoby; 7)przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego pomieszczeniu kasowym, wpłat gotówkowych dokonywanych przez poborców skarbowych (zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego imiennym wykazem poborców skarbowych zatrudnionych u Zamawiającego ) a)na rachunki bankowe Zamawiającego prowadzone w NBP O/O Warszawa b)na rzecz Zamawiającego ściągniętych na podstawie tytułów wykonawczych kosztów egzekucyjnych i opłaty komorniczej na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez NBP O/O Warszawa, 3.Od wpłat i wypłat, o których mowa w ust. 2, Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowych. 4.Dokonywanie przez Wykonawcę wypłat, o których mowa w ust. 2 pkt 5 - 6 następuje z otrzymanych środków pieniężnych przekazanych przez Zamawiającego : 1)z rachunku 07101010100161992223000000 dotyczące zwrotu nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych, 2)z rachunku 98101010100161992227000000 dotyczące nadpłat karty podatkowej i podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych, 3)z rachunku 57101010100161992222000000 dotyczące zwrotu wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym zgodnie z decyzją Naczelnika Urzędu, na rachunek Wykonawcy 5.Podstawą dokonywania wypłat, o których mowa w ust. 2 pkt 5 - 6 jest dowód wypłaty KW wraz z zestawieniem oraz wystawione przez Zamawiającego w trzech egzemplarzach, który zawiera dane umożliwiające identyfikację podatnika. 6.Wypłaty dokonywane będą przez Wykonawcę począwszy od następnego dnia po otrzymaniu środków na rachunek Wykonawcy, oraz dowodów wypłaty KW wraz z zestawieniami. 7.Wykonawca realizuje wypłaty w terminie jednego miesiąca od dnia przekazania środków wraz z zestawieniem i dowodami KW. Nie zrealizowane wypłaty Wykonawca przekazuje na właściwe rachunki Zamawiającego łączną kwotą wraz z zestawieniem i dowodami KW. 8.Wykonawca przekazuje otrzymane wpłaty na bieżąco, bezpośrednio przy wpłacającym na wskazany rachunek przez wpłacającego zgodnie z brzmieniem wskazanym przez Zamawiającego rachunków bankowych w NBP O/O Warszawa 9.Czas pracy punktu kasowego określa się na : 1)od poniedziałku do piątku, w godzinach : 8 : 00 - 15 : 00, z możliwością wydłużenia czasu pracy wg potrzeb Zamawiającego (w szczególnych okolicznościach i w terminach uzgodnionych przez Wykonawcę i Zamawiającego) oraz z 15 minutową przerwą dla pracownika w godz. 12 : 00 - 12 : 15 2)w wybrane soboty, z zastrzeżeniem że będą to nie więcej niż cztery soboty w ciągu roku kalendarzowego. O konieczności świadczenia obsługi kasowej w sobotę Zamawiający zawiadomi telefonicznie, bądź pisemnie Wykonawcę każdorazowo co najmniej na trzy dni wcześniej. 10.Wykonawca może w udostępnionym pomieszczeniu kasowym przyjmować inne niż wymienione w ust.2 należności oraz dokonywać wypłat innych niż wymienione w ust.2 należności, z zastrzeżeniem, że zachowane zostanie pierwszeństwo dla wpłat i wypłat podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych od klientów, wpłat dokonywanych przez poborców skarbowych . 11.Zamawiający umożliwi Wykonawcy wykonanie usługi obsługi kasowej Urzędu Skarbowego w Sochaczewie poprzez wynajęcie pomieszczenia kasowego o powierzchni 16, 6 m2, zlokalizowanego na parterze budynku siedziby głównej Urzędu Skarbowego w Sochaczewie, przy ul. Władysława Grabskiego 4: 1)miesięczny koszt wynajmu pomieszczenia kasowego wynosi brutto 398, 40 zł /słownie : trzysta dziewięćdziesiąt osiem złotych i czterdzieści groszy/; 2)szczegółowe zasady najmu pomieszczenia kasowego określone zostały w załączniku Nr 2 do SIWZ Średnia ilość dokonywanych w kasie wpłat, w ciągu jednego miesiąca - 1 242 sztuki, na kwotę 446 402 zł. Średnia ilość dokonywanych w kasie wypłat, w ciągu jednego miesiąca - 128 sztuk, na kwotę 118 476 zł. 12. Zamawiający zastrzegł, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom. * symbol formularza- tytułu płatności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W SOCHACZEWIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W SOCHACZEWIE
- BANK SPÓŁDZIELCZY W SOCHACZEWIE, ul. Reymonta 18, 96-500 sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284984,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6470,00
Oferta z najniższą ceną: 6470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6470,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA RZECZ URZĘDU GMINY SOCHACZEW PRZY UL. WARSZAWSKA 115 W SOCHACZEWIE
- Narzędzia chirurgiczne i inne
- Jednorazowy sprzęt i materiały medyczne
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2026 roku.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.