eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup, dostawa oraz serwis fabrycznie nowej ładowarki

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Warszawa: Zakup, dostawa oraz serwis fabrycznie nowej ładowarki
Numer ogłoszenia: 384862 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. , ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, faks 022 8882048 lub 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Usługi komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa oraz serwis fabrycznie nowej ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz serwis fabrycznie nowej ładowarki dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o., o parametrach określonych w SIWZ. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę poniżej 798.691,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 5.580,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych), w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne 1) Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004, Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004, Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 3) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. 2) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 4) Wykonawca musi spełniać wymagania określone w SIWZ. 5) Wykonawca musi wnieść wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Warunki szczegółowe 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia: A. dysponował minimum 1 autoryzowaną przez producenta oferowanej ładowarki stacją serwisową zapewniającą naprawę ładowarki w okresie gwarancji zlokalizowaną na terenie miasta st. Warszawy lub w odległości do 20 km od granic administracyjnych miasta. 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw wartościowo i rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie umów zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał: minimum 1 dostawę (umowę na dostawę ładowarki kołowej) o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 brutto. 8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji usług wartościowo i rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie umów zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał: minimum 1 usługę (umowę na usługę serwisową ładowarki kołowej) o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 brutto rocznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów, które poświadczają (lub nie poświadczają) spełnienie warunków udziału w postępowaniu postawionych powyżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył: 1) Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 2) Dokumenty zawarte w § 1.1 ust. 2, 3, 4 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3) Oświadczenie potwierdzające spełnienie dysponowania potencjałem technicznym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały należycie wykonane. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw odnosiły się wprost do dostaw wymienionych w wykazie i aby potwierdzały one wywiązanie się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z zawartej umowy. (Oświadczenie potwierdzające spełnienie posiadania wiedzy i doświadczenia zawodowego, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ). 5) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zlecających serwis wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonane. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług odnosiły się wprost do usług wymienionych w wykazie i aby potwierdzały one wywiązanie się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z zawartej umowy. (Oświadczenie potwierdzające spełnienie posiadania wiedzy i doświadczenia zawodowego, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ). Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 6) Oświadczenie potwierdzające wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. Celem potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 7) Zaświadczenie producenta ładowarki, że wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ stacje serwisowe legitymują się autoryzacją producenta i są one przygotowane do świadczenia usług serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Termin dostawy - 20
  • 3 - Okres gwarancji - 10
  • 4 - Parametry pożądane - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl/index/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie dokumentu wydrukowanego w siedzibie Zamawiającego pok. 11- : wpłata 30zł na konto nr 31 1140 1010 0000 3848 6000 1019 (przed pobraniem SIWZ) lub gotówką w kasie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa - Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie usługi zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę okresem gwarancji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.