To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Liniewo: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w m miejscowości Orle oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głodowo gm. Liniewo
Numer ogłoszenia: 384908 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327632 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Liniewo, ul. Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, woj. pomorskie, tel. 058 6878520, faks 058 6878522.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w m miejscowości Orle oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głodowo gm. Liniewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym p.n. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Orle oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Głodowo, gm. Liniewo Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5 Usługi nadzoru i kontroli 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 3.2. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę : sprawdzenie opisu przedmiotu zamówienia roboty budowlanej będącej przedmiotem nadzoru przed ogłoszeniem postępowania na wykonanie tych robót w szczególności dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, analiza harmonogramu rzeczowo-finansowego związanego w wykonaniem roboty budowlanej będącej przedmiotem nadzoru w momencie przedstawienia go przez wykonawcę robót budowlanych, sprawdzenie ofert i kosztorysów ofertowych złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru, obecność na terenie budowy w każdym przypadku zaistnienia takiej potrzeby w szczególności w przypadku odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikowych, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu przez okres trwania umowy na wykonawstwo robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru, opiniowanie dokumentacji projektowej pod względem zgodności danych, prawidłowości rozwiązań technicznych i zgodności z zapisami prawa, upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące poruszanie się po terenie budowy), zapewnienie, aby były przestrzegane przepisy ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, sprawdzanie obmiarów robót dla określenia ich ilości i wartości oraz zgodności z umową, sprawdzanie ewentualnych kosztorysów powykonawczych, czuwanie nad jakością wykonanych robót i akceptacja pozytywnych wyników badań wykonanych przez laboratorium Wykonawcy, w razie wątpliwości w porozumieniu z Zamawiającym zlecenie przeprowadzenia dodatkowych badań laboratoryjnych ,kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczanych przez Wykonawcę, zatwierdzenie protokołów komisyjnego pobierania próbek do badań laboratoryjnych pod kątem zgodności z normami obowiązującymi, akceptacja atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę po uprzednim ich sprawdzeniu, sprawdzanie zastosowanych materiałów w zakresie zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną i normami unijnymi, rozliczenie robót wykonanych przez Wykonawcę pod względem rzeczowym i finansowym z realizowanego zadnia, dopilnowanie realizowania robót w ramach ustalonej umową wartości, dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót i programów zapewnienia jakości, sprawdzanie poprawności wycen dla ewentualnych robót zamiennych, zamówień dodatkowych i uzupełniających, udzielanie Wykonawcy Robót porad w sprawach dotyczących bezpieczeństwa robót, rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, sporządzanie protokołów odbioru elementów określających kwotę wykonanych robót do zafakturowania w uzgodnieniu z Inwestorem,przygotowywanie dla Zamawiającego wszelkich sprawozdań (okresowych, kwartalnych, rocznych itp.) zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym tj. papierowej i elektronicznej, reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec Wykonawcy Robót, organizowanie narad budowy minimum dwa razy w miesiącu z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy Robót i innych osób oraz sporządzanie protokołu dla zainteresowanych stron w formie uzgodnionej z Zamawiającym, prowadzenie korespondencji i dokumentacji budowy według uzgodnień z Zamawiającym,prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi, skompletowanie dokumentów do zgłoszenia obiektu o jego zakończeniu do nadzoru budowlanego otrzymanych od Wykonawcy Robót, organizacja odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego, organizacja przeglądów gwarancyjnych, egzekwowanie od Wykonawcy usuwania wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi za wady, zgłoszenie do nadzoru budowlanego rozpoczęcia, zakończenia robót budowlanych i pozostała korespondencja, współpraca z nadzorem autorskim..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5, 71.24.80.00-8, 71.24.70.00-1.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 67000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest finansowane ze środków Gminy Liniewo oraz w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa 8 Lokalna infrastruktura podstawowa, Działanie 8.2. Lokalna infrastruktura ochrony środowiska , współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZARZĄD INWESTYCJI CZŁUCHÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZARZĄD INWESTYCJI CZŁUCHÓW SP. Z O.O.
- Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów z o.o., ul.Średnia 12, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 67000
- Oferta z najniższą ceną: 67000 oferta z najwyższą ceną: 67000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI LINIEWO
więcej: przetargi LINIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Centrum Rozwoju Strykowa (CRS)
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Usługa kompleksowego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami na terenie miasta Iława
- Przygotowanie dokumentacji technicznej projektu rewitalizacji centrum Woli Gułowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.