eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik › termoizolacja budynku ogólno-użytkowego, wraz z modernizacją kotłowni i ogrzewania zlokalizowanego w Rudniku przy ul. Gawliny 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-26

POZYCJA 38490

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rudnik: termoizolacja budynku ogólno-użytkowego, wraz z modernizacją kotłowni i ogrzewania zlokalizowanego w Rudniku przy ul. Gawliny 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Rudnik, do kontaktów: Kampik Helena, ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428 wew. 107, fax 032 4106418 wew. 123, e-mail: przetargi@gmina-rudnik.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gmina-rudnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termoizolacja budynku ogólno-użytkowego, wraz z modernizacją kotłowni i ogrzewania zlokalizowanego w Rudniku przy ul. Gawliny 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Rudnik, ul. Gawliny 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Termoizolacja budynku ogólno-użytkowego wraz z modemizacia kotłowni i ogrzewania, zlokalizowanego w Rudniku przy ul. Gawliny 2. Zakres robót obejmuje: Branżę budowlaną - remont dachu. - stolarka okienna i drzwiowa- wymiana. - elewacja- termomodernizacja, - roboty budowlane. - instalacja odgromowa. Branżę instalacyjną - roboty demontażowe - instalacje co - instalacje c.o. - grzejniki - montaż kotłowni Szczegółowy zakres robót określa: - dokumentacja projektowa w branży budowlanej i instalacyjnej stanowiąca załącznik do SIWZ, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do SIWZ, - przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Warunki dodatkowe określono w niniejszym ogłoszeniu sekcja III 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - demontaż i montaż: pokrycia dachowego, rynien, rur spustowych, uzupełnienie tynków na kominach, - zakup kotła mocy 40 kW wraz z automatyką, - wymiana stolarki okiennej (drzwiowej), - docieplenie ścian, - dociepelnie dachów, - demontaż podsufitek z desek otynkowanych, montaż rusztu z profili metalowych, - wykonanie kotłowni, - wykonanie instalacji wewnętrznej c.o., - montaż płyt gipsowo-kartonowych, - rozbiórka istniejących schodów i wykonanie nowych wraz z fundamentem 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy; 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą działalności gospodarczą w zakresie wykonywania robót budowlanych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 roboty budowlane polegające na: a) budowie bądź modernizacji co najmniej 1 kotłowni o wartości minimum 30 000 zł, b) termomodemizacji ścian zewnętrznych co najmniej 1 obiektu o wartości minimum 100 000 zł. c) przedstawią dokumenty (referencje) od poprzednich zamawiających, potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. a i b zostały wykonane należycie. - Dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej w zakresie wszelkich budynków oraz budowli b) instalacyjno - inżynieryjnej zakresie instalacji sanitarnych, 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 20% zaproponowanej ceny brutto. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty oświadczenia i dokumenty określone niżej na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych osób, które będą kierowały robotami oraz dokumenty potwierdzające ich aktualną przynależność do odpowiedniej izby samorządu budowlanego. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do załącznika nr 4 należy dołączyć co najmniej 2 referencje od poprzednich Zamawiających, potwierdzającej, że roboty zostały wykonane należycie i spełniają warunki( dodatkowe) wymagane przez Zamawiającego. Pozostałe wymagane dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: 8. Projekt umowy wraz z kartą gwarancyjną stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji zaakceptowany przez osobę upełnomocnioną do reprezentowania Wykonawcy 9. Harmonogram stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji wypełniony i zaakceptowany przez osobę upełnomocnioną do reprezentowania Wykonawcy. 10. Kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z przedmiarem robót, 11. Dokument potwierdzający złożenie wymaganego wadium. 12. Pełnomocnictwo dołączyć w przypadku składania oferty przez konsorcjum lub spółkę cywilną wg załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji lub w przypadku Wykonawcy reprezentowanego przez pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-rudnik.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne gotówką w kasie w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym plus koszty przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 10:15, sala narad I piętro w siedzibie Urzędu Gminy Rudnik.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.