Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-17
Leśna: Przebudowa drogi gminnej w Grabiszycach Nr dz. 117 i 47 - II etap
Numer ogłoszenia: 38491 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna , Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w Grabiszycach Nr dz. 117 i 47 - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Projekt techniczny obejmuje remont nawierzchni drogi na odcinku 0+000 - 0+900 o długości 900,00 , budowę rowów odwadniających wraz z przepustami, rozbudowę rozjazdów i zjazdów drogowych oraz wykonanie ubezpieczenia drogi. Remont drogi ma na celu poprawienie jej stanu technicznego oraz podniesienie poziomu bezpieczeństwa użytkowania. Wytyczenie trasy drogi. Wytyczenie trasy drogi polega na odtworzeniu istniejącej trasy w terenie, wytyczeniu punków charakterystycznych sytuacyjnych i wysokościowych. Wykonanie odwodnienia korpusu drogowego i nawierzchni drogi. Ponieważ w warstwach konstrukcyjnych drogi brak jest warstwy odsączającej projektuje się poprawę odwodnienia korpusu drogowego poprzez wykonanie na odcinku 0+060 do 0+380 co 45,00 m sączków poprzecznych z tłucznia sortowanego 31,5-63mm oraz kamienia łamanego z wyprowadzeniem na skarpy rowów lub drogi. Konstrukcje sączka wykonać zgodnie z rys. 29/29. Ponadto z braku miejsca na rowy odwadniające zaprojektowano wykonanie sączków podłużnych odprowadzających wodę z korpusu drogowego pod poboczami drogi wg technologii opisanej powyżej na odcinkach: 0+060 do 0+245 lewostronnie, 0+245 do 0+380 obustronnie W robotach przygotowawczych przewidziano przebudowę i remont przepustów pod drogą: Zestawienie przepustów: Lp. Nr Średnica (cm) Długość (m) Materiał Umocnienia wlotów i wylotów 1. P1 40 10,00 m, rury betonowe Płyty betonowe PAII, brukowanie skarp 2. P2 40 5,00 m, rury betonowe Płyty betonowe PAII Ponadto w celu prawidłowego odprowadzenia wód powierzchniowych opadowych oraz zabezpieczenia przed podmakaniem drogi projektuje się wykonanie nowych rowów wg poniższego zestawienia Zestawienie rowów: Rów W1 - długość 95,00 mb, Rów W2- długość 32,00 mb, Razem: 127,00 mb Dla odprowadzenia wód powierzchniowych z nawierzchni drogi przewidziano wykonanie dodatkowo ścieków z elementów betono-wych o długości 77,50 mb. Podbudowa i nawierzchnia drogi. Dla poprawy i wzmocnienia konstrukcji drogi przewiduje się wzmocnienie jej poprzez wyprofilowanie istniejącej podbudowy oraz uzupełnienie warstwą tłucznia niesortowanego 0-63 mm i 0-32mm o grubości 15cm. Nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej dwuwarstwowa: - 4 cm warstwa wiążąca, - 3 cm warstwa ścieralna. Pobocza wykonane z mieszanki tłucznia niesortowanego 0-25 mm. Powierzchnia nawierzchni drogi wynosi- 3276,30m2, w tym Powierzchnia zjazdów - 75,45 m2, Powierzchnia rozjazdów - 341,95 m2, Powierzchnia mijanek - 121,20 m2, Powierzchnia poboczy - 921,00 m2. Rozjazdy, zjazdy i mijanki. Dla poprawy warunków komunikacyjnych przewidziano wykonanie w czasie remontu modernizacji zjazdów, rozjazdów drogowych oraz mijanek w n/w miejscach: Rozjazdy: R1 - w km 0+000; R2 - w km 0+049; R3 - w km 0+384; R4 - w km 0+525; R5 - w km 0+759; R6 - w km 0+852; R7 - w km 0+880; Zjazdy: Z1 - w km 0+023; Z2 - w km 0+730; Z3 - w km 0+735; Z4 - w na rozj. R7; Mijanki Mijanki M1 i M2 wykonać zgodnie z rysunkami technicznymi PT. Urządzenia zabezpieczające. W celu zabezpieczenia przed skarpą na odcinku 100,00 mb zaprojektowano do zamontowania bariery energochłonne SP-06..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniężnej - przelewem na konto Zamawiającego BS Sulików O/Leśna Nr konta 69 8392 0004 1368 3000 0010, - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowej - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa a art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm). 3) Wadium wniesione w pieniądzu musi być wniesione i znajdować się na rachunku bankowym zamawiającego najpóź-niej do dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11 marca 2009 roku do godz. 10:00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 raz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), tzn.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Wniosą wadium, 6) Udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 m-cy od dnia zakończenia robót..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czyn-ności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, A.3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, A.4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym a art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, A.5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, A.4) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej jednej roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadają-cych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), B.2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, tj. co najmniej następujący sprzęt: - walec statyczny samojezdny - 1 szt. - samochód samowyładowczy 5t - 2 szt. - spycharka gąsienicowa - 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4 m - 1 szt. B.2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, B.3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wyko-nania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, B.3a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, B.4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1) kierownik budowy musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego w specjalności drogowej, w/w osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające przynależność tych osób do Izby. B.5) Oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu funkcji w przypadku wyboru oferty. Podwykonawcy: W przypadku, gdy część zamówienia realizować będą podwykonawcy, winni oni złożyć dokumenty poświadczające posiadanie przez nich uprawnień budowlanych, jeżeli przewidziane do realizacji przez nich roboty wymagają posiadanie takich uprawnień (załącznik Nr 6). Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, to może to nastąpić wyłącznie za zgodą zamawiającego. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek ban-kowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 500.000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, C.2) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. C.3) wniosą wadium w wysokości 12.000,00 zł w formie określonej w siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lesna.tensoft.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej
ul. Rynek 19
59-820 Leśna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Leśnej ul. Rynek 19 59-820 Leśna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
- Remonty nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr 4132S, 4138S, 2629S - 3 części
- Remont dróg gminnych w miejscowościach Klukowo-Kolonia, Stare Kostry i Wyszonki-Błonie
- Remont ul. Śląskiej w Rybniku
- Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.
- Wykonanie robót drogowych polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych ulic i dróg gminnych na terenach miejskich i wiejskich gminy Połczyn-Zdrój.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.