To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-18
Gryfino: Budowa nabrzeża dla obsługi jednostek pasażerskich oraz turystyki żeglarskiej na prawym brzegu rzeki Odry Wschodniej w Gryfinie, etap II - nabrzeże pasażerskie - północne
Numer ogłoszenia: 384986 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239004 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gryfino, ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162011, faks 091 4162702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nabrzeża dla obsługi jednostek pasażerskich oraz turystyki żeglarskiej na prawym brzegu rzeki Odry Wschodniej w Gryfinie, etap II - nabrzeże pasażerskie - północne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa nabrzeża wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Pełna nazwa zadania brzmi: Budowa nabrzeża dla obsługi jednostek pasażerskich oraz turystyki żeglarskiej na prawym brzegu rzeki Odry Wschodniej w Gryfinie, Etap II - część północna: nabrzeże pasażerskie (dalej: Przedmiot zamówienia). Zadanie realizowane jest na podstawie pozwoleń na budowę: - Decyzja NR 230/2010 z dnia 17.05.2010 roku wydana przez Starostę Gryfińskiego, - Decyzja Nr 344/2010 z dnia 05.07.2010 roku wydana przez Starostę Gryfińskiego, - Decyzja Nr 106/2010 z dnia 20.05.2010 roku wydana przez Wojewodę Zachodniopomorskiego, - W ramach zadania wykonane zostanie nabrzeże od km 718+16 do 718+40: 1. Nabrzeże oczepowe z przednią palościanką z brusów stalowych, wsparte na palach stalowych. Dane techniczne nabrzeża: - Długość całkowita - 254,50 m, - Długość sekcji typowej 14,40 m, - Całkowita szerokość nadbudowy nabrzeża 2,50 m, - Rzędna oczepu nabrzeża + 2,25 m, - Rzędna spodu oczepu + 0,15 m, - Wysokość ściany odbojowej 1,80m, - Głębokość techniczna (sekcje 1-18) Htech = 4,00 m, - Głębokość dopuszczalna (sekcje 1-18) Hdop = 5,50m, - Obciążenie dop. ścieżki cumowniczej 5kN/m2, - Obciążenie użytkowe naziomu nabrzeża Q = 10 kN/m2, - Obciążenie dop. od dobijania jednostki pływającej Ps-35,0 kN/m, - Obciążenie dop. od cumowania jednostki pływającej Cs = 19,0 kN/m, - Urządzenia cumownicze pachoły (sekcja) - 1 poler o nośności 225 kN, - 2 polery o nośności 50 kN, - Urządzenia odbojowe: dla sekcji 1-19 odbojnice punktowe korytkowe o sile reakcji > 300 kN i energii absorpcji > 29 kJ. Całość nabrzeża podzielono konstrukcyjnie na 19 sekcji. 16 z nich (sekcje nr 1-15 i sekcja nr 19 posiadają długość 14,4 m i szerokość 2,5 m - sekcje typowe). Wymiary sekcji nr 16, 17, 18 są zróżnicowane pod względem długości sekcji, szerokość jest nieznana. 2. Drogi, place chodniki: Na terenach przyległych do nabrzeża przewiduje się: ciągi pieszo jezdne wzdłuż nabrzeża, chodniki, drogę rowerową, drogi dojazdowe wraz z parkingami. - Drogi: Przewiduje się przebudowę istniejącej ulicy Nadodrzańskiej z zachowaniem włączeń do istniejących ulic 1-go Maja i Kościuszki. Na odcinku ścieżki rowerowej (w pobliżu mostu i parkingów prostopadłych) przewiduje się wjazd pojazdów dostawczych na ciąg wzdłuż nabrzeża, gdzie zakłada się konstrukcję taką jak na nabrzeżu i drogach dojazdowych. - Miejsca postojowe, ciąg pieszo-jezdny przy nabrzeżu: Wzdłuż nabrzeża przewidziano ciąg pieszo - jezdny z możliwością przejazdu pojazdu, pojazdów technicznych do obsługi nabrzeża. Usytuowanie stanowisk postojowych jest równoległe, prostopadłe oraz pod kątem 30o w stosunku do kierunku ruchu. nawierzchnia z kostki betonowej na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 i 25 cm - 372 m2 i 4542,m2 - Chodniki:. Chodniki zaprojektowano z kostki betonowej na podsypce piaskowej gr. 5 cm - 1842 m2 - Ścieżka rowerowa: Zaprojektowano ścieżkę rowerową o szerokości 2,0 m.. Ścieżkę rowerową zaprojektowano z mieszanki bitumicznej koloru czerwonego na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 580 m2 - Odwodnienie: Odprowadzenie wód deszczowych na parkingach i ciągach jezdnych zaprojektowano głównie do odwodnienia liniowego, oraz do wpustu deszczowego na drodze dojazdowej wzdłuż kanału północnego (stanowiącego północną granicę budowanego nabrzeża). - Zestawienie nawierzchni: - Parking dla pojazdów osobowych: nawierzchnia z kostki betonowej na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm - 372 m2, - Parkingi dla autobusów, ciągi jezdne, plac dla autocystern, ciąg pieszo jezdny przy wzdłuż nabrzeża: nawierzchnia z kostki betonowej na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm - 4542 m2, - Chodniki: nawierzchnia chodników z kostki betonowej na podsypce piaskowej gr. 5 cm - 1842 m2, - Ścieżka rowerowa - nawierzchnia z mieszanki mineralno - asfaltowej na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 580 m2, - Fragmenty na włączeniu ul. Kościuszki: nawierzchnia z betonu asfaltowego na warstwie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego - 112,00 m2, - Łączna powierzchnia - 7 447,28 m2, 3. Sieci zewnętrzne wodno - kanalizacyjne: Wody opadowe z modernizowanego nabrzeża odprowadzane będą poprzez odwodnienia liniowe oraz wpusty uliczne. Część północna odwodnienia jest istniejącym wylotem brzegowym. Woda opadowa z nabrzeża i dróg odprowadzana jest do projektowanej studzienki usytuowanej na istniejącym kolektorze miejskim i wylotem brzegowym Nr 4 do rzeki Odra. Kanalizacja sanitarna tłoczna: projektowana sieć kanalizacji sanitarnej odprowadza ścieki sanitarne z jachtów oraz ścieki sanitarne ze statków do istniejącej sieci miejskiej. Wody zęzowe ze statków odprowadzane są do bezodpływowego zbiornika wód zęzowych. Projektuje się dwa punkty odbioru zanieczyszczonych wód z jednostek pływających punkt N2, w którym zdawane będą wody zęzowe i ścieki sanitarne pochodzące ze statków. Punkt odbioru ścieków nr 1: punkt odbioru ścieków Nr 1 posiada dwie pompy (jedna sanitarna i druga wód zęzowych). Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej odprowadza ścieki sanitarne do istniejącej sieci miejskiej. Projektowana sieć kanalizacji wód zęzowych odprowadza ścieki z jachtów odraz statków do projektowanego zbiornika o pojemności 25,0 m3, Punkt odbioru ścieków Nr 2: ścieki odprowadzane z jachtów znajdujących się w Porcie Jachtowym, są wypompowywane poprzez pompę do opróżniania zbiorników ścieków do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej. Sieć wodociągowa: zaopatrzenie w wodę odbywać się będzie projektowanym rurociągiem Dy 110 mm włączonym do wodociągu miejskiego na skrzyżowaniu ulic Nadodrzańskiej i 1 Maja. Przewiduje się 6 punktów poboru wody dla cumujących jednostek pływających. Z uwagi na lokalizację hydrantów ppoż. na poboczach dróg i chodników zaprojektowano hydranty nadziemne DN 80, żeliwne, typu H4, zabezpieczone w przypadku złamania. 4. Sieci elektryczne zewnętrzne i oświetlenie terenu: Oświetlenie części przybrzeżnej i deptakowej zaprojektowano na słupach parkowych stożkowych, H=4m. Na trzech słupach przewidziano montaż obrotowych kamer do monitoringu terenu. Drogi oświetlone będą oprawami typu SGP340 na słupach stożkowych MABO, H=8 m. Przewiduje się 6 punków zasilania w energię elektryczną dla cumujących jednostek. 5. Kanalizacja dla sieci niskoprądowych, sieć technologiczna niskoprądowa portu, sieć monitoringu ochrony obszaru portu: zaprojektowano wybudowanie kanalizacji dla instalacji niskoprądowych (monitoring, łączność. Kanalizacja 2 i 1 otworowa ze studniami kablowymi służyć będzie do ułożenia instalacji monitoringu za pomocą kamer telewizji przemysłowej oraz instalacji łączności stacjonarnej. Instalacja monitoringu: zaprojektowano trzy kamery obrotowe montowane na słupach oświetleniowych. Przewiduje się wspólny monitoring dla części północnej i środkowej. W pierwszym etapie aparatura telewizji przemysłowej umieszczona zostanie w budynku Rybakówki. 6. Zbiornik na wody zęzowe: Przewiduje się zbiornik bezodpływowy na wody zaolejone o pojemności 25,0 m3. Zbiornik zostanie posadowiony na palach z rur stalowych wypełnionych żelbetem. Na palach przewiduje się płytę żelbetonową o grubości 25 cm. 7. Oznakowanie nawigacyjne: Przewiduje się znaki nawigacyjne z tworzywa sztucznego. Znaki nakazu i zakazu zostaną pokryte folią odblaskową o kolorach: niebieski - folia I generacji, biały i czerwony - folia II generacji, kolor czarny - zwykła folia. 8. Rybakówka - zgodnie z decyzją Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN-Gryfino-4150/25/dP/2010 z dnia 23 czerwca 2010 r. przewiduje się nowy budynek, wzorowany na istniejącym, usytuowany równolegle do nabrzeża, murowany, dwukondygnacyjny, pokryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 19,8o, o charakterze usługowo - budowlano - sanitarnym. - Długość całkowita 31,28 m, - Szerokość całkowita 8,81 m, - Wysokość całkowita 7,99 m, - Powierzchnia zabudowy ok. 263,64 m2, - Kubatura ok. 1951,76 m3, - Powierzchnia użytkowa ok. 439,92 m2, Projekty budowlane zatwierdzone do realizacji następującymi decyzjami o pozwoleniu na budowę: - Decyzja Nr 230/2010 z dnia 17.05.2010 roku wydana przez Starostę Gryfińskiego, - Decyzja Nr 344/2010 z dnia 05.07.2010 roku wydana przez Starostę Gryfińskiego, - Decyzja Nr 106/2010 z dnia 20.05.2010 roku wydana przez Wojewodę Zachodniopomorskiego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.24.15.00 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży 45.24.65.00 - Roboty budowlane w zakresie promenad .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja etapu II budowy nabrzeża w mieście Gryfino otrzymała dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Nazwa zadania w umowie o dofinansowanie: Budowa nabrzeża obsługi jednostek pasażerskich oraz turystyki żeglarskiej na prawym brzegu rzeki Odry Wschodniej km 717,5 - 718,6. Nabrzeże pasażerskie - północne. Umowa o dofinansowanie podpisana została w dniu 24 sierpnia 2010 roku.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ENERGOPOL-SZCZECIN" S.A. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"ENERGOPOL-SZCZECIN" S.A. W UPADŁOŚCI
- ENERGOPOL - SZCZECIN S.A., Św. Floriana, 70-646 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17784318,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12730500,00
Oferta z najniższą ceną: 12730500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16904351,53
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.