Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Konin: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do określenia wartości nieruchomości położonych w mieście Koninie
Numer ogłoszenia: 38499 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie, Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax (063) 2401135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do określenia wartości nieruchomości położonych w mieście Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -Określanie wartości nieruchomości gruntowych i zabudowanych przeznaczonych do zbycia, nabycia zamiany, ustanowienia prawa użytkowania wieczystego, prawa trwałego zarządu oraz rozwiązania użytkowania wieczystego; -Określanie wartości nieruchomości dla ustalenia ceny sprzedaży na rzecz jej użytkownika wieczystego w celu: ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i prawa trwałego zarządu oraz ustalenia renty planistycznej; -Określanie wartości lokali mieszkalnych i związanych z nimi udziałów w nieruchomości wspólnej oraz zaznaczeniem lokalu i pomieszczenia przynależnego na rzucie kondygnacji budynku, -inwentaryzacja budynków wielomieszkaniowych dla celów wyodrębnienia samodzielnych lokali mieszkalnych, pomieszczeń przynależnych i obliczenie udziałów w nieruchomości wspólnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy Kod CPV wg słownika 2008: 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Warunki udziału w postępowaniu wymagane dla części A i części B 1.Posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości określone przepisami ustawy z 21.08 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r.nr 261, poz.2603 ze zmianami ) 2.Dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania co najmniej dwoma osobami dla każdej części, które posiadają uprawnienia zawodowe, o których mowa w pkt.1 3. Posiadają doświadczenie w zakresie szacowania nieruchomości wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 50 operatów szacunkowych rocznie. 4.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy realizacji zamówienia. Minimalna kwota ubezpieczenia to równowartość w złotych 25.000 euro - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego /Dz.U. nr 207, poz.2112/. 5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Warunki udziału w postępowaniu wymagane dla części C 1.Posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości określone przepisami ustawy z 21.08 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r.nr 261, poz.2603 ze zmianami ) 2. Dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania co najmniej : - dwoma osobami , które posiadają uprawnienia zawodowe o których mowa w pkt.1 - jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Warunek dotyczący dysponowania osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będzie spełniony, jeżeli uprawnienia te posiadała będzie : a) jedna z osób z uprawnieniami do szacowania nieruchomości , b) dodatkowa osoba pozostająca w dyspozycji Wykonawcy , c) sam wykonawca , 3. Posiadają doświadczenie w zakresie szacowania nieruchomości wyrażające się wykonaniem lub wykonywaniem ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum cztery inwentaryzacje budynków wielomieszkaniowych dla celów wyodrębnienia samodzielnych lokali mieszkalnych, 4.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy realizacji zamówienia. Minimalna kwota ubezpieczenia to równowartość w złotych 25.000 euro - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego /Dz.U. z 2004. nr 207, poz.2112 5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1.wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 2.wyciąg z centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych w postaci zaświadczenia z Ministerstwa Infrastruktury lub wydruku ze strony internetowej poświadczony przez wykonawcę (rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 17.02.2005 r. Dz. U. Nr 35 poz. 314), 3.świadectwo nadania uprawnień zawodowych, dla części A i B - uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości określone przepisami ustawy z 21.08 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r. nr 261, poz.2603 ze zmianami ), dla części C - uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości określone przepisami ustawy z 21.08 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r. nr 261, poz.2603 ze zmianami ), - uprawnienia konstrukcyjno-budowlane + aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie a) dla części A i B - operatów szacunkowych b) dla części C - inwentaryzacji budynków wielomieszkaniowych dla celów wyodrębnienia samodzielnych lokali mieszkalnych + dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w prac 4.Polisa ubezpieczeniowa , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności szacowania nieruchomości na wymaganą w postępowaniu kwotę. 5.Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 36,50 zł,-) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 07.03.2008r..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1 , pokój nr 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do określenia wartości nieruchomości położonych w mieście Koninie - część A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ określanie wartości nieruchomości zabudowanych przeznaczonych do zbycia nabycia i zamiany oraz ustanowienia trwałego zarządu, 2/ określanie wartości nieruchomości gruntowych przeznaczonych do zbycia, nabycia i zamiany oraz w celu ustanowienia i rozwiązania prawa użytkowania wieczystego i trwałego zarządu, 3/ określanie wartości nieruchomości gruntowej dla ustalenia ceny jej sprzedaży na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego, 4/ określenie wartości nieruchomości wraz z urządzeniami związanymi trwale z gruntem i nasadzeniami, 5/ określenie wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych garażami w celu jej zbycia lub ustanowienia prawa użytkowania wieczystego, 6/ określenie wartości nieruchomości zabudowanych garażami w celu ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, 7/ określenie wartości nieruchomości dla ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do określenia wartości nieruchomości położonych w mieście Koninie - część B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu gruntów stanowiących własność miasta Konina, 2/ określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa, 3/ określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu ustalenia opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości związanej ze zmianą planu zagospodarowania przestrzennego / renta planistyczna/,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do określenia wartości nieruchomości położonych w mieście Koninie - część C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ określenie wartości lokali mieszkalnych wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej oraz rzutem odpowiedniej kondygnacji budynku i zaznaczeniem lokalu mieszkalnego i pomieszczenia przynależnego (piwnica), 2/ inwentaryzacja budynków wielomieszkaniowych z uwzględnieniem pow.użytkowej lokali mieszkalnych, pomieszczeń przynależnych oraz ustaleniem udziałów w nieruchomości wspólnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
- Dostawa wody amoniakalnej na potrzeby MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- Świadczenie usług transportu gospodarczego oraz materiałów do /ze sterylizacji
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3301P ul. 11 Listopada w Sompolnie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie portem morskim w Tolkmicku i przystanią rybacką w Suchaczu
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.