Ogłoszenie z dnia 2011-11-18
Łódź: Usługi drukowania i powiązane dla WUP w Łodzi - 4 edycja
Numer ogłoszenia: 385036 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6320112 w.166, faks 0-42 6367797.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania i powiązane dla WUP w Łodzi - 4 edycja.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania i powiązane (druk albumów, raportów z badania, poradników i ulotek). 2. KOD CPV 79.80.00.00 - 2 - Usługi drukowania i powiązane. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4. Wykonawca zainteresowany realizacją całości zamówienia musi złożyć oferty na wszystkie wchodzące w skład niniejszego zamówienia części, mając wszakże na względzie, że wybór oferty najkorzystniejszej odbywa się w odrębnie w odniesieniu do każdej z części, w oparciu o wskazane w niniejszej specyfikacji kryteria wyboru ofert. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Usługa obejmuje zaprojektowanie, w tym oznakowanie, wydrukowanie i dostarczenie zamówionych materiałów do siedziby (ul. Wólczańska 49) i pomieszczeń wynajmowanych przez Zamawiającego ( ul. Struga 26). 7. Wszystkie treści, które powinny znaleźć się na zamówionych materiałach w tym wzory elementów graficznych ( loga ) dostarczy Zamawiający w trakcie ustalania szczegółów dotyczących kolorystyki i rozwiązań projektowych. 8. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II niniejszej SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wykonanie materiałów drukowanych współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: projekt Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet X Pomoc techniczna ( Część I zamówienia) oraz projekt Regionalne Obserwatorium Rynku Pracy w Łodzi - kontynuacja (Część II zamówienia)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K-2 K.Krynicki, M.Krynicka S.C., ul. Torowa 3, 93-327 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37360,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33547,50
Oferta z najniższą ceną: 33547,50 / Oferta z najwyższą ceną: 47047,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
OFICYNA WYDAWNICZO-REKLAMOWA SAGALARA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Oficyna Wydawniczo-Reklamowa SAGALARA M. i W. Sagalara, ul. Lodowa 106 A, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24761,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14070,00
Oferta z najniższą ceną: 14070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34440,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
OFICYNA WYDAWNICZO-REKLAMOWA SAGALARA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Oficyna Wydawniczo-Reklamowa SAGALARA M. i W. Sagalara, ul. Lodowa 106 A, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45934,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38776,98
Oferta z najniższą ceną: 38776,98 / Oferta z najwyższą ceną: 77736,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV zamowienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FINGER PRINT" S.C. ANNA WASIELEWSKA, JACEK WASIELEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"FINGER PRINT" S.C. ANNA WASIELEWSKA, JACEK WASIELEWSKI
- Finger Print S.C. A. wasilewska, J. Wasilewski, ul. Piotrkowska 276, 90-361 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1063,95
Oferta z najniższą ceną: 1063,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1845,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania i powiązane, które są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 p.z.p.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi sprzątania"
- PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU PRZEZNACZONEGO DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCEGO W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI NA LATA 2025-2026 W PODZIALE NA ZADANIA
- Dostawa Mikroskopu odwróconego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- 83/ZP/2024 Usługa dostępu do serwisu online udostępniającego publikacje beletrystyczne w formie ebooków i audiobooków
- Prace rozwojowe wykonywane w środowisku Business Process Management System
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Outsourcing usług wydruku obejmujący drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów oraz system wydruku podążającego.
- Druk i usługi powiązane, dotyczące czterech wydań Magazynu Projektów Europejskich "w Centrum" w 2025 roku dla Centrum Projektów Europejskich
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.