To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-23
Katowice: Dostawa, montaż oraz instalacja wyposażenia sal sekcyjnych oraz pomieszczeń patomorfologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 385226 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290232 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż oraz instalacja wyposażenia sal sekcyjnych oraz pomieszczeń patomorfologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem wyposażenia sal sekcyjnych oraz pomieszczeń patomorfologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów: Pakiet nr 1: Stoły sekcyjne Pakiet nr 2: Oświetlenie sekcyjne Pakiet nr 3: Asortyment do transportu i przechowywania zwłok Pakiet nr 4: Regały laboratoryjne Pakiet nr 5: Szafki stojące, wiszące, szafa i blaty Pakiet nr 6: Zabudowy szatniowe i ubraniowe Pakiet nr 7: Stoły robocze, stojak na narządy, wieszaki i krzesła Pakiet nr 8: Stół sekcyjny wentylowany Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.93.31.00 - Stoły do przeprowadzania autopsji 33.94.00.00 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok 35.19.11.00 - 35.19.11.00 39.14.13.00 - Szafy 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Stoły sekcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-WYKONAWCZE" REZON " ANDRZEJ DURSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-WYKONAWCZE" REZON " ANDRZEJ DURSKI
- Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze REZON, ul. Grunwaldzka 32, Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83292,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88437,00
Oferta z najniższą ceną: 77613,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108227,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Oświetlenie sekcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALVO Sp.z.o.o, ul. Południowa 21a, Śmigiel, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 201002,40
Oferta z najniższą ceną: 201002,40 / Oferta z najwyższą ceną: 201002,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Asortyment do transportu i przechowywania zwłok
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hygeco Polska Sp.z.o.o, ul. Partyzantów 34, Łomianki, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156504,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 139752,60
Oferta z najniższą ceną: 107762,76 / Oferta z najwyższą ceną: 180797,70
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Regały laboratoryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIBO Spółka z.o.o., ul. Aleja Pokoju 5, Nowa Wieś Wielka, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30406,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31741,38
Oferta z najniższą ceną: 31741,38 / Oferta z najwyższą ceną: 51869,10
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Szafki stojące, wiszące, szafa i blaty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIBO Spółka z.o.o., ul. Aleja Pokoju 5, Nowa Wieś Wielka, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64471,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69652,44
Oferta z najniższą ceną: 69652,44 / Oferta z najwyższą ceną: 70940,25
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Stół sekcyjny wentylowany
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-WYKONAWCZE" REZON " ANDRZEJ DURSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-WYKONAWCZE" REZON " ANDRZEJ DURSKI
- Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze REZON, ul. Grunwaldzka 32, Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114146,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140220,00
Oferta z najniższą ceną: 120540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154980,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Zielone dzielnice, ścieżki rekreacyjno-edukacyjne, nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż tras spacerowych przy ul. Konnej w Katowicach" - 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Dostawa silników elektrycznych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach.
- Świadczenie usług informatycznych dla OSK w Katowicach
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku administracyjno-biurowym zlokalizowanym przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Kompleksowa realizacja studiów podyplomowych organizowanych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie"
- Dostawa kabiny akustycznej, dygestorium i szafki laboratoryjnej - wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach.
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Wygrana Rodzina w Szczecinie" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Remont pomieszczeń przeznaczonych na pożywkarnię na terenie ODiZZB WIHE - Etap II
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych w ramach wyposażenia sali operacyjnej wraz z pokojem przygotowawczym Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego GUMed Sp. z o.o. ujęta w 3 pakietach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.