eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieDostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Siemianowice Śląskie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 385266 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy, bębnów, taśm, nośników informacji) oraz serwis urządzeń kopiujących Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich. 2) Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy, nieregenerowany oraz nierefabrykowany. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamawianego materiału eksploatacyjnego muszą być fabrycznie nowe, etykiety powinny zawierać numer katalogowy i termin ważności artykułu (min. 12 miesięcy od każdej dostawy). Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 3) Ilości zamawianego towaru są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie. 4) Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane bezpośrednio w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowanie wewnętrzne). 5) Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne powinny być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenie powinno być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszem. 6) Materiały eksploatacyjne powinny być wolne od wad technicznych i charakteryzować się wysoką jakością wykonania. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 8) Zamawiający przez materiały równoważne rozumie materiały eksploatacyjne, które: a) są kompatybilne ze sprzętem, do którego są zakupione, b) posiadają takie same bądź lepsze parametry materiału (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) oraz wyposażenia dodatkowego (akcesoria czyszczące itp.) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. 9) Tonery do monochromatycznych drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normą określającą wydajność kaset z tonerem ISO/IEC 19752 lub równoważną, jest niemniejsza niż kaset oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważną normą jakościową. 10) Tonery do kolorowych drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normą określającą wydajność kaset z tonerem ISO/IEC 19758 lub równoważną, jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważną normą jakościową. 11) Tusze do drukarek atramentowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normą określającą wydajność wkładów do drukarek atramentowych ISO/IEC 24711 lub równoważną, jest nie mniejsza niż wkładów oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważną normą jakościową. 12) Bębny do drukarek kolorowych i taśmy do faksów powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż produktów oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważną. 13) W przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia oferuje przedmiot zamówienia równoważny przedmiotowi zamówienia określonemu przez Zamawiającego w SIWZ - jest on zobowiązany - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj.: a) raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych - Załącznik nr 6 do Oferty. b) raporty testów wydajności wg normy jakości ISO/IEC 19758 dla tonerów kolorowych - Załącznik nr 7 do Oferty. c) raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą - Załącznik nr 8 do Oferty. d) zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną- Załącznik nr 9 do Oferty. e) zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną, potwierdzające, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko- Załącznik nr 10 do Oferty. Dokumenty zawierające opis rozwiązań równoważnych są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum), dokumenty potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 5 Serwis urządzeń kopiujących będzie polegał na: a) naprawie i usunięciu wszelkich usterek w pracy urządzeń kopiujących, b) konserwacji urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 5 oraz umowie, c) usunięcia wszelkich usterek lub awarii, w pracy urządzeń biurowych w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia, Wymaga się, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane usługi w zakresie serwisu urządzeń kopiujących na okres 12 miesięcy. Część 2: - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.50.00-1, 50.31.31.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. w odniesieniu do Części 1: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 3 usługi, polegające na serwisowaniu urządzeń kopiujących marki Toshiba lub Sharp o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda. b) co najmniej 3 dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiujących o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda. 2. w odniesieniu do Części 2: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, o wartości co najmniej 120 000,00 zł brutto każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy: - zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na materiały lub usługi stanowiące przedmiot zamówienia pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę; 2. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, ul.Jana Pawła II nr 10, pokój nr 1 (Kancelaria podawcza) lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 21,90 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 12:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, przy ul. Jana Pawła II 10 w Siemianowicach Śląskich, w Kancelarii Podawczej - pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 5. Serwis urządzeń kopiujących będzie polegał na: a) naprawie i usunięciu wszelkich usterek w pracy urządzeń kopiujących, b) konserwacji urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 5 oraz umowie, c) usunięcia wszelkich usterek lub awarii, w pracy urządzeń biurowych w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia. Wymaga się, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane usługi w zakresie serwisu urządzeń kopiujących na okres 12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 50.31.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.