eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotDostawa Mikroskopu z oprzyrządowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Sopot: Dostawa Mikroskopu z oprzyrządowaniem
Numer ogłoszenia: 385268 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN , ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, faks 058 5512130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iopan.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Mikroskopu z oprzyrządowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Odwrócony mikroskop badawczy do obserwacji w jasnym polu, fluorescencji i kontraście Nomarskiego z systemem akwizycji obrazu oraz zestawem komór sedymentacyjnych Element Opis Optyka Korygowana do nieskończoności Tor oświetlenia fluorescencyjnego apochromatyczny Statyw Uchwyt rewolwerowy obiektywów co najmniej 6 gniazdowy kodowany z miejscem na pryzmaty kontrastu interferencyjnego Współosiowe osobne śruby mikro/makro do ustawiania ostrości Wbudowany automatyczny reflektor z miejscem na minimum 6 filtrów fluorescencyjnych, wymiana filtrów bez narzędzi, bez wyłączania mikroskopu Wbudowane port dla kamery cyfrowej, trzypozycyjny (vis:cam - 100:0, 0:100, 50:50) Wyświetlacz LCD informujący o powiększeniu, obiektywie, filtrze, natężeniu światła Wbudowane w statyw mikroskopu co najmniej następujące porty: USB do podłączenia komputera, TCPIP do podłączenia statywu do sieci komputerowej w celach diagnostycznych Hamulec osi Z zapamiętujący pozycję ostrości System zapamiętujący ustawienia oświetlenia dla każdego obiektywu oraz filtra Wbudowana w statyw soczewka powiększająca 1,6x Oświetlacz halogenowy i kondensor do światła przechodzącego Oświetlacz halogenowy 100 W, z pełną możliwością centrowania Ramię oświetlacza odchylane Przysłony polowa oraz przysłona aperturowa Kondensor typu Long Distance o odległości roboczej co najmniej 26 mm, aperturze numerycznej co najmniej 0,55, sześciopozycyjny (jasne pole, Ph1, Ph2, Ph3, 2 x kontrast interferencyjny) Oświetlacz fluorescencyjny Automatycznie centrująca się lampa fluorescencyjna, palnik rtęciowy 100W Przysłona z regulacją intensywności świecenia lampy rtęciowej (stopniowana) Automatyczna migawka Automatyczna, samocentrująca się lampa rtęciowa HBO 100 Filtry fluorescencyjne do fluorochromów: DAPI (standardowy), GFP i CY3 (o transmisji co najmniej 95%) Tubus Tubus binokularowy z regulacją rozstawu źrenic w zakresie około 55 ... 74 mm, kąt 45 stopni, z możliwością odcięcia okularów od drogi optycznej Okulary Powiększenie 10x Szerokopolowe, pole widzenia co najmniej 23 mm Obiektywy 10x/N.A. 0,25 / Ph1 (planachromatyczny) LD corr 20x/N.A. 0,4 (semiplanapochromatyczny) d=0 ... 1,5 mm LD corr 40x/ N.A. 0,60 (semiplanapochromatyczny) d=0 ... 1,5 mm LD corr 63x/ N.A. 0,60 (semiplanapochromatyczny) d=0 ... 1,5 mm 100x/ N.A. 1,30 (semiplanapochromatyczny) Metody obserwacji Kontrast interferencyjny (kontrast Nomarskiego) dla obiektywów 20x, 40x, 63x, 100x Stolik Pokryty warstwą ceramiczną, o wymiarach co najmniej 250 x 230 mm, z pokrętłami X i Y Wyposażenie mikroskopu Pokrowiec antystatyczny Zestaw narzędzi do obsługi mikroskopu Komory sedymentacyjne Komora do zliczania planktonu 0,5ml (Kolkwitza) (1) Komora do zliczania planktonu 1ml (Kolkwitza) (1) Komora do badania planktonu 5ml (0) Płytka podstawowa (6) Cylinder 10ml (4) Cylinder 25ml (2) 2.Wysokorozdzielcza kolorowa chłodzona kamera cyfrowa z oprogramowaniem do akwizycji i obróbki zdjęć oraz komputerem Element Opis Kamera Przetwornik: CCD 2/3 Rozdzielczość co najmniej: 2584 (H) x 1936 (V) = 5 Megapikseli Digitalizacja: 12 bitów / 12 MHz Dynamika: 1:1300 Czas integracji: od 0,1 ms do 60 s Interface: FireWire IEEE 1394 (prędkość transmisji 400 Mbit System chłodzenia: single stage Peltier cooling Tryby pracy Obraz na żywo (Live): Slow - 1296 x 968 (min. 3 kl./sek) Medium - 430 x 322 (min. 11 kl./sek) Fast - 258 x 193 (min. 16 kl./sek) Definiowalny ROI (Region of Interest) - wybrany obszar skanowania Rozmiar pixeli: 3,4 um x 3,4 um Zakres widma: 400nm ... 710 nm z filtrem podczerwieni BG40 Interface optyczny: C-mount Program podstawowy (parametry minimalne) Program do akwizycji obrazów z kamer cyfrowych i sterowania zmotoryzowanym mikroskopem. Akwizycja obrazów z czarno-białych i kolorowych kamer cyfrowych o wysokiej rozdzielczości i czułości. Obrazy czarno-białe: 8 bitów, 10 bitów, 12 bitów, 14 bitów, 16 bitów. Obrazy kolorowe: 3x8 bitówów, 3x12 bitów, 3x14 bitów, 3x16 bitówów. Import plików: bmp, tif, jpg, j2k, jp2, gif, tga, png, cal, mac, msp, ras, pct, eps, wmf, psd, img, cmp. Eksport plików: bmp, jpg, j2k, tif, tga, png, psd, img, cmp. Obsługa formatów wideo AVI, MOV (Quicktime). Obróbka graficzna: jasność, kontrast, gamma, wyostrzanie/zmiękczanie, redukcja szumów, odejmowanie tła, korekta nierównomierności oświetlenia, balans bieli. Wprowadzanie adnotacji: tekst, strzałki, prostokąty, okręgi, wskaźniki skali. Interaktywne pomiary: odległość, powierzchnia, obwód, promień, kąty, liczba wystąpień. Zarządzanie bazami obrazów (zapisywanie ilustracji razem z parametrami mikroskopu i eksperymentu, wskaźnikami skali i adnotacjami). Image Browser Filtrowanie wg. zadanych parametrów Generowanie raportów (duża liczba gotowych wzorów) Wydruki Moduł fluorescencji wielokanałowej Moduł do akwizycji obrazów fluorescencyjnych i w świetle przechodzącym pochodzących z niezależnych kanałów Akwizycja do 8 kanałów (dla każdego kanału niezależne ustawianie parametrów kamery i mikroskopu) Wyświetlanie danych dla osobnych kanałów albo obrazu pseudo-kolorowego wynikającego ze złożenia kanałów Dowolny wybór pseudokolorów dla każdego kanału Ustawienia każdego eksperymentu zapamiętywane w celu łatwego powtórzenia warunków doświadczenia Funkcja ReUse (wykorzystywanie ustawień eksperymentu oraz mikroskopu i kamery zapisanych ze zdjęciami zapisanymi wcześniej) Kanały mogą być swobodnie włączane i wyłączane podczas prowadzenia eksperymentu Baza danych powszechnie używanych fluorochromów (łącznie z informacjami o długościach fali wzbudzenia i emisji) Ustawianie dla każdego kanału indywidualnego funkcjonowania elementów zmotoryzowanych mikroskopu i parametrów kamery Automatyczne ustawianie parametrów wyświetlania (gamma, min/max) każdego kanału Przesunięcie pikselowe obrazów kanałowych może być zadane automatycznie natychmiast po akwizycji Komputer sterujący Komputer sterujący o parametrach porównywalnych z: Fujitsu Siemens Small Form Factor PC E5925 - CPU: Intel P4 Core 2 Duo E6550 2,33 GHz - Front Side Bus: 1333 MHz - Mainboard / Chipset: Siemens D2598 Board / Intel iQ35 - Memory : max. 8GB DDR2-RAM - Memory slots: 4 slots for DDR-RAM modules - PCI slots: 1 x PCI xPress x16 for additional graphics board low profile 2 x 32 bit PCI slot (1x used for FireWire card) - Graphics board: Integrated ATI Graphic on board 64/128/256 MB, VGA or DVI - Drives: 160 GB SATA2 HD Silent, DVD+/-RW Rewriteable Recorder - LAN: 10/100/1000 Lan Card on board - Interfaces on Board: 2x serial, 8x USB 2.0 - Interface boards: 2x IEEE1394 (FireWire A) Dual Bus - Registration: CE, FCC, UL, Energy Star R 4.0 certified - Power Supply: 100 - 240 V / 50 - 60 Hz / 300 W with country specific plug - Dimensions (H x W x D): 100 x 340 x 380 mm - Rescue kit CF adapter, CF card 8 GB, Norton Ghost license 3. Wyposażenie laboratorium Kolorystykę mebli uzgodnić z bezpośrednim użytkownikiem. Szafki laminowane; konstrukcja mebli wraz z frontami wykonana z płyty wiórowej melaminowanej gr. 18 mm. Tyły (plecy) szafek wykonane również z płyty wiórowej melaminowanej gr. 18mm. Wszystkie krawędzie wykończone obrzeżem PCV. Drzwi montowane na zawiasach puszkowych samodomykających firmy Blum (lub równoważnych); szuflady osadzone na prowadnicach rolkowych samodomykających Metabox (metalowe boki szuflad) firmy Blum (lub równoważnych). Uchwyty metalowe dwupunktowe. Szafki posadowione na podstawach metalowych h = 15 cm; spawanych w całości z profili stalowych zamkniętych 25x25 mm. Nóżki podstaw wyposażone w regulatory poziomu, przystosowane do dużych obciążeń. Wszystkie elementy metalowe malowane farbą proszkową epoksydową w kolorze RAL 7035. Szafki wiszące zawieszane na zawieszkach regulowanych Blum (lub równoważnych). Blaty blaty wykonane z : 1.postformingu - płyty wiórowej gr. 28 mm oklejonej jednostronnie laminatem HPL. Czołowa krawędź zaoblona. Blaty montowane bezpośrednio na szafkach. Nie dopuszcza się łączenia blatów na długości. Zestaw szafek: 1. Zestaw laboratoryjny przyścienny 295x75x90cm a. Szafka LA D 60x58x72 (drzwiczki) 1 szt. b. Szafka LA D 50x58x72 (drzwiczki) 1 szt. . c. Szafka LA 4S 50x58x72 (4 szuflady) 2 szt. d. Blat postforming 295x75x3 cm 1 szt. 2. Zestaw laboratoryjny przyścienny 327x75x90cm a. Szafka LA D 60x52x72 (drzwiczki) 1 szt. b. Szafka LA D 50x54x72 (drzwiczki) 1 szt. c. Szafka LA 4S 50x60x72 (4 szuflady + półka na PC) 1 szt. d. Blat postforming 327x75x3 cm 1 szt. 3. Szafa laboratoryjna LBo 2D50200 50x40x200 cm (2x drzwiczki - szkło w ramkach)1 szt. 4. Szafka wisząca LW 2D6570 65x35x70 cm (2x drzwiczki) 2 szt. 5. Szafka wisząca LW D5070 50x35x70 cm (drzwiczki) 6 szt.. 6. Regał wiszący LW R7730 77x30x37 cm 2 szt.. 7. Szafka wisząca z półką LWp 2D8060 120x30x60 cm (2x drzwiczki) 1 szt. 8. Szafka pod zlewozmywak nakładany 120x60x90 cm 1 szt.. Zamówienie obejmuje dostawę mebli, ich wniesienie, montaż wraz z wypoziomowaniem i zawieszeniem szafek wiszących. 4. Pozostałe wymagania względem dostawcy: 1.Dostawa sprzętu do zamawiającego i instalacja we wskazanym laboratorium. 2.Pierwsze uruchomienie, testowanie i walidacja aparatu przez pracownika dostawcy. 3.Przeszkolenie osób wskazanych przez IOPAN w zakresie prawidłowej obsługi aparatu. 4.Gwarancja minimum 1 rok od chwili walidacji aparatury. 5.Bezpłatna pomoc techniczna i serwisowa, w okresie gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00 - 33.26.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj. Wykonawca, który: a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, tj. zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, b)posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane niniejszą SIWZ dokumenty: a)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.a. wyszczególnione w punkcie IV.1.1. i IV.1.2., b)w zakresie warunku posiadanego doświadczenia wskazanego w punkcie II.1.b. wymagane jest realizowanie dostaw zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego, w zakresie tegoż warunku oraz w pozostałym zakresie warunku opisanego w punkcie III.1.b. - ocena w oparciu o dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie IV.1.1. i IV.1.3. c)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.c. wyszczególnione w punkcie IV.1.1. d)w zakresie warunku wskazanego w punkcie III.1.d. wyszczególnionych w punkcie IV.1.1., IV.1.2., IV.1.4. i IV.1.5. 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub ich nieuzupełnienia lub w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem możliwości uzupełnienia przewidzianej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt III.1. lit b) - c) przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki udziału..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie III: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3. wykaz co najmniej trzech wykonanych, przez Wykonawcę dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonano należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 4. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, 1.4 i 1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyjątkiem dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt. 2, które powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iopan.gda.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Oceanologii PAN Ul. Powstańców Warszawy 55 81-712 Sopot.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Instytut Oceanologii PAN Ul. Powstańców Warszawy 55 81-712 Sopot pok. 120.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.