Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Elbląg: Modernizacja i przebudowa pomieszczeń dawnej hali produkcyjnej
wraz z wyposażeniem na cele edukacyjne
Wydziału Nauk o Zdrowiu EUH-E
Numer ogłoszenia: 385280 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna , ul. Lotnicza 2, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 239 38 02, faks 55 239 38 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.euh-e.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: niepaństwowa uczelnia zawodowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa pomieszczeń dawnej hali produkcyjnej wraz z wyposażeniem na cele edukacyjne Wydziału Nauk o Zdrowiu EUH-E.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia związane z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Modernizacja i przebudowa pomieszczeń dawnej hali produkcyjnej wraz z wyposażeniem na cele edukacyjne Wydziału Nauk o Zdrowiu EUH-E. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 3. Infrastruktura społeczna Działanie 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną. Zakres zamówienia dotyczy wykonania adaptacji (remontu i modernizacji) istniejącej hali produkcyjnej na potrzeby dydaktyczne EUH-E plus wyposażenie. Hala przylega bezpośrednio do istniejącego budynku dydaktyczno-administracyjnego i po adaptacji będzie funkcjonować jako jednorodny obiekt. Zakres robót budowlanych obejmuje dokończenie rozpoczętych w 2000 i 2001 r. robót adaptacyjnych budynku wraz z elementami zewnętrznymi. W wyniku podziału przestrzeni hali na poszczególne pomieszczenia powstaną 4. sale wykładowe (z widownią zapewniającą widoczność katedry ze wszystkich miejsc - ok. 180 miejsc w każdej z sal) oraz 1. sala wykładowa audytoryjna na 105 miejsc. Mniejsze pomieszczenia dydaktyczne zostaną przeznaczone na pracownie i sale seminaryjne. W południowej części budynku zaprojektowano przebudowę częściowo wykonanych pomieszczeń sanitarnych. Parametry architektoniczne budynku: - pow. zabudowy - 1 594,0 m2 - pow. użytkowa - 1 437,7 m2 - kubatura - 11 600,0 m3. Projektowane zagospodarowanie terenu ogranicza się do naprawy i uzupełnienia nawierzchni utwardzonych w celu powiększenia liczby miejsc postojowych oraz urządzenia terenów zieleni małej architektury. Powyższe dotyczy działki 22/8 (działka na której znajduje się hala produkcyjna). Na działce 23/4 wzdłuż budynku dydaktycznego zaprojektowano szeroki ciąg pieszy z elementami małej architektury. Wyposażenie budynku w meble i sprzęty oraz wyposażenie poszczególnych sal i pracowni w sprzęt audiowizualny i komputerowy wg zestawień zawartych w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 75.000,00 złotych (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w SIWZIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1. i ust.2. Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art.22 ust.1. - tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5. lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch (2.) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu i wartości brutto co najmniej 1.500.000,00 PLN każda, tj. robót budowlanych polegających na budowie i(lub) remoncie i(lub) przebudowie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej poddanej procesowi budowlanemu w wymiarze co najmniej 1.000,00 m2 każdy, dla których zakres merytoryczny obejmował co najmniej łączne wykonanie robót: ogólnobudowlanych konstrukcyjnych i wykończeniowych, inst. elektrycznych, inst. centralnego ogrzewania, inst. wod-kan. b. dysponowanie: kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej:posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; kierownikiem(ami) robót branży sanitarnej: posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, kierownikiem robót branży elektrycznej: posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ, metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wynikające z art.22. i art.24. Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy określić: personalia osób przewidzianych do pełnienia obowiązków kierownika budowy i kierowników robót branżowych, liczbę lat doświadczenia zawodowego osób j.w. licząc od daty uzyskania przez nich stosownych uprawnień budowlanych, specjalność i zakres uprawnień budowlanych posiadanych przez osoby j.w., dokumenty identyfikujące uprawnienia budowlane osób j.w. i ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. tj.: zaświadczenia o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzając wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) określonym w art.24 ust.1. pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) określonym w art. 24 ust.1. pkt.9. Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ: 10. Oświadczenie wynikające z art. 25 ust. 1 pkt 2) Ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w: 1) pkt. 2. ; pkt. 8. ; pkt. 9. lit. b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt. 9. lit. a) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24. ust.1. pkt.4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt.1. UWAGI, ppkt.1) lit. a) i c) oraz ppkt.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.1. UWAGI, ppkt 1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3. miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt.2. UWAGI stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.euh-e.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 82-300 Elbląg, ul. Lotnicza 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej, 82-300 Elbląg ul. Lotnicza 2 (pok.108).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja i przebudowa pomieszczeń dawnej hali produkcyjnej wraz z wyposażeniem na cele edukacyjne Wydziału Nauk o Zdrowiu EUH-E współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 3. Infrastruktura społeczna. Działanie 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa marimby, wibrafonu, ksylofonu wraz z akcesoriami i fortepianu gabinetowego dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Budowa drogi leśnej wraz ze składnicą przyzrębową w Leśnictwie Zalesie
- Remont posadzek w budynku użytkowym Biblioteki Elbląskiej im. Cypriana Norwida, Filia nr 5 przy ul. Słonecznej 29-31 w Elblągu.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia w edukacji dla wychowanków pieczy zastępczej będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- ZP/13/2025-Dostawy odczynników do wykonywania badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą sprzętu oraz z systemem manualnym stanowiącym back up
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie Pracowni Mikrobiologii I do prowadzenia badań w klasie bezpieczeństwa mikrobiologicznego 3 (BSL3) w budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ.
- Wykonanie robót budowlanych w budynku UJD w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8 w Częstochowie, obejmujących:1) dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż, 2) remont klatki schodowej.
- Wykonanie przebudowy pomieszczeń Dziekanatu w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ.
- Modernizacja węzła cieplnego w budynku K PRz.
- Remont toalet wraz z dostosowaniem dla potrzeb OzN w budynku B-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-224/25
- rozbudowa budynku PWSZ im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97 w Białej Podlaskiej - etap II.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.