eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleckoprzeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego wzbogacającego ofertę kształcenia zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Olecku w związku z projektem Myślimy o przyszłości realizowanym przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Olecko: przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego wzbogacającego ofertę kształcenia zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Olecku w związku z projektem Myślimy o przyszłości realizowanym przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 38533 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego wzbogacającego ofertę kształcenia zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Olecku w związku z projektem Myślimy o przyszłości realizowanym przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego wzbogacającego ofertę kształcenia zawodowego dla uczniów szkół dziennych Zespołu Szkół Technicznych w Olecku, tj. Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 i Technikum nr 2, w związku z realizacją projektu Myślimy o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, 2) szczegółowy opis kursu obsługi wózka widłowego: a) przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego dla łącznej ilości 18 osób podzielonych na 3 grupy, tj. 6 osób x 3 lata szkolne, b) wymiar ilości godzin kursu - 53 godziny, tj. 30 godzin teoretycznych, 15 godzin praktycznej nauki jazdy, 3 godziny teoretycznej nauki wymiany butli gazowych i 5 godzin praktycznej nauki wymiany butli gazowych dla każdego uczestnika (dopuszcza się odstępstwo od przyjętego podziału godzinowego na zajęcia teoretyczne i praktyczne), c) w ramach realizacji kursu obsługa wózka widłowego wykonawca zobowiązany będzie do: - uzgodnienia z zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu zajęć i przedłożenia go przy podpisaniu umowy, - przekazania każdemu uczestnikowi kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych, tj. aktualne podręczniki, skrypty zgodne z tematyką kursu, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty, itp., materiały szkoleniowe muszą być przekazane uczestnikom na początku zajęć, - zapewnienia wykładowców/instruktorów, - realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów, ćwiczeń oraz zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności, - zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oraz zapewnienia sali odpowiednio przystosowanej do przeprowadzenia zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, - ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w kursie, - zapewnienia uczestnikom kursu odzieży ochronnej/roboczej, - zapewnienia badań lekarskich niezbędnych do uczestnictwa w kursie, - wydania zaświadczeń uczestnikom o ukończeniu kursu, - opłaty za pierwsze egzaminy przeprowadzone przez Urząd Dozoru Technicznego oraz Urząd Regulacji Energetyki dla każdego z uczestników kursu, - pokrycia kosztu dojazdu uczestników kursu na pierwsze egzaminy przeprowadzone przez Urząd Dozoru Technicznego oraz Urząd Regulacji Energetyki w przypadku, kiedy egzaminy te będą odbywały się poza Oleckiem, - zapewnienia obiadów uczestnikom kursu w trakcie 14 dni zajęć, obiad składał się będzie co najmniej z dwóch dań i napoju, d) okres realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do kwietnia 2013 r., od lutego 2014 r. do kwietnia 2014 r. i od lutego 2015 r. do kwietnia 2015 r., egzaminy będą odbywały się w miesiącu maj odpowiednio w roku 2013, 2014 i 2015, 3) przewiduje się wstępnie realizację kursu w blokach 3 - 4 godzinnych, w trakcie roku szkolnego, w godzinach popołudniowych, 4) zamawiający wymaga, aby kurs odbywał się w Olecku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wykonawcy usług, zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednego kontraktu (umowy) co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 4.000,00 złotych brutto, obejmującej przeprowadzenie kursu obsługi wózka widłowego dla grupy minimum 3 osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy złożą informację wymaganą art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, d) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez Stronę drugą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, pokój nr 12..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, pokój nr 22..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.