eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiDostawy odczynników i wyrobów laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Pionki: Dostawy odczynników i wyrobów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 385368 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 6121866, faks 48 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników i wyrobów laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawy odczynników i wyrobów laboratoryjnych. Wielkość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotowy postępowania obejmuje dostawy odczynników i wyrobów laboratoryjnych do SPZZOZ w Pionkach. Przedmiot zamówienia ujęto w 21 zadaniach, tj.: zad.1 - odczynniki do biochemii (wymaga się aby oferowane odczynniki posiadały aplikacje na aparat SYNCHRON CX4 firmy BECKMAN - do oferty należy dołączyć aplikacje w języku polskim), zad.2 - Hemoglobina A1C, zad.3 - Antygen Giardia lamblia, zad.4 - odczynniki do aparatu hematologicznego Micros 60 Horiba Abx (wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany będzie do wykonania rocznego przeglądu serwisowego, wymagana autoryzacja serwisu nie starsza niż z 2009r. i oświadczenie wykonawcy, że roczny przegląd serwisowy zostanie dokonany z wykorzystaniem nowych oryginalnych części zamiennych - stosowne oświadczenie uwzględniono w formularzu asortymentowo-cenowym zadania, tj. w zał. nr 2.4 do SIWZ), zad.5 - układ krzepnięcia (odczynniki do aparatu koagulometr K3002 OPTIC) - wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany będzie do wykonania rocznego przeglądu serwisowego wskazanego koagulometru), zad.6 - oznaczenie czynnika reumatoidalnego, zad.7 - testy diagnostyczne, zad.8 - paski testowe do glukometrów (do wskazanych pasków wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przekaże nieodpłatnie glukometry odpowiedniego typu w ilości zabezpieczającej potrzeby zamawiającego, co zostanie ustalone po zawarciu umowy (orientacyjnie łączna ilość ok.30, w tym w zakresie poz.2 - 2 glukometry przeznaczone dla noworodków ), zad.9 - paski do moczy i bezpłatne użyczenie czytnika do pasków w systemie otwartym, zad.10 - odczynniki serologiczne I, zad.11 - odczynniki serologiczne II, zad.12 - odczynniki monoklonalne Igm, zad.13 - krwinki wzorcowe, zad.14 - układ krzepnięcia (dla pracowni serologicznej), zad.15 - test do wykrywania Helicobacter pylori, zad.16 - laboratoryjne wyroby jednorazowe, zad.17 - naczynka do biochemii, zad.18 - laboratoryjne wyroby szklane, zad.19 - probówki jednorazowe z odczynnikami, zad.20 - płyty do oznaczania grup krwi, zad.21 - zestawy odczynnikowe i testy dla pracowni serologicznej. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Krótszy termin ważności dopuszcza się w sytuacji gdy jest to uzasadnione specyfiką danego produktu, gdy ze względu na skład, komponenty czy system produkcji nie jest możliwe zapewnienie 12-to miesięcznego terminu ważności (dot. zwłaszcza produktów hematologicznych: krew, produkty krwiopochodne, krwinki wzorcowe, wyciągi z osocza, itp.). W pozostałych przypadkach konieczne jest zachowanie 12-to miesięcznego terminu ważności. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - art.30 ust.7 ustawy: 33124130-5 Wyroby diagnostyczne, 33141500-5 Produkty hematologiczne, 33141615-4 Pojemniki na mocz, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33192500-7 Probówki, 30192800-9 etykiety samoprzylepne, 33696000-5 Odczynniki i środki kontrastowe, 33696100-6 Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi, 33696200-7 Odczynniki do badania krwi, 38437110-1 Końcówki pipet.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.14.15.00 - Produkty hematologiczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.25.00 - Probówki 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 38.43.71.10 - Końcówki pipet .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunku szczegółowego nie określa się

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunku szczegółowego nie określa się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunku szczegółowego nie określa się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunku szczegółowego nie określa się Zgodnie z art.22 ust.1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności określonych w niniejszym postępowaniu (jeśli dotyczy), posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest także brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, uwzględniający treść wskazanego artykułu, stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji). Ocena spełniania powyższych warunków przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez zamawiającego w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców, a wymienionych w treści niniejszego ogłoszenia, na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy, co oznacza, że - w celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy zamawiający żąda na podstawie art. 44 ustawy przedstawienia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do specyfikacji, dostępny na stronie internetowej zamawiającego), - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp, zamawiający żąda oświadczenia do braku podstaw do wykluczenia (wzór oświadczenia określa załącznik nr 4 do SIWZ). - w celu wykazania spełniania wymagań określonych przez zamawiającego wykonawca dostarczy dokumenty wskazane w treści niniejszego ogłoszenia. Wymagania dot. oferowanego przedmiotu zamówienia*: a)jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010, nr 107, poz.679), b)jest wpisany do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych/ posiada wystawioną dla niego deklarację zgodności i oznakowanie CE, c)spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego oraz wymagania jakościowe, *jeżeli któryś z produktów podlega innej klasyfikacji wówczas należy w tej kwestii dołączyć odpowiednie oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem jakiego produktu oświadczenie to dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Sprecyzowanie dot. wyżej wskazanych dokumentów: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego 1.Opis oferowanego przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, materiały informacyjne, itp.), 2.Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz jest dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. -pod pojęciem dokument (zaświadczenie) należy tu rozumieć każdy dokument, który potwierdza okoliczność, iż przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania oraz odpowiada określonym przez zamawiającego wymaganiom jakościowym, wydany w dowolnej formie, o ile zawiera oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (typu: certyfikat CE, deklaracja zgodności, certyfikaty typu ISO lub równoważne, tj. wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie dostawy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, itp.). W sytuacji, gdy odpowiednie przepisy prawa wymagają, by potwierdzenie spełniania norm czy wymogów jakościowych wydane było w ściśle określonej formie, jej zachowanie jest konieczne. Wystarczające jest przedstawienie jednego ważnego dokumentu ze wskazanych przykładowo w pkt.2 dokumentów. - wymóg dostarczenia wskazanych dokumentów dotyczy wszystkich elementów składowych oferty, tj. odczynników, testów, wyrobów laboratoryjnych, przekazywanych do używania urządzeń

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ, 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wzór oświadczenia określa załącznik nr 4 do SIWZ. Uwagi: W sytuacji, gdy wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas każdy z wykonawców działających wspólnie powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt.1 i Dodatkowo wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty. 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zadania/ zadań, którego/ których dotyczy oferta- wzory formularzy określają załączniki nr 2.1 - 2.21 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z KRS lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.dot. wykonawców składających ofertę w zakresie zadania nr 1 - odczynniki do biochemii: aplikacje na aparat SYNCHRON CX4 firmy BECKMAN (sporządzone w języku polskim a jeżeli dokument sporządzony jest w innym języku należy dołączyć tłumaczenie na język polski). Wzory oświadczeń i formularzy dostępne są na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, dlatego też formularz oferty, formularze asortymentowo-cenowe zadań, których dotyczy oferta, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedstawić w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pok. Sekcji zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 10:50, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.7 ustawy. 5.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: Emilia Lenartowicz-Gębka, tel./ fax. (48) 612 18 66 wew.110, tel. w godz. od 08:00 do 14:00, adres poczty elektronicznej: e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl 6.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 24/2010 7.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 09.12.2010r., do godz. 10:50, odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 24,00PLN, specyfikację udostępnia się także nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego. 8. dot. możliwości składania ofert częściowych - w zad.8 prawo złożenia oferty na poszczególne pozycje zadania.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.