eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowieckiochrona linii PKP Warszawskiej Linii Kolei Dojazdowej sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2006-07-26

POZYCJA 38541

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Grodzisk Mazowiecki: ochrona linii PKP Warszawskiej Linii Kolei Dojazdowej sp. z o.o. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: PKP Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o., do kontaktów: Lidia Kaczorek, ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7554760, fax 22 7552085, e-mail: techniczny@wkd.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wkd.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona linii PKP Warszawskiej Linii Kolei Dojazdowej sp. z o.o. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 23. Główne miejsce świadczenia usług: linia kolejowa PKP Warszawskiej Kolei Dojazdowej sp. z o.o. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przetarg nieograniczony na usługę ochrony linii PKP Warszawskiej Kolei Dojazdowej sp. z o.o. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełnią wymogi określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz warunki szczegółowe - wykonawca musi się wykazać wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (fizyczna ochrona obiektów) w tym co najmniej 2 wraz z monitoringiem, - wykonawca musi się wykazać, że dysponuje kadrą posiadająca wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) tj. nie mniej niż 11 pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia o której mowa w art. 25 powołanej ustawy, - wykonawca musi wykazać się posiadaniem na terenie miasta Warszawa co najmniej 2 samochodowych grup interwencyjnych, z obsadą co najmniej 2 osobową każdy, lub co najmniej 2 samochodowych grup interwencyjnych, z obsadą co najmniej 2 osobową każdy, których każdorazowy dojazd na miejsce alarmu będzie nie dłuższy niż 15 minut od chwili przekazania sygnału alarmowego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.61.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru Oryginalny kod CPV: 74.61.50.00 - Usługi patrolowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dokonywanie dozoru i ochrony obiektów znajdujących się na linii WKD 47 tj. Warszawa Śródmieście WKD - Grodzisk Mazowiecki Radońska oraz 48 tj. Podkowa Leśna - Milanówek Grudów oraz podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia. Poprzez linię kolejową Zamawiający rozumie - tory kolejowe wraz z zajętymi pod nie gruntami oraz przyległy pas gruntu, a także budynki, budowle i urządzenia przeznaczone do prowadzenia ruchu kolejowego, wraz z zajętymi pod nie gruntami. Dozór na liniach WKD nr 47 i 48 polega na patrolowaniu stacji i przystanków osobowych przez co najmniej dwóch pracowników ochrony. Podjazdy należy wykonywać w nierównych odstępach czasu (w zależności od stacji i przystanku osobowego dwanaście, osiem, trzy lub dwa razy na dobę). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.09.2006; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ustawy oraz udokumentować: posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności ochroniarskiej, wydanej przez właściwy organ, a także posiadanie ubezpieczenia od OC w zakresie prowadzonej działalności oraz przedłożyć wykaz (co najmniej 1) usług o podobnym charakterze wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, oraz przedłożyć pozostałe dokumenty wymagane treścią SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymaganych specyfikacją. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualną koncesję na prowadzenie działalności ochroniarskiej, wydaną przez właściwy organ; 2. aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od OC w zakresie prowadzonej działalności; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o podobnym charakterze a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, terminu realizacji, przedmiotu, danych Zamawiającego oraz załączenie referencji potwierdzających, że jedna z przedstawionych w wykazie usług została wykonana przez Wykonawcę w sposób należyty; 8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń, pojazdów jakimi dysponuje wykonawca, 9. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 10. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 11. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk netto, zobowiązania krótko i długoterminowe, należności krótko i długoterminowe, inwestycje krótkoterminowe w tym środki pieniężne i inne aktywa pieniężne, zapasy - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, jak również za ostatnie miesiące bieżącego roku poprzedzające miesiąc złożenia oferty 12. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wkd.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 31.08.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2006, godzina 10:15, .

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.