Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-26
Stargard Szczeciński: Dostawa urządzeń mobilnych dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I
Numer ogłoszenia: 38543 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Bogusława IV 15, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 573 35 36, faks 91 573 35 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń mobilnych dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 1 szt. Pojazdu specjalnego hakowca o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów; Dostawa 2 szt. Wózka widłowego z osprzętem; Dostawa 1 szt. Ładowarki kołowej teleskopowej; Dostawa 1 szt. Ładowarki kołowej przegubowej, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I. Zmawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W/w urządzenia nie mogą być prototypami, muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji 2013 lub 2014, muszą gwarantować niezawodną pracę w środowisku odpadów komunalnych. Minimalny okres gwarancji na w/w urządzenia 24 miesiące. Przedmiot zamówienia obejmuje również Usługi pozostające w związku z realizowaną Dostawą, w szczególności uruchomienie przedmiotu Dostawy, szkolenie Personelu Zamawiającego, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu, serwis gwarancyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz charakterystyka techniczna sprzętu znajduje się w Części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-0, 42.41.50.00-8, 43.26.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 85.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: Zamówienie częściowe nr 1 - Pojazd specjalny - hakowiec o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów -15 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 2 - Wózek widłowy z osprzętem - 9 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 3 - Ładowarka kołowa teleskopowa - 9 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 4 - Ładowarka kołowa przegubowa - 9 000,00 PLN. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, wadium należy wnieść w wysokości stanowiącej sumę kwot wadiów wymaganych dla części, na które składana jest oferta. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. Pieniądzu, 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny). Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony w przypadku wykazania należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dostawy co najmniej 2 urządzeń odpowiadających swoim rodzajem urządzeniom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości minimalnej zgodnie z poniższym zestawieniem oraz załączonym dokumentem potwierdzającym, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wymagania: Zamówienie częściowe nr 1 - Pojazd specjalny - hakowiec o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów - Minimalna wartość brutto dostawy (PLN) 500 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 2 - Wózek widłowy z osprzętem - Minimalna wartość brutto dostawy (PLN) 150 000,00 PLN za 1 sztukę; Zamówienie częściowe nr 3 - Ładowarka kołowa teleskopowa - Minimalna wartość brutto dostawy (PLN) 300 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 4 - Ładowarka kołowa przegubowa - Minimalna wartość brutto dostawy (PLN) 300 000,00 PLN
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku), w tym: a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej - Zamówienie częściowe nr 1 - Pojazd specjalny - hakowiec o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów 500 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 2 - Wózek widłowy z osprzętem: 300 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 3 - Ładowarka kołowa teleskopowa - 300 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 4 - Ładowarka kołowa przegubowa - 300 000,00 PLN, b) Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż - Zamówienie częściowe nr 1 - Pojazd specjalny - hakowiec o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów - 500 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 2 - Wózek widłowy z osprzętem - 300 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 3 - Ładowarka kołowa teleskopowa - 300 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 4 - Ładowarka kołowa przegubowa: 300 000,00 PLN Zgodnie z art. 26 ust. 2b. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz punktów serwisowych w odległości do 100 km od miejscowości Łęczyca, gm. Stara Dąbrowa, powiat stargardzki, woj. zachodniopomorskie - dla oferty dotyczącej Części I, Części II i Części III - wzór - Załącznik nr 6 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzo.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp/ z o.o., ul. Bogusława IV nr 15, 73-110 Stargard Szczeciński.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp/ z o.o., ul. Bogusława IV nr 15, 73-110 Stargard Szczeciński.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa Pojazdu specjalnego - hakowiec o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 1 szt. Pojazdu specjalnego hakowca o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I. W/w urządzenie nie może być prototypem, musi być fabrycznie nowe, rok produkcji 2013 lub 2014, musi gwarantować niezawodną pracę w środowisku odpadów komunalnych. Minimalny okres gwarancji na w/w urządzenia 24 miesiące. Przedmiot zamówienia obejmuje również Usługi pozostające w związku z realizowaną Dostawą, w szczególności uruchomienie przedmiotu Dostawy, szkolenie Personelu Zamawiającego, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu, serwis gwarancyjny. Szczegółowy opis zamówienia oraz charakterystyka techniczna sprzętu znajduje się w Części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 85.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 2 szt. Wózka widłowego z osprzętem, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 2 szt. Wózka widłowego z osprzętem, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I. W/w urządzenie nie może być prototypem, musi być fabrycznie nowe, rok produkcji 2013 lub 2014, musi gwarantować niezawodną pracę w środowisku odpadów komunalnych. Minimalny okres gwarancji na w/w urządzenia 24 miesiące. Przedmiot zamówienia obejmuje również Usługi pozostające w związku z realizowaną Dostawą, w szczególności uruchomienie przedmiotu Dostawy, szkolenie Personelu Zamawiającego, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu, serwis gwarancyjny. Szczegółowy opis zamówienia oraz charakterystyka techniczna sprzętu znajduje się w Części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.50.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 85.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 1 szt. Ładowarki kołowej teleskopowej, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 1 szt. Ładowarki kołowej teleskopowej, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I. W/w urządzenie nie może być prototypem, musi być fabrycznie nowe, rok produkcji 2013 lub 2014, musi gwarantować niezawodną pracę w środowisku odpadów komunalnych. Minimalny okres gwarancji na w/w urządzenie 24 miesiące. Przedmiot zamówienia obejmuje również Usługi pozostające w związku z realizowaną Dostawą, w szczególności uruchomienie przedmiotu Dostawy, szkolenie Personelu Zamawiającego, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu, serwis gwarancyjny. Szczegółowy opis zamówienia oraz charakterystyka techniczna sprzętu znajduje się w Części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 85.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 1 szt. Ładowarki kołowej przegubowej, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. Ładowarki kołowej przegubowej, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I. W/w urządzenie nie może być prototypem, musi być fabrycznie nowe, rok produkcji 2013 lub 2014, musi gwarantować niezawodną pracę w środowisku odpadów komunalnych. Minimalny okres gwarancji na w/w urządzenia 24 miesiące. Przedmiot zamówienia obejmuje również Usługi pozostające w związku z realizowaną Dostawą, w szczególności uruchomienie przedmiotu Dostawy, szkolenie Personelu Zamawiającego, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu, serwis gwarancyjny. Szczegółowy opis zamówienia oraz charakterystyka techniczna sprzętu znajduje się w Części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 85.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki i nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka z trójstronnym wywrotem
- Zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chorzelach.
- Zakup i dostawa 1 szt. koparki kołowej dla potrzeb PZD Częstochowa.
- Zakup ładowarki teleskopowej w formie leasingu operacyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.