eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiDostawa urządzeń mobilnych dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-26

Stargard Szczeciński: Dostawa urządzeń mobilnych dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I
Numer ogłoszenia: 38543 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Bogusława IV 15, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 573 35 36, faks 91 573 35 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń mobilnych dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 1 szt. Pojazdu specjalnego hakowca o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów; Dostawa 2 szt. Wózka widłowego z osprzętem; Dostawa 1 szt. Ładowarki kołowej teleskopowej; Dostawa 1 szt. Ładowarki kołowej przegubowej, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I. Zmawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W/w urządzenia nie mogą być prototypami, muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji 2013 lub 2014, muszą gwarantować niezawodną pracę w środowisku odpadów komunalnych. Minimalny okres gwarancji na w/w urządzenia 24 miesiące. Przedmiot zamówienia obejmuje również Usługi pozostające w związku z realizowaną Dostawą, w szczególności uruchomienie przedmiotu Dostawy, szkolenie Personelu Zamawiającego, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu, serwis gwarancyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz charakterystyka techniczna sprzętu znajduje się w Części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-0, 42.41.50.00-8, 43.26.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 85.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: Zamówienie częściowe nr 1 - Pojazd specjalny - hakowiec o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów -15 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 2 - Wózek widłowy z osprzętem - 9 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 3 - Ładowarka kołowa teleskopowa - 9 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 4 - Ładowarka kołowa przegubowa - 9 000,00 PLN. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, wadium należy wnieść w wysokości stanowiącej sumę kwot wadiów wymaganych dla części, na które składana jest oferta. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. Pieniądzu, 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny). Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony w przypadku wykazania należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dostawy co najmniej 2 urządzeń odpowiadających swoim rodzajem urządzeniom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości minimalnej zgodnie z poniższym zestawieniem oraz załączonym dokumentem potwierdzającym, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wymagania: Zamówienie częściowe nr 1 - Pojazd specjalny - hakowiec o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów - Minimalna wartość brutto dostawy (PLN) 500 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 2 - Wózek widłowy z osprzętem - Minimalna wartość brutto dostawy (PLN) 150 000,00 PLN za 1 sztukę; Zamówienie częściowe nr 3 - Ładowarka kołowa teleskopowa - Minimalna wartość brutto dostawy (PLN) 300 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 4 - Ładowarka kołowa przegubowa - Minimalna wartość brutto dostawy (PLN) 300 000,00 PLN

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku), w tym: a) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej - Zamówienie częściowe nr 1 - Pojazd specjalny - hakowiec o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów 500 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 2 - Wózek widłowy z osprzętem: 300 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 3 - Ładowarka kołowa teleskopowa - 300 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 4 - Ładowarka kołowa przegubowa - 300 000,00 PLN, b) Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż - Zamówienie częściowe nr 1 - Pojazd specjalny - hakowiec o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów - 500 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 2 - Wózek widłowy z osprzętem - 300 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 3 - Ładowarka kołowa teleskopowa - 300 000,00 PLN; Zamówienie częściowe nr 4 - Ładowarka kołowa przegubowa: 300 000,00 PLN Zgodnie z art. 26 ust. 2b. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz punktów serwisowych w odległości do 100 km od miejscowości Łęczyca, gm. Stara Dąbrowa, powiat stargardzki, woj. zachodniopomorskie - dla oferty dotyczącej Części I, Części II i Części III - wzór - Załącznik nr 6 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzo.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp/ z o.o., ul. Bogusława IV nr 15, 73-110 Stargard Szczeciński.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Zagospodarowania Odpadów Stargard Sp/ z o.o., ul. Bogusława IV nr 15, 73-110 Stargard Szczeciński.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa Pojazdu specjalnego - hakowiec o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 1 szt. Pojazdu specjalnego hakowca o nośności 20 Mg do odbioru kontenerów, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I. W/w urządzenie nie może być prototypem, musi być fabrycznie nowe, rok produkcji 2013 lub 2014, musi gwarantować niezawodną pracę w środowisku odpadów komunalnych. Minimalny okres gwarancji na w/w urządzenia 24 miesiące. Przedmiot zamówienia obejmuje również Usługi pozostające w związku z realizowaną Dostawą, w szczególności uruchomienie przedmiotu Dostawy, szkolenie Personelu Zamawiającego, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu, serwis gwarancyjny. Szczegółowy opis zamówienia oraz charakterystyka techniczna sprzętu znajduje się w Części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 85.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 2 szt. Wózka widłowego z osprzętem, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 2 szt. Wózka widłowego z osprzętem, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I. W/w urządzenie nie może być prototypem, musi być fabrycznie nowe, rok produkcji 2013 lub 2014, musi gwarantować niezawodną pracę w środowisku odpadów komunalnych. Minimalny okres gwarancji na w/w urządzenia 24 miesiące. Przedmiot zamówienia obejmuje również Usługi pozostające w związku z realizowaną Dostawą, w szczególności uruchomienie przedmiotu Dostawy, szkolenie Personelu Zamawiającego, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu, serwis gwarancyjny. Szczegółowy opis zamówienia oraz charakterystyka techniczna sprzętu znajduje się w Części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 85.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 1 szt. Ładowarki kołowej teleskopowej, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 1 szt. Ładowarki kołowej teleskopowej, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I. W/w urządzenie nie może być prototypem, musi być fabrycznie nowe, rok produkcji 2013 lub 2014, musi gwarantować niezawodną pracę w środowisku odpadów komunalnych. Minimalny okres gwarancji na w/w urządzenie 24 miesiące. Przedmiot zamówienia obejmuje również Usługi pozostające w związku z realizowaną Dostawą, w szczególności uruchomienie przedmiotu Dostawy, szkolenie Personelu Zamawiającego, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu, serwis gwarancyjny. Szczegółowy opis zamówienia oraz charakterystyka techniczna sprzętu znajduje się w Części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 85.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 1 szt. Ładowarki kołowej przegubowej, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. Ładowarki kołowej przegubowej, dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa instalacji mechaniczno-biologicznego unieszkodliwiania odpadów na składowisku odpadów w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa - etap I. W/w urządzenie nie może być prototypem, musi być fabrycznie nowe, rok produkcji 2013 lub 2014, musi gwarantować niezawodną pracę w środowisku odpadów komunalnych. Minimalny okres gwarancji na w/w urządzenia 24 miesiące. Przedmiot zamówienia obejmuje również Usługi pozostające w związku z realizowaną Dostawą, w szczególności uruchomienie przedmiotu Dostawy, szkolenie Personelu Zamawiającego, obecność Przedstawiciela Wykonawcy przy rozruchu, serwis gwarancyjny. Szczegółowy opis zamówienia oraz charakterystyka techniczna sprzętu znajduje się w Części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 85.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.