Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-26
Bełchatów: Dostawa mięsa,wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 385460 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Dąbrowskiego 2, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6352400, faks 044 6352400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps@dps.powiat-belchatowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa,wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę mięsa, wędliny, drobiu w asortymencie i szacunkowych ilościach podanych poniżej: CZĘŚĆ I - MIĘSO 1. 15111100-0 Antrykot -220 kg, 2. 15113000-3 Golonka wieprzowa -50 kg, 3. 15113000-3 Karczek z/k - 300 kg, 4. 15113000-3 Łopatka z/k - 1160 kg, 5. 15113000-3 Nogi wieprzowe - 50 kg, 6. 15113000-3 Schab z/k - 260 kg, 7. 15113000-3 Żeberka wieprzowe w paski - 130 kg, CZĘŚĆ II - WĘDLINY 1. 15131130-5 Baleron - 80 kg, 2. 15131134-3 Czarne - 60 kg, 3. 15131134-3 Kaszanka - 100kg, 4. 1513 1130-5 Kiełbasa biała parzona - 270 kg, 5. 15131130-5Kiełbasa dębicka - 180 kg, 6. 15131130-5 Kiełbasa krakowska -140 kg, 7. 15131130-5 Kiełbasa krotoszyńska -100kg, 8. 15131130-5 Kiełbasa szynkowa - 170 kg, 9. 15131130-5 Kiełbasa śląska - 40 kg, 10. 15131130-5 Kiełbasa tyrolska - 100 kg 11. 15131130-5 Kiełbasa wiejska - 60 kg, 12. 15131130-5 Kiełbasa zwyczajna - 190 kg, 13. 15131130-5 Kiełbasa żywiecka 130 kg, 14. 15131130-5 Mielonka wieprzowa -130 kg, 15. 15131130-5 Mortadela -220 kg, 16. 15131130-5 Ogonówka 80 kg, 17. 15131130-5 Parówka cielęca wieprz. -130 kg 18 .15131135-0 Parówka drobiowa - 80kg, 19. 15131130-5 Parówka gruba wieprz.-220kg, 20. 15131135-0 Pasztet z indyka - 50 kg, 21. 15131310-1 Pasztet pieczony - 60 kg, 22. 15114000-0 Pasztetowa - 90 kg, 23. 15131130-5 Pieczeń rzymska - 90 kg, 24. 15131135-0 Salceson drobiowy - 50 kg, 25. 15114000-6Salceson wieprzowy - 60 kg, 26. 15131135-0 Szynka drobiowa z kurcząt - 90 kg, 27. 15131135-0 Szynka drobiowa z indyka - 90 kg, 28. 15131410-2 Szynka mielona prasowana - 30 kg, 29. 15131410-2 Szynka wiejska - 45 kg, 30. 15131134-3 Kaszanka gruba - 60 kg, 31. 15131135-0 Mielonka drobiowa - 30 kg, 32. 15131310-1 Pasztet z kruszonką - 40 kg, 33. 15131130-5 Polędwica sopocka - 40 kg, 34. 15131130-5 Szynka śniadaniowa 30 kg, 35. 15114000-0 Pasztet mazowiecki - 20 kg, 36. 15131130-5Mortadela z papryką - 30 kg, 37. 15113000-3 Boczek wędzony surowy - 120 kg, Część III DRÓB 1. 15112000-6 Filet z kurczaka - 420 kg, 2. 15112000-6 Kurczaki - 60 kg, 3. 15112210-1 Porcje rosołowe - 200 kg, 4. 15112210-1 Skrzydełka z kurczaka - 550 kg, 5. 15112210-1 Uda z kurczaka - 800 kg, 6. 15112300-9 Wątroba drobiowa - 140 kg, 7. 15112210-1 Żołądki drobiowe - 160 kg..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich dwóch lat, należycie wykonał dostawę produktów mięsnych o łącznej wartości na miesiąc nie mniejszej niż 5000 zł. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z SIWZ. .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał minimum jeden samochód dopuszczony do przewozu art. mięsnych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225) . Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki vat.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps@dps.powiat-belchatowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Dabrowskiego 2, 97-400 Bełchatów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Dabrowskiego 2, 97-400 Bełchatów, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja głównej rozdzielni elektrycznej (agregatornia) w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Usługa serwisowa Tomografu Komputerowego (TK) polegająca na doprowadzeniu TK do sprawności wraz z dzierżawą lampy RTG
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu bełchatowskiego
- Zakup i dostawa oleju napędowego do pojazdów będących w Dyspozycji Przedsiębiorstwo Komunikacji, Transportu i Usług Komunalnych Gminy Bełchatów Sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie po pożarze budynku użyteczności publicznej, tj. placówki opiekuńczo - wychowawczej w Bełchatowie przy ul. Czaplinieckiej 94 - etap II - realizacja
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Żywcu - etap I
- Dostawa mięsa i drobiu dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. prof. Stanisława Bąka w Grębowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie wrzesień 2024-lipiec 2025
- "Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w Słupsku".
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wąwolnicy w okresie od 1 września 2024 r. do 31 lipca 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.