eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieRemont i modernizacja budynku Siemianowickiego Centrum Kultury przy ul. Niepodległości 45 w Siemianowicach Śląskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Siemianowice Śląskie: Remont i modernizacja budynku Siemianowickiego Centrum Kultury przy ul. Niepodległości 45 w Siemianowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 385520 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Siemianowickie Centrum Kultury , ul. Niepodległości 45, 41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 0-32 228 72 80, faks 0-32 228 72 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.siemck.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja budynku Siemianowickiego Centrum Kultury przy ul. Niepodległości 45 w Siemianowicach Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych, w szczególności: - zad. 1 - prace budowlane związane z wykonaniem posadzki, tj.: przygotowanie podłoża, klejenie paneli wykładziny winylowej, wykonanie klap rewizyjnych kanałów instalacyjnych, - zad. 2 prace budowlane związane z robotami stolarskimi i malarskimi, tj. rozbudowa sceny, okładzina drewniana ściany wejściowej, malowanie ścian wewnętrznych, osadzenie drzwi na zaplecze sceny - zad. 3 prace budowlane związane z osadzeniem drzwi przeciwpożarowych (drzwi z samozamykaczami - materiał zamawiającego) oraz wykonanie wodociągowej instalacji przeciwpożarowej 2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w przedmiarze robót załączonym do SIWZ jako Dodatek nr 9, Dokumentacji Projektowej załączonej do SIWZ jako Dodatek nr 10, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załączonych do SIWZ jako Dodatek nr 11. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Wymagania określone w Przedmiarze robót (Dodatek nr 9 do SIWZ) Specyfikacjach Technicznych Wykonania (Dodatek nr 11 do SIWZ) oraz w Dokumentacji Projektowej (Dodatek nr 10 do SIWZ) należy uznać za minimalne. 4. Na roboty będące przedmiotem zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na okres (nie mniejszy niż 36 miesięcy) określony w ofercie Wykonawcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany co roku, uczestniczyć na wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądzie gwarancyjnym. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia, do usuwania wad na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu doręczenia takiego wezwania..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6 ustawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11-5, 45.20.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5, 45.34.30.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończył co najmniej: - dotyczy zad. nr 1 co najmniej - 2 roboty budowlane o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 20 000 zł brutto, z których każda polegała na wykonaniu robót w zakresie wykonania posadzek, - dotyczy zad. nr 2 co najmniej - 2 roboty budowlane o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 20 000 zł brutto, z których każda polegała na wykonaniu robót w zakresie wykonania stolarki drewnianej, - dotyczy zadania nr 3 co najmniej - 2 roboty budowlane o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 10 000 zł brutto, z których każda polegała na wykonaniu robót w zakresie wykonania wodociągowej instalacji przeciwpożarowej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej niżej wymienionymi osobami (dot. zad 1, 2 i 3): a/ Kierownikiem budowy (1 osoba), posiadającym kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończył co najmniej: - dotyczy zad. nr 1 co najmniej - 2 roboty budowlane o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 20 000 zł brutto, z których każda polegała na wykonaniu robót w zakresie wykonania posadzek, - dotyczy zad. nr 2 co najmniej - 2 roboty budowlane o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 20 000 zł brutto, z których każda polegała na wykonaniu robót w zakresie wykonania stolarki drewnianej, - dotyczy zadania nr 3 co najmniej - 2 roboty budowlane o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 10 000 zł brutto, z których każda polegała na wykonaniu robót w zakresie wykonania wodociągowej instalacji przeciwpożarowej;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1 w odniesieniu do terminu wykonania, pod warunkiem: a) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego stanowiącego przedmiot umowy; b) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia; 1.2 w odniesieniu do zmiany wynagrodzenia (brutto) Wykonawcy, w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT na roboty stanowiące przedmiot zamówienia. 1.3. w odniesieniu do Podwykonawcy wskazanego w Ofercie: a) zmiany podwykonawcy, w przypadku, gdy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia Wykonawca polegał na zasobach Podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia). Zmiana Podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia co najmniej takie warunki jak podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania, a Zamawiający na podwykonawstwo wyraził zgodę. 2. Wszystkie wymienione warunki stanowią jedynie katalog warunków umożliwiających zmianę postanowień niniejszej umowy i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Stron do wyrażenia zgody na taką zmianę. 3. Zmiany treści umowy mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. 4. Przekształcenie Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy. 5. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siemianowickie Centrum Kultury, ul. Niepodległości 45, 41-106 Siemianowice Śląskie, pok. 6 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Siemianowickiego Centrum Kultury, ul. Niepodległości 45, 41-106 Siemianowice Śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie posadzki z wykładziny winylowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prace budowlane związane z wykonaniem posadzki, tj.: przygotowanie podłoża, klejenie paneli wykładziny winylowej, wykonanie klap rewizyjnych kanałów instalacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa sceny, wykonanie okładziny drewnianej ściany wejściowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prace budowlane związane z robotami stolarskimi i malarskimi, tj. rozbudowa sceny, okładzina drewniana ściany wejściowej, malowanie ścian wewnętrznych, osadzenie drzwi na zaplecze sceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Osadzenie drzwi przeciwpożarowych oraz wykonanie wodociągowej instalacji przeciwpożarowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prace budowlane związane z osadzeniem drzwi przeciwpożarowych (drzwi z samozamykaczami - materiał zamawiającego) oraz wykonanie wodociągowej instalacji przeciwpożarowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00-3, 45.42.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.