Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-08
Poznań: Wycena nieruchomości - numer postępowania 0160/POZ/12/2011
Numer ogłoszenia: 38556 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości - numer postępowania 0160/POZ/12/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości położonej w obrębie Włościejewki gm. Książ Wlkp. Część II: Wykonanie 4 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzycko gm. Międzychód. Część III: Wycena nieruchomości - 5 kompleksów działek inwestycyjnych (14 działek geodezyjnych położonych w obrębie Konin Międzylesie gm. Miasto Konin. Część IV: Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Kamień gm. Ceków Kolonia. Część V: Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w obrębie Czajków gm. Czajków, obrębie Kamień gm. Ceków Kolonia. Część VI: Wycena nieruchomości tzw. Obiekt Rolny Jabłkowo położonej w obrębie Jabłkowo gm. Skoki. Część VII: Wykonanie inwentaryzacji w celu uzyskania samodzielności lokalu oraz operatów szacunkowych lokali mieszkalnych położonych w m. Długie Stare gm. Święciechowa; Koronowo gm. Lipno, Żytowiecko gm. Poniec, Godurowo gm. Piaski, Skokówko 2 gm. Borek Wlkp., Skokówko 1 gm. Borek Wlkp. 1. Jeśli w danej części inaczej nie określono, to wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia sporządzi odrębne operaty szacunkowe w ramach poszczególnych części zamówienia - dla każdej nieruchomości. 2. Wycena dokonana musi być na piśmie w formie operatu szacunkowego wartości nieruchomości będącej przedmiotem wyceny. Każdy operat szacunkowy dostarczony musi być w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu na nośniku cyfrowym tj. na opisanej płycie CD. Zapisany cyfrowo przedmiot zamówienia powinien zawierać wszystkie elementy dokumentu papierowego. Zamawiający preferuje i oczekuje zastosowania do określenia wartości nieruchomości podejścia porównawczego, chyba, że przedmiot wyceny lub inne okoliczności uzasadniają wybór przez Wykonawcę innego podejścia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego uzasadnienia zastosowania innego podejścia. Przy wycenie nieruchomości o powierzchni pow. 50 ha, Wykonawca zobowiązany jest wykonać ocenę punktową nieruchomości. 3. Inwentaryzację wykonać musi osoba posiadająca uprawnienia budowlane. 4. Termin płatności za wykonaną usługę wynosi 21 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego faktury za wykonanie usługi. W treści faktury Wykonawca dla celów obowiązkowej rejestracji faktur obcych VAT zamieści adnotację o wykonaniu usługi odnoszącej się odpowiednio do: nieruchomości przeznaczonej na cele rolnicze względnie nieruchomości przeznaczonej na cele nierolnicze. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę zgodnie z aktualnymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych, określonymi przez Polską Federację Rzeczoznawców Majątkowych oraz obowiązującymi przepisami prawa. 6. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Podstawą wystawienia faktury za wykonaną usługę będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany bez uwag po zweryfikowaniu operatów ze strony zamawiającego. 8.W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.1. Wykonawca dysponuje rzeczoznawcą majątkowym posiadającym uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, czyli posiadającym świadectwo nadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. 1.2. Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 prawo budowlane (dotyczy tylko VII części zamówienia, gdzie konieczne jest wykonanie inwentaryzacji lokali).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub w potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii, pod warunkiem, że takie kserokopie zostaną podpisane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich c) przystąpienie do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie lustracji wycenianej nieruchomości bądź inwentaryzacji lokali 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddzial Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, pokój nr 217..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddzial Terenowy w Poznaniu, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, pokój nr 217. Recepcja Zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego dla nieruchomości położonej w obrębie Włościejewki gm. Książ Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego z ustalenia wartości rynkowej dla nieruchomości położonej w obrębie Włościejewki gm. Książ Wlkp. oznaczonej w ewidencji gruntów nr 16/1 o pow. 35,5580 ha, uwzględniając istniejące uwarunkowania wynikające zarówno z położenia jak i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Książ Wlkp. Zgodnie z obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy zatwierdzonym uchwałą Rady Miejskiej w Książu Wlkp. nr XXII/197/01 z dnia 29.06.2001 roku dla w/w działki: przyjęto następujące kierunki rozwoju: rolnicza przestrzeń produkcyjna /tereny gruntów ornych niskich klas botanicznych/, rolnicza przestrzeń produkcyjna /tereny gruntów ornych wysokich klas botanicznych/, osadnictwo /tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i siedliskowej z usługami nieuciążliwymi z dopuszczeniem działalności gospodarczej o charakterze nieuciążliwym/. Rzeczoznawca majątkowy ustalając wartość w/w działki winien wyodrębnić wartość gruntu przeznaczonego pod osadnictwo /tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i siedliskowej z usługami nieuciążliwymi z dopuszczeniem działalności gospodarczej o charakterze nieuciążliwym/..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie 4 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzycko gm. Międzychód..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 4 operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej: a) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonych w obrębie Gorzycko gm. Międzychód oznaczonych w ewidencji gruntów nr 166 o łącznej o pow. 0,09 ha, w obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania działka stanowi tereny zabudowy mieszkaniowej oraz towarzyszących usług nieuciążliwych położone w strefie ochrony stanowisk archeologicznych oraz położona jest na terenie Międzychodzkiego Obszaru Chronionego Krajobrazu i obszarze NATURA 2000. b) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonego w obrębie Gorzycko gm. Międzychód oznaczonego w ewidencji gruntów nr 164 o łącznej o pow. 0,07 ha, w obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania działka stanowi tereny zabudowy mieszkaniowej oraz towarzyszących usług nieuciążliwych położone w strefie ochrony stanowisk archeologicznych oraz położona jest na terenie Międzychodzkiego Obszaru Chronionego Krajobrazu i obszarze NATURA 2000. c) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonego w obrębie Muchocin gm. Międzychód oznaczonego w ewidencji gruntów nr 16/17, 16/18 o łącznej o pow. 0,15 ha , w obowiązującym studium działka stanowi tereny rolne objęte zakazem zabudowy w pasie 100 m od linii brzegowej jezior i zbiorników wodnych oraz położona jest na terenie Międzychodzkiego Obszaru Chronionego Krajobrazu i obszarze NATURA 2000. d) prawa własności gruntów celem ustalenia opłaty rocznej z tytułu prawa użytkowania wieczystego gruntów położonego w obrębie Gorzycko gm. Międzychód oznaczonego w ewidencji gruntów nr 157 o łącznej o pow. 0,07ha, która w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego działka stanowi tereny zabudowy mieszkaniowej lub letniskowej i położona jest na terenie Międzychodzkiego Obszaru Chronionego Krajobrazu i obszarze NATURA 2000. mając na uwadze zapisy w aktualnie obowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego lub aktualnie obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Międzychód..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena nieruchomości - 5 kompleksów działek inwestycyjnych (14 działek geodezyjnych) położonych w obrębie Konin Międzylesie gm. Miasto Konin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie wartości rynkowej (wycena) nieruchomości niżej opisanych kompleksów działek inwestycyjnych położonych w obrębie Konin - Międzylesie gm. Miasto Konin do celów sprzedaży w trybie przetargowym Zlecenie można wykonać w jednym operacie. Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych określonych w ewidencji gruntów jako: 1) Obręb Konin Międzylesie gm. Miasto Konin - działki nr 482/5, 480/10, 468/14, 468/16, 468/17, 482/8, 468/21 o łącznej pow. 3,9415 ha; zapisana w KW Nr KN1N/00057059/6, prowadzonej przez SR WKW w Koninie. W obowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego Miasta Konina nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako tereny usług- symbol 14U. Kompleks działek o kształcie nieregularnym, posiada bezpośredni dojazd z ul. Kleczewskiej od strony zachodniej, od strony wschodniej na całej długości przylega do projektowanej północno- zachodniej obwodnicy Miasta Konina, w otoczeniu gruntów o przeznaczeniu zbliżonym, od strony zachodniej pojedyncze budynki mieszkalne i usługowe, na dzień oględzin uprawiane rolniczo. 2) Obręb Konin Międzylesie gm. Miasto Konin - działki nr 480/9 i 468/13 o łącznej pow. 1,3749 ha; zapisana w KW Nr KN1N/00057059/6, prowadzonej przez SR WKW w Koninie. W obowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego Miasta Konina nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako 480/9 -w części zieleń wysoka symbol ZW, w części zabudowa mieszkaniowo- usługowa symbol 11MNU; 468/13 -w części- zieleń wysoka symbol ZW w części tereny usług- symbol 13U. Kompleks działek o kształcie regularnym, posiada bezpośredni dojazd z ul. Kleczewskiej od strony zachodniej, od strony południowej na całej długości przylega do łącznika projektowanej północno- zachodniej obwodnicy Miasta Konina z ulica Kleczewską, w otoczeniu gruntów o przeznaczeniu zbliżonym, na dzień oględzin uprawiane rolniczo. 3) Obręb Konin Międzylesie gm. Miasto Konin - działki nr 468/15, 468/18, 468/19 o łącznej pow. 3,0770 ha; zapisana w KW Nr KN1N/00057059/6, prowadzonej przez SR WKW w Koninie. W obowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego Miasta Konina nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako tereny usług- symbol 13U. Kompleks działek o kształcie regularnym, posiada dojazd jedynie z projektowanej północno- zachodniej obwodnicy Miasta Konina jak i jej łącznika z ulicą Kleczewską, w otoczeniu gruntów o przeznaczeniu zbliżonym, na dzień oględzin uprawiane rolniczo. 4) Obręb Konin Międzylesie gm. Miasto Konin - działka nr 468/23 pow. 13,4252 ha; zapisana w KW Nr KN1N/00057059/6, prowadzonej przez SR WKW w Koninie. W obowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego Miasta Konina nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako w części- wielofunkcyjne tereny aktywizacji gospodarczej symbol 26TA w części zieleń izolacyjna- symbol ZI. Działka o kształcie regularnym, posiada dojazd jedynie z projektowanej północno- zachodniej obwodnicy Miasta Konina w otoczeniu gruntów o przeznaczeniu zbliżonym, na dzień oględzin uprawiane rolniczo. 5) Obręb Konin Międzylesie gm. Miasto Konin - działka nr 482/3 o pow. 0,2055 ha; zapisana w KW Nr KN1N/00057059/6, prowadzonej przez SR WKW w Koninie. W obowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego Miasta Konina nieruchomość znajduje się na terenie oznaczonym jako tereny usług- symbol 14U. Działka o kształcie nieregularnym - wydłużonym, posiada bezpośredni dojazd z ul. Kleczewskiej od strony zachodniej, w otoczeniu gruntów o przeznaczeniu zbliżonym, od strony północno- zachodniej pojedyncze budynki mieszkalne i usługowe. Nieruchomość zabudowana jest budynkiem handlowo- usługowym o pow. zabudowy 56m2 podlegającemu wycenie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej położonej w obrębie Kamień gm. Ceków Kolonia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej dla n/w nieruchomości o łącznej pow. 314,3249 ha, położonej w obrębie Kamień gmina Ceków Kolonia powiat kaliski woj. wielkopolskie. - działki nr : 69 o pow. 21,2600 ha 70 o pow. 35,4400 ha 71/1 o pow. 69,4252 ha 357 o pow. 1,2500 ha 350/1 o pow. 29,0200 ha 355 o pow. 15,9455 ha 359 o pow. 3,5100 ha 365 o pow. 10,2076 ha 73 o pow. 23,6900 ha 127 o pow. 0,1200 ha 76/1 o pow. 1,7268 ha 74/3 o pow. 28,4247 ha 78/3 o pow. 3,8340 ha 105/2 o pow. 44,3000 ha 361 o pow. 10,0021 ha 363 o pow. 10,8800 ha 373 o pow. 5,2890 ha Powyższa nieruchomość objęta jest umową dzierżawy. Dla w/w nieruchomości prowadzona jest KW NR KZ1A/00050861/6 prowadzona przez SR WKW w Kaliszu. Z nieruchomością związane są następujące środki trwałe: przechowalnia warzyw, budynek garażowy z przybudówką, budynek socjalno biurowy, magazyn nawozów, magazyn pasz, pracownia szkółkarska z kominem, magazyn pasz, wiata magazyn dla szkółek, stodoła, szopa na maszyny, magazyn paliw z dystrybutorem, szopa, kuźnia - stelmacharnia, obora bukaciarnia, stajnia magazyn, obora jałownik, cielętnik, obora, sieć wewnętrzna zakładowa, utwardzenie podwórza, rampo myjnia, melioracje, deszczownia, zraszacze do deszczowni, odwodnienie podwórza i budynków, melioracje użytków rolnych, ogrodzenie żelbetonowe, waga wozowo-samochodowa. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ceków Kolonia przyjętym Uchwałą Rady Gminy nr XIII/92/99 z dnia 17.12.1999 r. działki nr 69, 70, 71/1, 73, 74/3, 76/1, 105/2, 127, 350/1 posiadają przeznaczenie: tereny upraw polowych na gruntach podlegających ochronie przed zmianą użytkowania - 02.R, działki nr 355, 361, 363, 365, 373, - tereny istniejących łąk i pastwisk 03.RZ, działki nr 357, 359 projektowane dolesienie 5.Ls, działka nr 78/3 teren istniejącej Stacji Hodowli Roślin Ogrodniczych 5.5.RPO Uwaga: W operacie należy wyodrębnić wartość środków trwałych i gruntów rolnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w obrębie Czajków gm. Czajków, obrębie Kamień gm. Ceków Kolonia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie osobnych operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej n/w nieruchomości położonych w gminach Czajków, Ceków Kolonia woj. wielkopolskie. a) część obiektu stawowego Czajków Dzikie - Nowe z budynkami i urządzeniami stawowymi gmina Czajków powiat ostrzeszowski o łącznej pow. 16,9085 ha. - obręb Czajków działki nr: 1426, 1428, 1435, 1444, 1450, 1452, 1453, 1457, 1458, 1461, 1437, 1441, 1443, 1446, 1447, 1451/1, 1451/4, 1455, 1460, 1462, 1434, 1438, 1440, 1442, 1445, 1448, 1449, 1456, 1459, 1463, 1427, 1431, 1454, 1433/1 o łącznej pow. 16,9985 ha, zapisane w KW nr KZ1O/00036849/6 prowadzona przez SR WKW w Ostrzeszowie, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Czajków działki nr 1426,1427, 1428, 1431 , 1433/1, 1435, 1437, 1438, 1440, 1441, 1442, 1443, 1445, 1446, 1447, 1448, 1449, 1450, 1452, 1453, 1454, 1455, 1456, 1457, 1458, 1459, 1460, 1461, 1462, 1463, 1451/1, 1451/4 oznaczone są jako: RRO - tereny ośrodków gospodarki rybackiej, W - tereny wód powierzchniowych. Nieruchomość obciążona jest umową dzierżawy. Budynki, budowle i urządzenia stawowe: budynek magazynowo-socjalny, sieć elektryczna, ogrodzenie magazynu z siatki, droga dojazdowa, odłówka betonowa, płuczka, płuczka betonowa, przepust, rurociąg, 3 szt. przewały lodowe, mnich, 34 szt. mnich betonowy, groble 520 mb, groble 2000 mb ( część grobli ), odprowadzalniki 730 mb, rowy denne. Uwaga: W operacie należy wyodrębnić wartość urządzeń i budowli oraz gruntów. b) gmina Ceków Kolonia powiat kaliski, działka zabudowana budynkiem i urządzeniami pompowni wody. - obręb Kamień działka nr 541/2 o pow. 0,1700 ha, działka zapisana jest w KW nr KZ1A/00050861/6 prowadzonej przez SR WKW w Kaliszu. Uwaga: w operacie należy wyodrębnić wartość budynku i urządzeń oraz wartość gruntu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wycena nieruchomości tzw. Obiekt Rolny Jabłkowo położonej w obrębie Jabłkowo gm. Skoki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości rolnej, (tzw. Obiekt Rolny Jabłkowo) położonej w obrębie Jabłkowo, gmina Skoki, o ogólnej powierzchni 95,9880 ha, zapisanej w KW nr PO1B/00046177/5 w SR w Wągrowcu, oznaczonej w ewidencji geodezyjnej jako działki numer: 38/10 o pow. 32,9580 ha, 15 o pow. 21,3700 ha, 12 o pow. 41,6600 ha. Na działce nr 38/10 znajdują się następujące budynki i budowle: - budynek administracyjno - mieszkalny ST 110 06/18+3 - budynek mieszkalny ST 110 06/28 - budynek wagi wozowej ST 108 108/267 AZ - magazyn paliw ST 135 06/60 - magazyn paszowy ST 136 06/595 - magazyn zbożowy ST 136 06/8/+2 - magazyn zbożowy ST 136 676/+4 - magazyn nawozowy ST 180 06/594 - wiata na maszyny ST 180 06/584 - warsztaty ST 181 06/46 - warsztaty ST 181 06/598 - garaże ST 182 06/35 - stajnia ST 182 06/51 - obora ST 182 06/61 - tuczarnia /owczarnia ST 182 6/53/+2 - owczarnia ST 183 06/321 - budynek gospodarczy ST 182 06/553 - gorzelnia ST 181 06/59 - zbiornik melasy ST 104 06/403/+2 - silosy zbożowe ST 104 06/498/+2 - silosy naziemne ST 104 06/509 - zbiornik paliwa ST 104 06/64 - oczyszczalnia ścieków ST 211 06/27 - linia elektryczna ST 211 06/66 - linia energetyczna ST 211 06/66 - linia energetyczna ST 211 06/67 - komin przemysłowy ST 211 06/69 - drogi dojazdowe do silosu ST 220 06/511 - utwardzenie podwórza ST 220 06/587 - rowy odwadniające ST 226 6/3/+7 - ogrodzenie z prefabrykatów ST 291 06/315/+2 - ogrodzenie podwórza ST 291 06/588/+2 - ogrodzenie siatkowe ST 291 06/597 - ogrodzenie siatkowe ST 291 06/71 - ogrodzenie siatkowe ST 291 06/73 - kocioł parowy ST 313 06/78 - młot resorowy ST 420 06/588/+1 - dystrybutor paliwa ST 449 06/593 - płuczka doz ziemniaków ST 563 06/102 - zbiornik spirytusu ST 563 06/347 - rozdzielacz kamieni ST 563 06/500 - system automatyczny ST 563 06/541 - kadź fermentacyjna ST 563 06/544 - parnik gorzelniczy ST 563 06/560 - aparat odpędowy ST 563 06/648 - zbiornik melasy ST 604 06/439 - zbiornik pod. przypał ST 604 06/569 - linia transportowa do ziemniaków ST 643 06/619 - przenośnik redler ST 643 06/620 - stodoła postawiona w stan likwidacji ST 180/6/596 Na działce nr 12 znajduje się: - drenaż rurkowy ST 226 06/1/+5 Na działce nr 15 znajdują się: - melioracje ST 226 06/4/+3 Dla przedmiotowego terenu brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W planie, który utracił ważność działki nr 12 i 15 przeznaczone były na cele rolne, natomiast działka nr 38/10 była przeznaczona na cele rolne, a w części z postulowanym dolesieniem, lasy oraz Ośrodek Produkcji Rolnictwa. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy: - działka nr 38/10 przeznaczona jest w części na obszary zabudowy zagrodowej, mieszkaniowej jednorodzinnej oraz działalności rolniczych i nierolniczych, w części obszary rolniczej przestrzeni produkcyjnej, prowadzenia działalności gospodarczej, rolniczej oraz zalesień, w części tereny zieleni nieurządzonej, w części lasy. - działka nr 12 i 15 przeznaczone są na obszary rolniczej przestrzeni produkcyjnej, prowadzenia działalności gospodarczej, rolniczej oraz zalesień. Na części działki nr 38/10 znajduje się park wpisany do rejestru zabytków decyzją nr WD-401/964/17R/09/10 WWKZ pod nr 788/Wlkp/A. Powierzchnia parku objęta wpisem do rejestru zabytków została określona przez geodetę i stanowi 0,6745 ha. Na terenie objętym wpisem usytuowany jest budynek administracyjno - mieszkalny, budynek mieszkalny oraz staw z wodą (objęte ochroną konserwatorską). Pozostała część działki objęta jest ochroną konserwatorską jako zespół folwarczny. Ponadto park pałacowy oraz folwark położone są w strefie średniowiecznych i nowożytnych nawarstwień kulturowych. Prace związane z remontami i przebudową budynków gospodarczych oraz nowe inwestycje na terenie działki nr 38/10 wymagają osobnego uzgodnienia z WWKZ. W ogólnej wartości nieruchomości należy odrębnie wykazać: - wartość gruntów przeznaczonych na cele rolne, - wartość gruntów przeznaczonych na cele nierolne, - wartość gruntów pod zabudowaniami , - wartość gruntu objętego wpisem do rejestru zabytków, - wartość budynków i budowli, - nakłady poniesione na modernizację wiaty (ST 180/06/584 Wycenę powyższych nieruchomości wykonać należy zgodnie z funkcją określoną w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy celem sprzedaży..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji w celu uzyskania samodzielności lokalu oraz operatów szacunkowych lokali mieszkalnych położonych w m. Długie Stare gm. Święciechowa; Koronowo gm. Lipno, Żytowiecko gm. Poniec, Godurowo gm. Piaski, Skokówko 2 gm. Borek Wlkp., Skokówko 1 gm. Borek Wlkp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji w celu uzyskania samodzielności oraz operatów szacunkowych z ustalenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz przynależnym pomieszczeniem gosp. : - Lokal mieszkalny nr 6, o pow. użytkowej 66,21m2 położony przy ul. Rolnej budynku nr 5 w miejscowości Długie Stare, gm. Święciechowa, najemca - pustostan z udziałem w działce nr 321/10 o pow. 0,1143ha i w częściach wspólnych wynoszącym 8019/97247cz.oraz piwnica o pow. 13,98m2 wraz z przynależnymi boksami gospodarczymi: o pow. 15,78m2 z udziałem w działce nr 312/14 o pow. 0,0446ha i w częściach wspólnych wynoszącym 1/12cz. oraz o pow. 16,10m2 z udziałem w działce nr 312/27 o pow. 0,1572ha i w częściach wspólnych wynoszącym 1/28cz. - Lokal mieszkalny nr 2, o pow. użytkowej 71,70m2 położony w budynku nr 7 w miejscowości Koronowo, gm. Lipno, najemca - Jastrzębska Marianna z udziałem w działce nr 7/25 o pow. 0,0425ha i w częściach wspólnych wynoszącym 717/1434cz. wraz z przynależnym pomieszczeniem gospodarczym o pow. 19,20m2 z udziałem w działce nr 7/26 o pow. 0,1056ha i w częściach wspólnych wynoszącym 1/1cz. - Lokal mieszkalny nr 5, o pow. użytkowej 23,90m2 położony w budynku nr 65 w miejscowości Żytowiecko, gm. Poniec, najemca - Jan Pawlaczyk z udziałem w działce nr 251/1 o pow. 0,1992ha i w częściach wspólnych wynoszącym 239/2160cz. - Lokal mieszkalny nr 2, o pow. użytkowej 44,70m2 położony w budynku nr 8 w miejscowości Godurowo, gm. Piaski, najemca Ziółkowska Anna z udziałem w działce nr 27/4 o pow. 0,3807ha i w częściach wspólnych wynoszącym 447/1928cz. wraz z przynależnym boksem gospodarczym o pow. 11,80m2 na tej samej działce. - Lokal mieszkalny nr 3, o pow. użytkowej 47,00m2 położony w budynku nr 8 w miejscowości Godurowo, gm. Piaski, najemca Ziółkowski Grzegorz z udziałem w działce nr 27/4 o pow. 0,3807ha i w częściach wspólnych wynoszącym 470/1928cz. wraz z przynależnym boksem gospodarczym o pow. 11,80m2 na tej samej działce. - Budynek mieszkalny 8 - rodzinny, położony w miejscowości Skokówko nr 2, gmina Borek Wlkp., działka nr 65/6 o pow. 0,2015 ha, dla której SR w Gostyniu prowadzi KW P01Y/00022724/1 / inwentaryzacja z ustaleniem powierzchni użytkowej lokali/oraz przynależnych pomieszczeń. - Budynek mieszkalny 2 - rodzinny, położony w miejscowości Skokówko nr 1, gmina Borek Wlkp., działka nr 65/7 o pow. 0,2031 ha, dla której SR w Gostyniu prowadzi KW P01Y/00022724/1 / inwentaryzacja z ustaleniem powierzchni użytkowej lokali/oraz przynależnych pomieszczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7, 70.33.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Wyszyńskiego 8 w Zambrowie w okresie 01.02.2025 - 31.01.2027
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.