Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-18
Zakopane: BZP.271.127.2011na świadczenie usług wyceny nieruchomości
Numer ogłoszenia: 385570 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.127.2011na świadczenie usług wyceny nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi wyceny nieruchomości na terenie Gminy Miasto Zakopane Zakres zamówienia obejmuje .1.Określenie wartości nieruchomości gruntowej: w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności( wycena prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego gruntu) 2.Określenie wartości rynkowej projektowanej nieruchomości lokalowej 3.Określenie wartości nieruchomości celem: sprzedaży jako przyległy grunt 4.Określenie wartości nieruchomości gruntowej w celu aktualizacji opłaty rocznej za grunt oddany w użytkowanie wieczyste 5.Określenie wartości nieruchomości celem: aktualizacji opłaty za nieruchomość oddaną w trwały zarząd 6.Określenie wartości służebności gruntowej przejazdu i przegonu oraz prowadzenia rur wodociągowych, ciepłowniczych, gazowych oraz przewodów elektrycznych i telefonicznych 7.Określenie wartości nieruchomości celem: kupna nieruchomości od osób fizycznych na rzecz Gminy Miasto Zakopane 8.określenie wartości udziału w nieruchomości w celu sprzedaży przez Gminę Miasto Zakopane na rzecz współwłaściciela 9. Zobowiązanie Wykonawcy do zamieszczenia w operacie szacunkowym klauzuli o stwierdzeniu aktualnej wartości nieruchomości jednorazowo na wezwanie Zamawiającego. Zamówienie obejmuje zadania; 1)Określenia wartości nieruchomości gruntowej: w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności/ wycena prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego gruntu dla poszczególnych nieruchomości tj. dla: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia Położenie ulica uwagi 1. 498/3 11 0,0074 Makuszyńskiego 2. 328 11 0,0579 Pocztowców 3. 108/6, 108/7 6 0,6280 Szymony 4. 974/7 5 0,0371 Zborowskiego 5. 850 5 0,0181 Al. 3-go Maja prawo użytkowania wieczystego gruntu przynależy do lokali mieszkalnych, które jest ustanowione w różnym okresie 2)Określenia wartości rynkowej projektowanych nieruchomości lokalowych dla poszczególnych nieruchomości tj. dla: L.p Nr projektowanej nieruchomości lokalowej Ulica/nr budynku uwagi 1 4 Chramcówki 1 d 2 2 Chramcówki 1 d 3 6 Chramcówki 1 d 4 7 Sienkiewicza 38 5 3 Sienkiewicza 38 6 5 Sienkiewicza 38 7 1 Małaszyńskiego 4 8 2 Małaszyńskiego 4 9 6 Chałubińskiego 7A 3) Określenia wartości nieruchomości gruntowych w celu: sprzedaży jako przyległy grunt dla poszczególnych nieruchomości tj. dla L.p Nr działki Obręb Powierzchnia ha Uwagi 1. 26/14 107 0,0050 Działka niezabudowana 2. 263/18 8 0,0073 Działka niezabudowana 3. 355/4 5 0,0008 Działka niezabudowana 4)Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste gruntu dla poszczególnych nieruchomości tj. dla: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 290/12, 29/13, 290/14, 976/2, 976/9, 976/10, 976/11, 976/12, 976/13, 976/14, 976/15, 976/16, 976/20 5 0,2981 kompleks 2 543/2 3 0,1003 5) Określenia wartości nieruchomości celem: aktualizacji opłaty za trwały zarząd dla poszczególnych nieruchomości stanowiącej: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 102/1 7 0,0782 Działka + budynek 6)Określenia wartości służebności gruntowej przejazdu i przegonu oraz prowadzenia mediów odnośnie nieruchomości stanowiącej: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia ha Uwagi 1. 846/13 5 0,1155 Służebność ma być ustanowiona po istniejącej drodze 7) Określenia wartości wymienionych poniżej poszczególnych nieruchomości: w celu kupna tychże nieruchomości od osób fizycznych na rzecz Gminy Miasto Zakopane L.p Nr działki Obręb Powierzchnia ha Uwagi 1. 248, 251, 252/7 12 0,7335 Działki niezabudowana 2. 287/1, 288, 291, 540/2 12 1,0503 Działka niezabudowane 3. 292 12 0,2441 Działka zabudowana przedmiotem wyceny działka i budynek 4. 116 67 0,0440 Działka niezabudowana 8)Określenia wartości udziału w poniższej nieruchomości celem sprzedaży przez Gminę Miasto Zakopane na rzecz współwłaściciela tj. w nieruchomości stanowiącej: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia ha Uwagi 1. 223 11 0,0893 Działka + budynek 2. 118 11 0,0538 Działka + budynek W oferowanych cenach winny być zawarte wszystkie elementy kosztów tj. sporządzenie wypisów oraz mapy ewidencyjne lub zasadnicze, badanie księgi wieczystej, wypis z planu zagospodarowania przestrzennego lub studium i inne. UWAGA!!! Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w operacie szacunkowym klauzuli o stwierdzeniu aktualnej wartości nieruchomości jednorazowo na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca na świadczone usługi objęte poszczególnymi zadaniami udzieli gwarancji nie krótszej niż 12 miesięcy liczonej od daty odbioru zamówienia bez zastrzeżeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi z których każda polegała na szacowaniu nie mniej niż 2 nieruchomości. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykażę ,że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15 lutego 2008 r. w sprawie nadawania uprawnień i licencji zawodowych w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami (Dz. U. Nr 31, poz. 189 z późn. zm ),wpisaną do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych i ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie obowiązywania umowy zamawiający dopuszcza zmianę cen wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Gruntami i Planowania Przestrzennego
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok.8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Określenie wartości nieruchomości gruntowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi wyceny nieruchomości na terenie Gminy Miasto Zakopane. Zamówienie obejmuje : Określenia wartości nieruchomości gruntowej: w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności/ wycena prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego gruntu dla poszczególnych nieruchomości tj. dla: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia Położenie ulica uwagi 1. 498/3 11 0,0074 Makuszyńskiego 2. 328 11 0,0579 Pocztowców 3. 108/6, 108/7 6 0,6280 Szymony 4. 974/7 5 0,0371 Zborowskiego 5. 850* 5 0,0181 Al. 3-go Maja prawo użytkowania wieczystego gruntu przynależy do lokali mieszkalnych, które jest ustanowione w różnym okresie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Określenie wartości rynkowej projektowanych nieruchomości lokalowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi wyceny nieruchomości na terenie Gminy Miasto Zakopane. Zamówienie obejmuje : Określenia wartości rynkowej projektowanych nieruchomości lokalowych dla poszczególnych nieruchomości tj. dla: L.p Nr projektowanej nieruchomości lokalowej Ulica/nr budynku uwagi 1 4 Chramcówki 1 d 2 2 Chramcówki 1 d 3 6 Chramcówki 1 d 4 7 Sienkiewicza 38 5 3 Sienkiewicza 38 6 5 Sienkiewicza 38 7 1 Małaszyńskiego 4 8 2 Małaszyńskiego 4 9 6 Chałubińskiego 7A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu sprzedaży jako przyległy grunt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi wyceny nieruchomości na terenie Gminy Miasto Zakopane. Zamówienie obejmuje : Określenia wartości nieruchomości gruntowych w celu: sprzedaży jako przyległy grunt dla poszczególnych nieruchomości tj. dla L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 26/14 107 0,0050 Działka niezabudowana 2. 263/18 8 0,0073 Działka niezabudowana 3. 355/4 5 0,0008 Działka niezabudowana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste gruntu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi wyceny nieruchomości na terenie Gminy Miasto Zakopane. Zamówienie obejmuje : Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu aktualizacji opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste gruntu dla poszczególnych nieruchomości tj. dla: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 290/12, 29/13, 290/14, 976/2, 976/9, 976/10, 976/11, 976/12, 976/13, 976/14, 976/15, 976/16, 976/20 5 0,2981 kompleks 2 543/2 3 0,1003.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Określenie wartości nieruchomości celem aktualizacji opłaty za trwały zarząd dla poszczególnych nieruchomości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi wyceny nieruchomości na terenie Gminy Miasto Zakopane. Zamówienie obejmuje : Określenia wartości nieruchomości celem: aktualizacji opłaty za trwały zarząd dla poszczególnych nieruchomości stanowiącej: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 102/1 7 0,0782 Działka + budynek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Określenie wartości służebności gruntowej przejazdu i przegonu oraz prowadzenia mediów odnośnie nieruchomości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi wyceny nieruchomości na terenie Gminy Miasto Zakopane. Zamówienie obejmuje : Określenia wartości służebności gruntowej przejazdu i przegonu oraz prowadzenia mediów odnośnie nieruchomości stanowiącej: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 846/13 5 0,1155 Służebność ma być ustanowiona po istniejącej drodze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Określenie wartości wymienionych poniżej poszczególnych nieruchomości: w celu kupna tychże nieruchomości od osób fizycznych na rzecz Gminy Miasto Zakopane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi wyceny nieruchomości na terenie Gminy Miasto Zakopane. Zamówienie obejmuje : Określenia wartości wymienionych poniżej poszczególnych nieruchomości: w celu kupna tychże nieruchomości od osób fizycznych na rzecz Gminy Miasto Zakopane L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 248, 251, 252/7 12 0,7335 Działki niezabudowana 2. 287/1, 288, 291, 540/2 12 1,0503 Działka niezabudowane 3. 292 12 0,2441 Działka zabudowana przedmiotem wyceny działka i budynek 4. 116 67 0,0440 Działka niezabudowana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Określenie wartości udziału w poniższej nieruchomości celem sprzedaży przez Gminę Miasto Zakopane na rzecz współwłaściciela tj. w nieruchomości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi wyceny nieruchomości na terenie Gminy Miasto Zakopane. Zamówienie obejmuje : Określenia wartości udziału w poniższej nieruchomości celem sprzedaży przez Gminę Miasto Zakopane na rzecz współwłaściciela tj. w nieruchomości stanowiącej: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 223 11 0,0893 Działka + budynek 2. 118 11 0,0538 Działka + budynek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Modernizacja drogi ul. Choćkowskie w Zakopanem
- Dostawa procesora tkankowego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem.
- Rozbudowa zapasowej infrastruktury serwerowni na potrzeby Zakładu Patomorfologii Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji geodezyjnej realizowanej w sześciu zadaniach"
- Wykonanie w roku 2025 operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości oraz opracowanie map dla potrzeb ustanawiania służebności - zgodnie ze specyfikacją zadań WMiRSPN
- Usługa wycen nieruchomości
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.