eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TorzymDostawa leków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Torzym: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 385616 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wojska Polskiego 52, 66-235 Torzym, woj. lubuskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsspk.biuletyn.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia transportem Wykonawcy. Szczegółowy opis, postać oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Formularz cenowy obejmuje 14 zadań..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi: 54 740,00 zł Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 14 w wysokości: 1. dla zadania nr 1 w wysokości: 1 800,00 zł 2. dla zadania nr 2 w wysokości: 250,00 zł. 3. dla zadania nr 3 w wysokości: 10,00 zł. 4. dla zadania nr 4 w wysokości: 100,00 zł. 5. dla zadania nr 5 w wysokości: 80,00 zł. 6. dla zadania nr 6 w wysokości: 1 600,00 zł. 7. dla zadania nr 7 w wysokości: 1 000,00 zł. 8. dla zadania nr 8 w wysokości: 400,00 zł. 9. dla zadania nr 9 w wysokości: 1 500,00 zł. 10. dla zadania nr 10 w wysokości: 36 000,00 zł. 11. dla zadania nr 11 w wysokości: 900,00 zł. 12. dla zadania nr 12 w wysokości: 600,00 zł. 13. dla zadania nr 13 w wysokości: 3 500,00 zł. 14. dla zadania nr 14 w wysokości: 7 000,00 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wadium należy wnieść w wysokości, stanowiącej sumę kwot wadiów wymaganych dla zadań, na które składana jest oferta.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, np.: 1. Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia obrotu hurtowego produktami leczniczymi wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (zgodnie z art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Prawo farmaceutyczne). 2. Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli wykonawca jest wytwórcą 3. Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na obrót środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi ( jeżeli w załączniku nr 2 do niniejszego postępowania występują) C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Minimalny warunek: udokumentowanie wykonania minimum dwóch dostaw odpowiadających oferowanemu przedmiotowi zamówienia, czyli dostaw produktów leczniczych w wysokości brutto równej co najmniej połowie wartości złożonej oferty. Jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na kilka pakietów, wtedy jest zobowiązany zsumować wartość brutto wymaganą na poszczególne pakiety (na które złożył ofertę). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 - załącznik nr 3 do SIWZ oraz następujące dokumenty: Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1/12 całkowitej wartości oferty składanej przez Wykonawcę, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsspk.biuletyn.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny SP ZOZ Wojska Polskiego 52 66-235 Torzym Dział zamówień publicznych lub elektronicznie pod adresem: torzymzp@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Wojska Polskiego 52 66-235 Torzym Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płyny infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny dożylne - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.25.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki przeciwgruźlicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki przeciwgruźlicze - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leki przeciwgruźlicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki przeciwgruźlicze - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leki przeciwgruźlicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki przeciwgruźlicze - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leki przeciwgruźlicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki przeciwgruźlicze - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Antybiotyki i chemioterapeutyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybiotyki i chemioterapeutyki - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybiotyki - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Antybiotyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybiotyki - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Aerosole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aerosole - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.67.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cytostatyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cytostatyki - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Heparyny drobnocząsteczkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Heparyny drobnocząsteczkowe - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.62.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Heparyny drobnocząsteczkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Heparyny drobnocząsteczkowe - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.62.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Leki uzupełniające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki uzupełniające - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pozostałe środki terapeutyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozostałe środki terapeutyczne - zgodnie z zał.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.