eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Okonek › Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Marianów



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Okonek: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Marianów
Numer ogłoszenia: 38562 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Okonek, ul. Kolejowa 16, 64-965 Okonek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2669101, 269102 w. 38, fax 067 2669519.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Marianów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej gruntowej dojazdowej do obszarów leśnych leśnictwa Marianów. Długość drogi wynosi 1850 m. Szerokość drogi - 3,00m, szerokość poboczy - 0,75 m na całej długości drogi. Droga przebiega po istniejącej drodze grun towej ograniczonej dzrewostanem. Nie przewiduje się wycinki drzew ani prac rozbiórkowych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 3 000 złotych słownie : trzy tysiące złotych. 1.1 Miejsce wnoszenia wadium : lub na wskazany rachunek bankowy : - Bank :BGŻ S.A. Piła - Nr rachunku : 79 203000451110000000781570 Uwaga Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na wskazane konto, wnoszone w papierach wartościowych, oryginały papierów (gwarancje, poręczenia ) należy zdeponować w kasie. Kopie załączyć do oferty. Zamawiający uzna za wadium wniesione przelewem w pieniądzu, jeżeli należna kwota została zaliczona na rachunku Zamawiającego najpóźniej w dniu składania ofert przed godziną składania ofert. 1.2 Wadium zostanie zwrócone jeżeli : - upłynął termin związania ofertą, - z wybranym Wykonawcą zawarto umowę, - unieważniono postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, - wykonawca złożył wniosek o zwrot wadium po wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert, - wykonawca został wykluczony z postępowania, - oferta wykonawcy została odrzucona. 1.3 Wadium wykonawca utraci jeżeli : - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2. Wadium można wnosić w następujących formach : - zgodnie z art. 45ust.6 ustawy PZP. 3. Termin wnoszenia wadium : do dnia 19.03.3008 r. do godziny 9.00 3.1 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty postępowania bankowego..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) przedsiębiorcy składające ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym, Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom, to będzie miał obowiązek : 1. zawrzeć umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. : - nazwę i adres osoby, której dana część zostanie powierzona, - wykaz powierzonych części robót, - sposób rozliczenia z podwykonawcą za wykonane roboty ( rozliczenie z podwykonawcą nie może nastąpić później niż w ciągu 5 dni od otrzymania zapłaty wykonawcy od Zamawiającego - brak rozliczenia z podwykonawcą wstrzyma dalszą zapłatę należnego wynagrodzenia wykonawcy ), - zobowiązanie podwykonawcy o nie dokonywaniu dalszego podzlecania powierzonej części robót, 2. przedstawić uprawnienia lub kwalifikacje podwykonawcy do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 3) posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie : 1. Kierownik budowy - uprawnienia w specjalności drogowej i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz.U.Nr 89 poz.414 z późn. zm. ), wpisany na listę Okręgowej Izby Architektów lub Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001r poz. 42 z późn. zm.) oraz do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego - dotyczy uprawnień wydanych po 14.02.1995r. 2. Kierownik budowy, w terminie 3 - 5 dni przed rozpoczęciem robót przedstawi inspektorowi nadzoru plan realizacji robót wraz z opisem sposobu zabezpieczenia jakości ich wykonania. 3. dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym gwarantując wykonanie zamówienia, w tym względzie : 1. wykażą i udokumentują wykonanie ( referencje, opinie, listy polecające ) w okresie ostatnich 3 lat conajmniej dwie roboty drogowe odpowiadające swoim rodzajem i przynajmniej połowie wartości ceny ofertowej, 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. spycharka, równiarka, walec do utwardzania nawierzchni tłuczniowej i żwirowej, środki transportu do przewozu materiałów sypkich ( samochody wywrotki ),itp. 5) posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie : 1. posiadają własne lub udokumentują dostęp ( informacja z banku o stanie posiadanych środków lub dostępności kredytu wraz z podaniem kwoty kredytu wystawiona w okresie trwania postępowania ) do środków finansowych zapewniających ciągłość robót przez cały okres ich trwania, 2. kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 30 % ceny ofertowej, 3. środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, 4. wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale III pkt. 2. 6) po zakończeniu robót uporządkują teren, sporządzą dokumentację powykonawczą, dokumentacja powykonawcza ma zawierać : - wykaz ilość robót wykonanych, - zmiany projektowe wynikłe w toku wykonywania robót naniesione w dokumentacji projektowej, 7) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8) udzielą rękojmi za wady wykonanych robót na okres 24 miesięcy licząc od zakończenia i oddania drogi do używania, 9) niezależnie od udzielonej rękojmi za wady wykonanych robót, udzielą gwarancji jakości na okres 24 miesięcy licząc od zakończenia i oddania drogi do używania, 10) zamówienie wykonają w terminie do 30.06.2008r, 11) złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń, Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia lub nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V SIWZ, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : - celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz (OFERTA) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym - zgodnie z art. 27 - 31 ustawy z dnia 19 listopada 1999r Prawo działalności gospodarczej. Dodatkowo : 1) - spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki, 2) - spółki z ograniczona odpowiedzialnością - uchwała wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem - uprawniająca zaciąganie zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowa spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne ( art. 230 Ksh ) 3) - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie ( np. konsorcja - umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem ) zawierająca : - zapis o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy, - podmiot wiodący - lidera, - nazwę Zamawiającego, - przedmiot zamówienia 3. Oświadczenia o : - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót, - okresie gwarancji jakości na wykonane roboty, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2 SIWZ, - przedstawieniu inspektorowi nadzoru w terminie 3 - 7 dni przed rozpoczęciem robót planu realizacji robót wraz z opisem sposobu zabezpieczenia jakości ich wykonania. - dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem ( tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej ) Uwaga Ww. oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności, jak przedstawia pkt.3 4. Informacja Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy zawierająca dane o stanie środków własnych lub dostępności kredytu - z podaniem wysokości kwoty kredytu ( tj. zdolności kredytowej wykonawcy ) wskazująca na możliwość wykonania zadania - zgodnie z pkt.5.2 rozdz. V SIWZ. Informacja musi być wydana w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu ( lub rozłożeniu na raty zaległych płatności ) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów, które wymieniono w wykazie - zał. Nr 4. 7. Wypełnione następujące załączniki: nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 uPzp nr 3 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp, nr 4 - wykaz zrealizowanych podobnych robót, nr 5 - wykaz sprzętu planowanego do wykonania zamówienia, nr 6 - informacja o stanie zatrudnienia, 8. Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia. Do oferty należy załączyć : 1. umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. : a) zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, b) sposób rozliczenia za wykonane roboty ( wg projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ ), 2. uprawnienia do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 9. Umowy o dzierżawę, najem lub leasing sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, a którego składający ofertę nie jest właścicielem. 10. Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót - metodą szczegółową. 11. Kopia dowodu wniesienia wadium. 13. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami lub kwalifikacjami oraz dla kadry kierowniczej sprawującej samodzielne funkcje w budownictwie kopie wpisu na OLIB i do rejestru GINB. 14. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania zadania. 15. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży następujące dokumenty : 1) zaświadczenie uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załączniki Nr : 2, 3, 4, 5, 6, 3) zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne ( US, ZUS ), 4) polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ważność ww. dokumentów - jw. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/okonek

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Okonek ul. Kolejowa 16 64-965 Okonek, pokój nr 17.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Okonek ul. Koeljowa 16 64-965 Okonek.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.