eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanówna świadczenie usług edukacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Polanów: na świadczenie usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 385750 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Polanowie , ul. Gradowe Wzgórze 5, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 31 88 770, faks 95 31 88 770.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zsp.polanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na świadczenie usług edukacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 35 części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na nie więcej niż 4 części zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia: Zespół Szkół Publicznych w Polanowie ul. Gradowe Wzgórze 5, 76-010 Polanów Realizacja zajęć pozalekcyjnych - dydaktyczno-wyrównawczych i z przedmiotów kluczowych CEL: wzrost poziomu wiedzy wśród 30% uczestników/uczestniczek zajęć wyrównawczych oraz 50% uczestników/uczestniczek zajęć z kompetencji kluczowych uczniów/uczennic Gimnazjum w Polanowie Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze: Przeprowadzenie zajęć dla uczniów o słabych wynikach w nauce w danej dziedzinie, potrzebujących wsparcia dydaktycznego w celu podniesienia poziomu wiedzy i umiejętności, które przełożą się na podniesienie średniej ocen. Metodologia prowadzenia zajęć - jak dla zajęć pozalekcyjnych, różnica w poziomie wiedzy, sposobie przekazu i dotarcia do słabszego ucznia, w tym niepełnosprawnego. Niwelowanie niepowodzeń szkolnych i doprowadzenia zmian w sferze emocjonalnej i poznawczej ucznia. Część I - Matematyka - 2 grupy x 50h = 100h Część II - Matematyka - 2 grupy x 50h= 100h Część III - Matematyka - 1 grupa x 50h = 50h Część IV - Fizyka - 2 grupy x 50h=100h Część V - Geografia - 1 grupa x 50h=50h Część VI - Geografia - 1 grupa x 50h=50h Część VII - Biologia - 1 grupa x 50h=50h Część VIII - Biologia - 1 grupa x 50h=50h Część IX - Chemia - 1 grupa x 50h=50h Część X - J. polski - 1 grupa x 50h=50h Część XI - J. polski - 1 grupa x 50h=50h Część XII - J. polski - 1 grupa x 50h=50h Część XIII - J. polski - 1 grupa x 50h=50h Zajęcia z przedmiotów kluczowych: Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących, w systemie warsztatowym, cechujące się wyższą skutecznością od tradycyjnych form nauczania. Tematyka zajęć uwzględnia przedstawienie dokonań kobiet - naukowców, podkreślając ich wkład w rozwój nauki. Omnibus (matematyka) - nauka i utrwalanie matematyki poprzez zabawę - rebusy, krzyżówki, konkursy matematyczne Część XIV - 1 grupa x 30h= 30h Część XV - 1 grupa x 30h= 30h Młody przyrodnik (biologia/chemia) - pobudzenie zainteresowania naukami przyrodniczymi, rozbudzanie pasji poznawczych, rozwijanie umiejętności poznawczych Część XVI - 1 grupa x 30h= 30h Część XVII - 1 grupa x 30h= 30h Młody odkrywca (chemia) -przeprowadzanie prostych doświadczeń chemicznych wykorzystując substancje używane na co dzień, przygotowanie uczniów/uczennic do myślenia w kategoriach przyczynowo - skutkowych, prowadzenia własnych obserwacji Część XVIII - 2 grupy x 30h= 60h Młody meteorolog (geografia) - obserwacja i analiza zmian stanu pogody Część XIX - 1 grupa x 30h= 30h Część XX - 1 grupa x 30h= 30h Komórki pod mikroskopem (biologia) - rozwijanie umiejętności prowadzenia obserwacji, pobudzanie zainteresowań przyrodniczych Część XXI - 2 grupy x 30h= 60h Językowe ABC (j. angielski/język niemiecki) - pogłębianie wiadomości z zakresu praktycznego zastosowania języka angielskiego i języka niemieckiego. Zajęcia mają na celu rozwinięcie postawy tolerancji i szacunku wobec innych kultur. Część XXII - język niemiecki - 1 grupa x 40h=40h Część XXIII - język niemiecki - 1 grupa x 40h=40h Część XXIV - j. angielski - 2 grupy x 40h=80h Podcasty - sposób na język - doskonalenie umiejętności słuchania i mówienia w języku angielskim poprzez zabawę. Słuchanie oryginalnych audycji radiowych, programów TV, nagrywanie filmików, tworzenie plakatów, plansz tematycznych. Część XXV - język angielski - 1 grupa x 40h=40h Część XXVI - język angielski - 1 grupa x 40h=40h Warsztaty informatyczno - fotograficzne - rozwijanie umiejętności tworzenia dokumentów multimedialnych, graficznych, dźwiękowych, sekwencji Video, projektowanie prezentacji w celu rozwijania samodzielności i kształtowania postawy twórczej. Nauka obsługi cyfrowego aparatu fotograficznego, skanowanie obrazu, dobieranie parametrów, tworzenie albumów. Część XXVII - 1 grupa x 40h=40h Część XXVIII - 1 grupa x 40h=40h Szachy - królowa gier - rozwijanie umiejętności matematycznych i logicznego myślenia, przewidywania oraz planowania strategicznego. Przeprowadzenie Turnieju szachowego o puchar Dyrektora Zespołu Szkół Publicznych w Polanowie. Część XXIX - 1 grupa x 50h=50h Część XXX - 1 grupa x 50h=50h Realizacja zajęć z zakresu planowania ścieżki kariery. CEL: podniesienie umiejętności określania własnej ścieżki kariery zawodowej wśród 150 uczniów/uczennic Gimnazjum w Polanowie poprzez przygotowanie 150 dokumentów określających ścieżki kariery każdego z Uczestników/Uczestniczek projektu, planowanych działań niezbędnych do osiągnięcia zakładanych rezultatów wraz ze wskazaniem terminów ich realizacji Część XXXI - przeprowadzenie 40h (8 grup x 5h) zajęć warsztatowych Kim będę dla uczniów klas I - III Gimnazjum z zakresu doradztwa zawodowego uwzględniających sytuację kobiet na rynku pracy, zmotywowanie uczniów/uczennic do podnoszenia wykształcenia - przeprowadzenie 640h indywidualnych spotkań z uczniami/uczennicami w ramach których powstanie 150 dokumentów określających ścieżki kariery każdego z Uczestników/Uczestniczek projektu, planowanych działań niezbędnych do osiągnięcia zakładanych rezultatów wraz ze wskazaniem terminów ich realizacji. W ramach spotkań przeprowadzone będą testy z zakresu doradztwa zawodowego oraz przeprowadzone będą badania predyspozycji zawodowych Realizacja zajęć pedagogiczno - psychologicznych CEL: ułatwienie dostępu do wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla 35 uczniów/uczennic Gimnazjum w Polanowie do końca VI 2015 roku Zajęcia socjoterapeutyczne: Dla uczniów z dysfunkcjami i zaburzeniami utrudniającymi funkcjonowanie społeczne. Ćwiczenia z elementami treningu interpersonalnego z wykorzystaniem aktywizujących metod i technik pracy. Zajęcia adresowane do dzieci z zaburzeniami zachowania, emocjonalnymi lub innymi kłopotliwymi. Część XXXII - 2 grupy x 50h = 100h Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne Zajęcia z wykorzystaniem metod wspierających i stymulacyjnych, angażujące wiele zmysłów (ćwiczenia, pokaz, obserwacja, metody aktywizujące). Zajęcia dla Beneficjentów o specyficznych i specjalnych potrzebach edukacyjnych (dysleksja, ADHD, niepełnosprawni intelektualnie - równość szans). Sposoby radzenia sobie z przemocą ze strony silniejszej - dla Dziewcząt i możliwość rozwiązywania konfliktów bez przemocy - dla Chłopców (Równość kobiet i mężczyzn). Część XXXIII - 2 grupy x 50h = 100h Część XXXIV - 1 grupa x 50h = 50h Część XXXV - 2 grupy x 50h = 100h.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 35.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części od I do XXVI włącznie: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował dla danej części, na którą składa ofertę co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: - wykształcenie minimum wyższe o kierunku zgodnym z przedmiotem danej części zamówienia, - kwalifikacje uprawniające do nauczania w szkole gimnazjum lub wyższej kończącej się egzaminem oraz stopień nauczyciela minimum kontraktowego o kierunku nauczania zgodnym z daną częścią zamówienia, - minimum 3 letni w ostatnich 5 latach staż pracy w nauczaniu zgodnym z daną częścią zamówienia w placówce oświatowej na poziomie szkoły gimnazjum kończącej się egzaminem. Dla części od XXVII do XXX włącznie: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował dla danej części, na którą składa ofertę co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej jednych zajęć o tematyce zgodną z daną częścią zamówienia, których uczestnikami była młodzież w wieku gimnazjalnym. Dla części XXXI: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie polegające na opracowaniu minimum 150 IPD dla młodzieży w wieku do 18 roku życia. Dla części XXXII: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: - wykształcenie wyższe, - uprawnienia do pracy w zawodzie pedagoga szkolnego w placówce oświatowej o poziomie gimnazjum, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu minimum 50 godzin zajęć pedagogiczno - psychologicznych dla młodzieży w wieku gimnazjalnym z zaburzeniami zachowania, emocjonalnymi lub innymi kłopotliwymi, - doświadczenie w pracy pedagoga i/lub psychologa szkolnego minimum 3 letnie w okresie ostatnich 5 lat w placówce oświatowej na poziomie szkoły gimnazjum kończącej się egzaminem. Dla części od XXXIII do XXXV włącznie: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu minimum 50 godzinnych zajęć dla młodzieży o specyficznych i specjalnych potrzebach edukacyjnych (dysleksja, ADHD, niepełnosprawni intelektualnie w wieku gimnazjalnym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w sytuacji kiedy w trakcie realizacji projektu wprowadzane będą zmianie ulegną założenia wniosku o dofinansowanie projektu polegające na zmianie liczby Uczestników lub zajęć. Zamawiający ma prawo do nie zrealizowania wszystkich zajęć jeżeli Uczniowie szkoły nie będą nimi zainteresowani.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zsp.polanow.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zespole Szkół Publicznych w Polanowie, ul. Gradowe Wzgórze 5, 76-010 Polanów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 08:00, miejsce: w Zespole Szkół Publicznych w Polanowie, ul. Gradowe Wzgórze 5, 76-010 Polanów.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.