Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-18
Koszalin: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 385814 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie , ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423339, faks 094 3423339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie Zgodnie z zał. nr do SIWZ. Zadanie 1 -Strzykawki wykonane z polipropylenu jednorazowego użytku z czytelną i niezmywalną skalą, kryza na korpusie strzykawki uniemożliwiająca przypadkowe wysuniecie tłoka, na opakowaniu jednostkowym nr serii, data sterylizacji i okres ważności. Łatwy i płynny przesuw tłoka, dobra szczelność między tłokiem i korpusem, kaniula - wenfloin, cewniki,Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 1500 mm. Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 150 mm - 200mm Pojemnik 25 ml z cewnikiem do próbek z drzewa oskrzelowego - sterylny( pojemnik bakteriologiczny z końcówkami sterylny) Przyrząd do przetaczania krwi z filtrem i odpowietrznikiem, komora kroplowa wykonana z tworzywa wolnego od PCV, filtr krwi o średnicy oczek 200mm, pakowany pojedynczo - jałowy. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z łącznikiem do dodatkowej iniekcji ze sztywnym korpusem, igła biorcza wyposażona w szczelny zamykany zapowietrznik, długa elastyczna komora kroplowa wykonana z tworzywa wolnego od PCV , filtr płynu o średnicy oczek 15m, pak. pojedynczo - jałowy, folia- papier. Worki do moczu pojem. 2l sterylne.Kieliszki do leków jednorazowego użytku 25 ml (a70) Pojemniki do moczu 100ml.pokrywka zakręcana Pojemniki na odpady medyczne ostre, czerwony 1l z etykietą wysokość ok.16 cm. średnica ok.11 cm zgodnie z Rozporządzeniem Pojemniki na odpady medyczne 5l (otwór w pokrywie 10cm) czerwone Pojemniki na odpady medyczne 10l (otwór w pokrywie 10cm) czerwone Pojemniki PP V-25 ml. 25 x 80 - plujki zamykane dno stożkowe, okrągłe, stojące. Pojemniki PP V-25 ml. 25 x 80 (zamykane plujki dno stożkowe stojące) sterylne pakowane pojedynczo Papier do EKG rolki 0.112x25mb rolki Żel do USG, EKG 0,5l Przyrząd do infuzji płynów i leków światłoczułych z workiem ochronnym na butelkę (bursztynowy) sterylny. Przyrząd do ternsferu leków Mini - Spike - sterylny Przyrząd do transferu leków Cytoluer Przyrzad dotransferu leków Cytostatyk Opaska identyfikacyjna dla dorosłych Zamknięty system do nawilżania tlenu typu Respifilo w zestawie z kompatybilnym adapterem do reduktora tlenowego. Butelka ( poj. 500ml) wypełnione jałową, wolną od pirogenów wodą oraz wyposażoną w system mikrodyfuzorów (znajdujący się w podstawie butelki) umożliwiającym przepływ tlenu przez całą objętość wody. Okres sterylności wody to co najmniej do 30 dni od momentu przekłucia, z możliwością bezpiecznego stosowania u wielu pacjentów. Kaniula długotrwałego podawania płynów i leków z dodatkowym portem oraz z automatycznym zabezpieczeniem ostrza igły po wyjęciu z kaniuli Roz.0,9 i 1,1. Zadanie II ARTYKUŁY MEDYCZNE jednorazowego użytku - różne. Maski chirurg. 3 - warstwowe na gumkę Myjki jednorazowego użytku Fartuch przedni z folii Czepki włókninowe okrągłe z gumką Serwety sterylne włókninowe rozm. 80 x 90 Serwety sterylne - 50 x 60 włóknina Fartuchy włókninowy z mankietem Fartuch włókninowy chirurgiczny foliowany Prześcieradło papierowe szer.60 i 50 cm rolka. Myjki j.uż. nasączone mydłem Prześcieradła włókninowe 210 x 130 ZADANIE III ARTYKUŁY MEDYCZNE jednorazowego użytku - rękawice ZADANIE IV Prześcieradła wzmacniane wykonane z chłonnej celulozy laminowanej folią nieprzemakalne 80x175 ZADANIE V ARTYKUŁY MEDYCZNE - mydło, krem do rąk Mydło bakteriobójcze Skimmar Serub 500 ml Krem do rąk Silonda Lipid butelka 500 ml.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1, 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach ,o których mowa w art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1Oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ ( do formularza ofertowego należy dołączyć wersję elektroniczną) z podaniem z transportem czy bez. Ceny netto, ceny brutto razem wartość netto i wartość brutto z podziałem na zadania, i na koniec podać wartość ogółem. Wykonawca do oferowanego wyrobu medycznego ( w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r Dz.U.Nr 107, poz. 679 ze zm.) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z ww. ustawą o wyrobach medycznych (do wglądu na żądanie Zamawiającego) , znak CE wraz z obowiązkiem dostarczenia ich na każde wezwanie zamawiającego lub oświadczenie o posiadaniu w/w dokumentów oraz zobowiazanie do okazania na żądanie. próbki w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia ( dotyczy formularza ofertowego): zadanie nr 1 poz.16,23,24,30,31,36,37,38,39,40,43 zadanie nr 4 poz.1 projekt umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ; pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku gdy: Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SEKRETARIAT SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHOROB PŁUC , 75- 252 KOSZALIN, UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44-48.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 10:00, miejsce: SELRETARIAT SPECJALISTYCZNEGO ZESPOŁU GRUŹLICY I CHORÓB PłUC, 75 - 252 KOSZALIN, UL. NIEPODLEGłOŚCI 44-48.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 ARTYKUŁY MEDYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki , kaniule.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II ARTYKUŁY MEDYCZNE jednorazowego użytku - różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski, fartuchy , myjki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1, 22.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. TERMIN DOSTAWY - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III ARTYKUŁY MEDYCZNE jednorazowego użytku - rękawice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice latex różne rozmiary ( a.100 szt.) teksturowane, bezpudrowe Rękawice latex - sterylne - rózne rozmiary bezpudrowe Rękawice winylowe roz. L, S, M (a 100szt) bezpudrowe Rękawice Nitrylowe a 100 bezpudrowe różne rozmiary.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV ARTYKUŁY MEDYCZNE jednorazowego użytku - prześcieradła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradła wzmacniane wykonane z chłonnej celulozy laminowanej folią nieprzemakalne 80x175.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE Mydło, krem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło bakteriobójcze Skimmar Serub 500 ml Krem do rąk Silonda Lipid butelka 500 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Utwardzenie części terenu działki nr 21/25 obręb 0020 przy ul. J. Dąbrowskiego w Koszalinie"
- Dostawa gotowych podłóż hodowlanych do diagnostyki mikrobiologicznej i szczepów wzorcowych do kontroli jakości, w raz z dzierżawą mikroskopu optycznego dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej "na zimno"
- "Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie
- Przebudowa DW 205 odc. skrzyżowanie z DW 208 - Polanów
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WOFiTM/29/2025/TP - Dostawa komponentów i opakowania do Indywidualnego Zestawu Profilaktycznego
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Dostawa nici chirurgicznych i mikrochirurgicznych
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów pielęgnacyjnych i rękawic
- Dostawa ręczników Z-Z, ręczników papierowych, papieru toaletowego, podkładów medycznych papierowych, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy do materacy, (...), w podziale na 6 części.
więcej: Ulotki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.