Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Płock: Remont ulicy Wyszogrodzkiej
Numer ogłoszenia: 38585 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Bielska 9/11, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. (0-24) 364 01 20, fax (0-24) 367 19 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: e-mail:mzdplock@wp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Wyszogrodzkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ulicy Wyszogrodzkiej na odcinku od ul. Harcerskiej do granic miasta. 2. Zamówienia obejmuje odcinek ulicy w ciągu drogi krajowej nr 62, o pow. nawierzchni asfaltowej około 14 240 m2,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Wymagane jest wykazanie co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum 4 500 000,00 zł brutto każda, 2) dysponują potencjałem technicznym - oświadczenie wykonawcy. 3) dysponują osobą posiadającym uprawnienia niezbędne do kierowania robotami budowlanymi, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, należy wykazać, iż dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, będąca członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -oświadczenie wykonawcy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie wykonawcy. Uwaga: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: 1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (Lidera konsorcjum), 2) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym jako pełnomocnik (Lider Konsorcjum), 3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie, 4) w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pozostałe warunki wykonawcy mogą spełniać w sumie. Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez komisję przetargową w systemie spełnia/ nie spełnia. Ocena nie spełnia spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 1-2 muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla pełnomocnika (Lidera Konsorcjum), udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych wykonawców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo nie podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r., Nr 225, poz. 1635 ze zm.). 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do SIWZ, należy załączyć uprawnienia budowlane kierownika robót w specjalności drogowej bez ograniczeń i zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.). 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na zał. Nr 4 do SIWZ. Należy wykazać wykonanie co najmniej dwa zamówienia o wartości minimum 4 500 000,00 zł brutto każde.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.ump.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Płocku ul. Bielska 9/11 09 - 400 Płock, pokój 207.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Płocku ul. Bielska 9/11 09 - 400 Płock - sekretariat MZD,pokój 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont dachu w Inspektoracie ZUS w Mławie
- Rozbiórka budynku oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z odtworzeniem ścian frontowych w Płocku przy ulicy 1-go Maja 2
- Usługa w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2954W Wilkanowo (dr. pow. nr 2953W) - Gródkowo wraz z rozbudową skrzyżowania
- Wykonywanie prac w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka.
- Dostawa sprzętu medycznego - stentów CR-CO oraz osłon na aparaturę do angiografii i angioplastyki wieńcowej dla potrzeb Pracowni Hemodynamicznej Oddziału Kardiologii WSZ w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Centrum aktywności i wypoczynku w Gminie Nawojowa
- Modernizacja 2 odcinków ul. Hutniczej w Gdyni
- Modernizacja infrastruktury drogowej u podnóża Dzikowca
- Remont dróg na terenie osiedla Andrzejów - 2 części
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa dwóch odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2024
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.