Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-05
Radom: Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Oddziału Kardiochirurgii.
Numer ogłoszenia: 385966 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu , ul. Juliana Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 361 39 00, faks (048) 345 11 18, 3451043.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Oddziału Kardiochirurgii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa materiałów jednorazowego użytku dla Oddziału Kardiochirurgii o wartości poniżej 206 000 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.18.22.20 - Zastawki serca 33.14.12.20 - Kaniula 33.18.23.00 - Urządzenia do chirurgii serca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dokumentów określonych w paragrafie 1 ust. 1 pkt 2 lub odpowiednio w paragrafie 2, oraz w paragrafie 3 ust.1 pkt.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 ze zm.), oraz dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zm.), a w szczególności, że: - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w Rozporządzeniach Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodności CE..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, ul. J. Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, ul. J. Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom, pok.62.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa zestawu do podawania kardioplegii krwistej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa zestawu do podawania kardioplegii krwistej o wartości poniżej 206 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa czujników poziomu spływu i czujników pomiaru ciśnień..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa czujników poziomu spływu i czujników pomiaru ciśnień o wartości poniżej 206 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kaniulek wieńcowych, aortalnych i żylnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa kaniulek wieńcowych, aortalnych i żylnych o wartości poniżej 206 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oksygenatora i drenów do oksygenatora..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa oksygenatora i drenów do oksygenatora o wartości poniżej 206 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa adapterów do kaniul wieńcowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa adapterów do kaniul wieńcowych o wartości poniżej 206 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa igieł do kardioplegii z zakończeniem Luer, wentu lewokomorowego i łączników..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa igieł do kardioplegii z zakończeniem Luer, wentu lewokomorowego i łączników o wartości poniżej 206 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa turniketów grubych z tasiemkami..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa turniketów grubych z tasiemkami o wartości poniżej 206 000 euro...
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa zastawek mechanicznych dwupłatowych mitralnych i aortalnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa zastawek mechanicznych dwupłatowych mitralnych i aortalnych o wartości poniżej 206 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa zastawek biologicznych aortalnych i mitralnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa zastawek biologicznych aortalnych i mitralnych o wartości poniżej 206 000 euro...
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa protezy aorty wstępującej z zastawką mechaniczną..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa protezy aorty wstępującej z zastawką mechaniczną o wartości poniżej 206 000 euro...
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa kaniul aortalnych, udowych, tętniczych i prostych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa kaniul aortalnych, udowych, tętniczych i prostych o wartości poniżej 206 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa stabilizatora serca..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa stabilizatora serca o wartości poniżej 206 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.23.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa cewników balonowych do kontrpulsacji wewnątrzaortalnej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa cewników balonowych do kontrpulsacji wewnątrzaortalnej o wartości poniżej 206 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Kompleksowa usługa opieki serwisowej dla drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek eksploatowanych w Sądzie Okręgowym w Radomiu oraz w SR w Szydłowcu, Przysusze, Zwoleniu i Lipsku
- Usługa wykonania oznak identyfikacyjnych do munduru polowego i specjalnego, oznak rozpoznawczych i apaszek do umundurowania polowego dla żołnierzy 42. BLSz w 2024 r.
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych dla zadania : Budowa zespołu 8 stawów dla retencji wód opadowych zlokalizowanych pomiędzy Przytycką, Radiową, Listopadową i Uniwersytecką w Radomiu
- Dostawy worków na odpady
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych w Inspektoracie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szydłowcu, Biurze Terenowym w Lipsku oraz Biurze Terenowym w Przysusze.
- Zakup sprzętu medycznego dla nowo tworzonego Oddziału Chirurgii Naczyniowej w MSzS Sp. z o.o. w Radomiu - zakup urządzenia do mechanicznej, rotacyjnej aterektomii tętnic
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- TP.D.DN.37.24_Zakup wraz z dostawą rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ
- DOSTARCZANIE ELEKTROD DO OPERACJI KRĘGOSŁUPA WRAZ Z NAJMEM GENERATORA
- dostawę sprzętu 1x użytku, opatrunków dla SP ZOZ w Obornikach- powtórka
- Sukcesywne dostawy obłożeń operacyjnych II
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.