Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-26
Ostrowiec Świętokrzyski: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011
Numer ogłoszenia: 385974 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski , Sudół 216, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653149, faks 041 2651429.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. radom.lasy.gov.pl/ostrowiec/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 45 poz. 435 z późn. zm.) w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 obejmujące: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, hodowlę lasu, szkółkarstwo, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, zadrzewienia, utrzymanie dróg, melioracje, mechaniczne przygotowanie gleby, transport sadzonek.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej obejmujące: pozyskanie drewna, zrywkę drewna, hodowlę lasu, szkółkarstwo, nasiennictwo i selekcję, ochronę lasu, ochronę przeciwpożarową, turystyczne zagospodarowanie lasu, ochronę przyrody, zadrzewienia, utrzymanie dróg, melioracje, mechaniczne przygotowanie gleby, transport sadzonek
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7, 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta na każdą część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część I zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 5.000,- Część II zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 4.000,- Część III zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 5.000,- Część IV zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 4.000,- Część V zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część VI zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 4.000,- Część VII zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 5.000,- Część VIII zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 4.000,- Część IX zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część X zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 5.000,- Część XI zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 4.000,- Część XII zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 3.000,- Część XIII zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 4.000,- Część XIV zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 5.000,- Część XV zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 6.000,- Część XVI zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 4.000,- Część XVII zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 4.000,- Część XVIII zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 1500,- Część XIX zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 300,- Część XX zamówienia - Wadium o wartości: PLN - 800,- Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.( Dz. U. 2007 r. nr 42 poz.275) Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO BP S.A. CK w Ostrowiec Św., konto nr 43102026740000210200366146 z dopiskiem (wadium). Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj: - wykażą się wykonaniem zadań odpowiadających swym zakresem usług określonych w załączniku 6 do SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. - wartość w/w usług nie może być mniejsza niż 50 % wartości złożonej oferty. - potwierdzą należyte wykonanie usług dokumentami, z których wynika, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku wykonywania prac związanych z bezpośrednim kontaktem ze środkami chemicznymi przedstawią oświadczenia o posiadaniu uprawnień do zakupu środków ochrony roślin zaliczonych do I i II klasy toksyczności dla ludzi oraz wykonywania zabiegów środkami ochrony roślin, przynajmniej dla jednej osoby na części zamówienia od I-XVII - zał. nr 9 W przypadku wykonywania prac przy użyciu pilarek spalinowych, ciągników i maszyn z napędem silnikowym na każdej powierzchni będą stosować matę chłonną i absorbent produktów ropopochodnych zał. nr 10. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Pposiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. a) dla części od I- XVI zamówienia: - dysponują: co najmniej 4 pracownikami w tym personelem kierowniczym w ilości 1 osoby (zał. nr 4) oraz 3 pracownikami z uprawnieniami pilarza na każdą część zamówienia objętą ofertą. - dysponują: pilarkami spalinowymi tj. minimum 3 szt. na każdą część zamówienia objętą ofertą ciągnikiem o mocy min. 30 KM wyposażonym w bieg pełzający i wciągarkę w ilości min. 1 szt. koniem pociągowym - min. 1 szt. Zał. nr 8 b) dla części XVII zamówienia: - dysponują co najmniej 4 pracownikami w tym personelem kierowniczym w ilości 1 osoby (zał. nr 4) oraz ciągnikiem o mocy min. 60 KM zał. nr 8 - Wykonawca zobowiązany jest do korzystania przy pracach szkółkarskich z maszyn i urządzeń Zamawiającego. Udostępnienie maszyn i urządzeń nastąpi na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym zał. Nr 3b do SIWZ. c) dla części XVIII zamówienia: - dysponują co najmniej 2 ciągnikami z przednim napędem, biegiem pełzającym o mocy 80 KM z pługiem leśnym z pogłębiaczem do wyorywania bruzd zał. nr 8 d) dla części XIX zamówienia: - dysponują co najmniej 2 samochodami ciężarowymi z przyczepami o ładowności 10 - 20 ton zał. nr 8 , e) dla części XX zamówienia: - dysponują co najmniej 1 rozdrabniaczem ciągnikowym do rozdrabniania pozostałości zrębowych zał. nr 8. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca załaczy wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazac że znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej zrealizowanie prac gospodarczych zleconych do wykonania w dwóch pierwszych okresach rozliczeniowych (2 miesiącach). Potwierdzi to informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiadają rachunek, o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej. Dokumenty te wystawione mogą być nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. radom.lasy.gov.pl/ostrowiec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski
Sudół 216
27-400 Ostrowiec Św..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski Sudół 216 27-400 Ostrowiec Św..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czyżów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Czyżów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stróża.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Stróża.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Skałecznica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Skałecznica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Piaski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Piaski.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przyborów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Przyborów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Potoczek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Potoczek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Narożniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Narożniki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Bałtów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Bałtów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sudół.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Sudół..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Jeleniec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Jeleniec.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Janik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Janik..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sadłowizna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Sadłowizna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Połągiew.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Połągiew..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Krynki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Krynki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Jeziórko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Jeziórko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zwierzyniec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie Zwierzyniec.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.10.00-2, 77.21.11.00-3, 77.21.13.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8, 75.25.11.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Szkółka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 w Leśnictwie ds. szkółkarstwa, nasiennictwa i selekcji obejmujące prace pielęgnacyjno-ochronne, siewy, hodowlę sadzonek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.13.00-5, 77.21.15.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Mechaniczne przygotowanie gleby..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 obejmujące mechaniczne przygotowanie gleby do odnowień i zalesień..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Transport sadzonek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 obejmujące usługi transportu sadzonek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Melioracje agrotechniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Ostrowiec Św. w roku 2011 obejmujące melioracje agrotechniczne wykonywane mechanicznie w Leśnictwach: Czyżów, Skałecznica, Jeziórko, Potoczek, Narożniki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Remont pokrycia dachowego nad częścią budynku Inkubatora Przedsiębiorczości prowadzonego przez Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Zakup i dostawa samochodu dla PCPR w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum""
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I, ul. Grabowska 1-3 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Nasadzenia i pielęgnacja kwiatów oraz zieleni miejskiej w Gminie Sędziszów Małopolski w 2025 r.
- Utrzymanie i pielęgnacja drzewostanu na terenach zieleni miejskiej
- Zadanie pn. "Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Szlichtyngowa-granica województwa-etap I Szlichtyngowa-Dryżyna" realizowane w ramach zadania "Budowa ścieżki rowerowej po nieczynnej linii kolejowej ".
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w przedmiocie dostawy kruszywa drogowego
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 3-dniowych warsztatów wyjazdowych pn. "Forum Inicjatyw Lokalnych - Przedsiębiorcza Polska Wschodnia" (FIL)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.