To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-25
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedzib Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części.
Numer ogłoszenia: 386006 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303824 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 273 71 50, faks 22 273 89 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedzib Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część I zamówienia - polegająca na dostawie obrotowych krzeseł biurowych, foteli gabinetowych oraz foteli obrotowych, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części I zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1a do SIWZ, część II - polegająca na dostawie 10 zestawów mebli biurowych, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części II zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1b do SIWZ, część III zamówienia - polegająca na dostawie mebli biurowych pracowniczych, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części III zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1c do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POPT.03.01.00-00-415/14.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część I zamówienia - polegająca na dostawie obrotowych krzeseł biurowych, foteli gabinetowych oraz foteli obrotowych, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części I zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1a do SIWZ,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mega System Sp.z o.o., ul. 10 lutego 15, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97967,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97662,00
Oferta z najniższą ceną: 97662,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205483,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część II - polegająca na dostawie 10 zestawów mebli biurowych, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części II zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1b do SIWZ,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMA R.KOZAKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KOMA R.KOZAKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- KOMA Robert Kozakiewicz Sp.J., ul. Chorzowska 3 lok 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18800,00
Oferta z najniższą ceną: 18800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44649,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: część III zamówienia - polegająca na dostawie mebli biurowych pracowniczych, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części III zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1c do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD Sp.z o.o., Al. Na Skarpie 21 lok 11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35772,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32742,60
Oferta z najniższą ceną: 32742,60 / Oferta z najwyższą ceną: 52398,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych.
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Szczecinie oraz podległych jednostek terenowych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem fotela biurowego obrotowego i krzeseł
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.