eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SikórzPełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn. modernizacja sortowni tj. instalacji mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych zmieszanych, modernizacja kompostowni tj. instalacji biologicznego przetwarzania odpadów, budowa nowej kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, rekultywacja kwater nr 01 i 02 składowiska odpadów w zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Sikórz: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn. modernizacja sortowni tj. instalacji mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych zmieszanych, modernizacja kompostowni tj. instalacji biologicznego przetwarzania odpadów, budowa nowej kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, rekultywacja kwater nr 01 i 02 składowiska odpadów w zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach.
Numer ogłoszenia: 386014 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320204 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka Sp. z o.o., Kobierniki 42, 09-413 Sikórz, woj. mazowieckie, tel. 024 3675355, faks 024 3650450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn. modernizacja sortowni tj. instalacji mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych zmieszanych, modernizacja kompostowni tj. instalacji biologicznego przetwarzania odpadów, budowa nowej kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, rekultywacja kwater nr 01 i 02 składowiska odpadów w zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn. modernizacja sortowni tj. instalacji mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych zmieszanych, modernizacja kompostowni tj. instalacji biologicznego przetwarzania odpadów, budowa nowej kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, rekultywacja kwater nr 01 i 02 składowiska odpadów w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach. Zakres rzeczowy zadań inwestycyjnych dla modernizacji sortowni oraz modernizacji kompostowni został określony w SIWZ i ich PFU oraz odpowiedziach na pytania Wykonawców, a dla pozostałych przedsięwzięć w SIWZ i projektach budowlanych oraz odpowiedziach na pytania Wykonawców. Ww. materiały Zamawiający zamieścił na swojej stronie internetowej www.zuok.pl. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania przepisów PZP oraz Prawa budowlanego i odpowiednich dla nich przepisów wykonawczych oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających zastosowanie przy wykonywaniu zamówienia. Zakres czynności Wykonawcy (nie zamknięty) dla fazy projektowej: nadzoruje proces przygotowania dokumentacji projektowych dla zadań pn. Modernizacja Sortowni tj. instalacji mechanicznego przetwarzania odpadów komunalnych zmieszanych, Modernizacja Kompostowni tj. instalacji biologicznego przetwarzania odpadów oraz sprawdza kompletność i weryfikuje projekty opracowywane przez Wykonawców robót budowlanych, między innymi pod kątem wzajemnej zgodności składających się na nie opracowań, a także zgodności z dokumentacją przetargową realizacji nadzorowanych inwestycji i wnosi pisemnie Zamawiającemu wszelkie uwagi, koordynuje proces przygotowania ww. inwestycji. Zakres czynności Wykonawcy (nie zamknięty) dla fazy realizacji robót budowlano-montażowych oraz w okresie gwarancji i rękojmi: pełni obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnia i koordynuje pracę inspektorów nadzoru poszczególnych branż. Inspektorzy nadzoru są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 Prawa budowlanego, powiadamia w uzgodnieniu z Zamawiającym i Wykonawcą robót organ nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie, weryfikuje osnowę geodezyjną przed rozpoczęciem budowy, sprawdza wytyczenie robót przez Wykonawcę robót, upewnia się przed rozpoczęciem prac budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zatwierdza plan BIOZ. Wstrzymuje roboty w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z przepisami BHP i ppoż., oraz innymi, wydaje opinie dotyczące przedstawionych metod wykonywania robót budowlanych, włączając roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę robót zgodnie z umową na roboty, ściśle współpracuje z Projektantem pełniącym nadzór autorski, dostosowuje czas pracy do czasu pracy Wykonawcy robót budowlanych i wymagań Zamawiającego, w razie pilnej konieczności Wykonawca zobowiązany jest stawić się na placu budowy niezwłocznie, nie później niż 4 godziny od otrzymania informacji, przygotowuje do przekazania plac budowy i będzie uczestniczył w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót, kontroluje prawidłowość wpisów dokonywanych w dzienniku budowy i wydaje Wykonawcy robót budowlanych polecenia, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, dotyczące w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, na bieżąco sprawdza uprawnienia i aktualność dokumentów (przynależność do izby, ubezpieczenie) kierownika budowy i kierowników robót Wykonawcy robót wskazanych w umowie na roboty. Informację o wynikach sprawdzenia przekazuje przedstawicielowi Zamawiającego. sprawdza jakość i egzekwuje zgodność wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i dostaw z umową na roboty, z określonymi wymaganiami technicznymi, sztuką budowlaną oraz zatwierdzonym decyzją projektem budowlanym, w tym zapobiega zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, niezgodnych z dokumentacją projektową, będzie organizował dodatkowe testy jakości za zgodą Zamawiającego, jeśli to okaże się konieczne, kontroluje i przechowuje dokumenty jakości, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, atesty, protokoły badań, protokoły pomiarów, instrukcje obsługi w celu nie dopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie w Polsce. Ocenia zgodność użytych materiałów i urządzeń oraz wykonywanych robót z dokumentacją projektową, a w przypadku zastosowania przez Wykonawcę robót budowlanych materiałów i urządzeń równoważnych ocenia ich równoważność z przewidzianymi w dokumentacji technicznej, w uzgodnieniu z nadzorem autorskim i Zamawiającym, sprawuje kontrolę sposobu składowania i przechowywania materiałów, sprawdza autentyczność, kompletność, prawidłowość i formułował zalecenia dotyczące wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania, uczestniczy w akceptacji przyjętego przez Wykonawcę robót systemu kontroli wymagań wynikających ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w zakresie wymaganych prób i badań w zaakceptowanym laboratorium dla potwierdzenia osiągnięcia zakładanych parametrów przy odbiorach częściowych i końcowym w terminie wskazanym przez Zamawiającego, żąda od Wykonawcy robót budowlanych, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych, w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, sprawdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, w uzgodnieniu z Zamawiającym, uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, ma obowiązek stwierdzenia aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym, monitoruje terminowość realizacji robót budowlanych, a w przypadku zagrożenia niedotrzymania terminów wynikających z HRF powiadamia pisemnie Zamawiającego natychmiast po powstaniu, o każdym opóźnieniu robót, wskaże przyczyny oraz metody naprawcze, natychmiast w formie pisemnego raportu powiadomi Zamawiającego o wszelkich wykrytych lub podejrzewanych nieprawidłowościach na budowie, organizuje narady budowy, w przypadkach koniecznych, z udziałem Wykonawcy robót budowlanych i przedstawicieli Zamawiającego, sporządza z nich protokoły i przekazuje je zainteresowanym stronom w terminie do 5 dni po naradzie. Na spotkaniach należy dążyć do podejmowania bieżących decyzji dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp robót, ma obowiązek uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez PINB i inne organy uprawnione do kontroli oraz dopilnowuje realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, weryfikuje treść faktur wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym i przekazuje w ciągu 2 dni Zamawiającemu, potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad i usterek, przygotowuje i przeprowadza odbiory częściowe i końcowy robót z udziałem Zamawiającego, sporządza z nich protokoły, w toku realizacji robót będzie opiniował, rekomendował, dokonywał weryfikacji i analizy rysunków wykonawczych i warsztatowych sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych, dokumentacji projektowej, dokumentacji wykonawczej i innych dokumentów wykonawczych, specyfikacji, obliczeń, instrukcji sporządzanych przez Wykonawcę robót z komentarzami dla Zamawiającego (w tym, jeśli chodzi o zgodność lub niezgodność z umową na roboty). Wykonawca sporządzi pisemne opinie i wskaże konieczne korekty tych dokumentów ( jeśli to konieczne) w ciągu 7 dni od otrzymania pisemnego polecenia od przedstawiciela Zamawiającego lub w innym terminie ustalonym przez przedstawiciela Zamawiającego, przygotuje Zamawiającemu w terminie z nim ustalonym pisemną opinię (w aspekcie merytorycznym) i wszelkie niezbędne dokumenty stanowiące podstawę roszczenia w stosunku do Wykonawcy robót, jeśli zajdzie taka okoliczność, jest zobowiązany żądać od Wykonawcy robót; kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, przeprowadza z Wykonawcą robót odbiory częściowe (jeśli są przewidziane) i końcowy odbiór robót, sprawdza pod względem jakości, kompletności, prawidłowości dokumenty wymagane do odbioru przedłożone przez Wykonawcę robót oraz przygotuje i przedłoży Zamawiającemu pozostałe niezbędne do odbioru dokumenty. Wraz z przedstawicielem Zamawiającego wyegzekwuje od Wykonawcy robót wykonanie zaleceń poodbiorowych. Zamawiający zawiadomi wszystkich uczestników odbioru w tym: Wykonawcę robót, o wyznaczonym terminie rozpoczęcia czynności odbioru, co najmniej 2 dni przed jego rozpoczęciem, dokonuje oceny i weryfikacji robót dodatkowych przedstawionych przez Wykonawcę robót i Zamawiającego w zakresie finansowym i rzeczowym. Rozpoczęcie procedury związanej z wykonaniem robót dodatkowych może nastąpić tylko i wyłącznie po uprzednim wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. Wykonawca przygotuje i przedłoży Zamawiającemu w ciągu 3 dni od powstania konieczności wykonania robót dodatkowych przedstawionej w pisemnym wniosku Wykonawcy robót, Zamawiającego lub własnym albo w innym określonym przez Zamawiającego terminie protokół konieczności zawierający uzasadnienie dla wykonania robót dodatkowych - uwzględniający w szczególności dopuszczalność ich zlecenia w świetle przepisów PZP, opiniuje i rekomenduje każdą propozycję zmiany do umowy na roboty pod względem finansowym i rzeczowym z podaniem skutków (koszt i czas), uczestniczy w przygotowaniu przez Wykonawcę robót dokumentu zmiany do umowy na roboty, będzie brał udział w przygotowaniu pełnej i wyczerpującej propozycji zmiany do umowy na roboty lub nowego zamówienia wraz opinią (w aspekcie finansowym i rzeczowym) w terminach umożliwiających prawidłowe zawarcie zmiany lub udzielenie nowego zamówienia, poinformuje (z odpowiednim wyprzedzeniem) przedstawiciela Zamawiającego o możliwości powstania roszczenia, to jest w sposób, który umożliwia uniknięcie roszczenia, będzie brał czynny udział w sporządzeniu analizy i pisemnej opinii o sposobie rozwiązania i skutkach w tym (koszt, czas) roszczeń Wykonawcy, w ciągu 5 dni od otrzymania pisemnego polecenia od Zamawiającego lub w innym terminie ustalonym przez Zamawiającego, dokona sprawdzenia postępu robót i przedstawi do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego rozliczenie do faktur częściowych i końcowej pod względem rachunkowym, a także zastosowanych cen i ilości wykonanych robót, dokona rozliczenia umowy na roboty w przypadku jej przerwania z jakiejkolwiek przyczyny w terminie ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego, dokona przeglądu, zaopiniuje i oceni pisemnie oraz dokona akceptacji dokumentacji powykonawczej (jej kompletności, zgodności ze stanem faktycznym, poprawności formalnej), wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót i przedkłada ją Zamawiającemu do zatwierdzenia, będzie dążył do polubownych rozwiązań sporów, zapobiegał sporom i opóźnieniom, będzie wykonywał wszystkie inne czynności niewymienione w umowie ani w umowie na roboty, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy na roboty oraz dla zabezpieczenia interesów Zamawiającego, będzie wykonywał niezbędne czynności w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane. Czynności te dotyczą w szczególności: rocznych przeglądów wykonanych robót i egzekwowania usunięcia wad przez Wykonawcę robót. Zakres czynności Wykonawcy (nie zamknięty) związany z odbiorem robót i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie: Przeprowadzenie kontroli przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy wad oraz innych brakujących dokumentów, które winny być złożone zgodnie z umową przez Wykonawcę robót. Po zakończeniu robót Wykonawca potwierdza w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości odbioru oraz należyte uporządkowanie terenu budowy. Zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową w formie ustalonej z Zamawiającym. Współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUD-JACK Jacek Kłudkowski, 09-410 Płock, ul. Zygmunta Rogowskiego 29, Zygmunta Rogowskiego 29, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 138000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 998760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.