Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Wrocław: sukcesywna dostawa staplerów z podziałem na 8 pakietów, znak sprawy ZP/PN/12/12/LOBO
Numer ogłoszenia: 38601 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa staplerów z podziałem na 8 pakietów, znak sprawy ZP/PN/12/12/LOBO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa staplerów wg pakietów. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ- Arkusz Asortymentowo-Cenowy. KOD CPV 33.14.11.22-1 (klamry chirurgiczne) 2.Parametry opisane w załączniku Nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 3.Zamawiający wymaga, wszystkie zaoferowane staplery w pakietach 1-5,7,8 posiadały zszywki wykonane z tytanu , formowały się na tkankach prawidłowo i zapewniały bezpieczeństwo podczas specjalistycznego procedur operacyjnych . 4.Zamawiający wymaga aby staplery i ładunki zaoferowane we wszystkich pakietach posiadały fabryczne naklejki ( dołączone do opakowania produktu) wklejenia do protokołu do protokołu operacyjnego zawierającego minimum numer referencyjny , datę ważności i numer serii staplera. 5. Wszystkie oferowane staplery muszą formować zszywki w sposób niezawodny także w chorobowo zmienionych tkankach z minimalną ich traumatyzacją. 6.Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 5 do SIWZ. 7.W koszt wykonania dostawy wliczona będzie cena netto przedmiotu zamówienia, koszty transportu krajowego i zagranicznego, koszty ubezpieczenia towaru w kraju i zagranicą, opłaty celne i graniczne, koszty dostawy (loco magazyn zamawiającego), podatek VAT oraz wszelkie inne koszty niewymienione, a konieczne do wykonania zamówienia. 8.Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 36 miesięczny termin gwarancji od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 9.Oferowany przedmiot zamówienia winien posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach służby zdrowia. 10. Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107, poz. 679). 11. Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi ustawy z dnia 30.08.2002r o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.). 12. Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi ustawy z dnia 12.12.2003r o ogólnym bezpieczeństwie (Dz. U. Nr 229, poz. 229, z 2007r. Nr 35, poz. 215 z późn. zm.). 13.Ponadto, oferowany przedmiot zamówienia, musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy zgodnie z zapisami art. 30 ustawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 6940 zł a dla poszczególnych pakietów: Pakiet Nr 1- 3600 zł Pakiet Nr 2 - 180 zł Pakiet Nr 3 - 960 zł Pakiet nr 4- 200 zł Pakiet nr 5- 300 zł Pakiet nr 6- 20 zł Pakiet nr 7- 1600 zł Pakiet nr 9- 80 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 dostaw, o porównywalnym charakterze do niniejszego zamówienia (trwającej co najmniej 12 miesięcy) , na kwotę nie mniejszą niż dla następujących pakietów: Pakiet Nr 1- 90 000 zł netto każda, Pakiet Nr 2 - 4500 zł netto każda, Pakiet Nr 3 - 24 000 zł netto każda, Pakiet nr 4- 5000 zł netto każda, Pakiet nr 5- 7500 zł netto każda, Pakiet nr 6- 700 zł netto każda, Pakiet nr 7- 40 000 zł netto każda Pakiet nr 8 -2500 netto każda Spełnienie powyższego warunku dotyczy Pakietu Nr 1, 2 ,3, 4, 5, 6,7,8 osobno. Dla Pakietu Nr 1, 2 ,3, 4, 5, 6,7,8 należy złożyć oddzielny wykaz - załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku 1 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument (y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. 2. Wykonawca do każdego pakietu dołączy oświadczenie o kwalifikacji proponowanych wyrobów medycznych do odpowiedniej klasy wyrobów medycznych . W przypadku wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010. o wyrobach medycznych Zamawiający żąda ważnych i aktualnych na dzień otwarcia ofert dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu na terenie RP m.in. (jeżeli dotyczy) Deklaracje Zgodności, Certyfikat CE, Certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną , instrukcję używania wyrobu, dokument potwierdzający, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/wpisany do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana/ z powiadomienia do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu). 3. Bezpłatna próbka do postępowania w ilości po 1 sztuki do każdej pozycji pakietów 1-8 wraz z oryginalnymi ulotkami z opakowania fabrycznego. Na podstawie próbek dokonana będzie weryfikacja spełnienia parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 W przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zastąpienie jego innym produktem o innej nazwie handlowej i od innego producenta, z zastrzeżeniem, że musi on być tożsamy (w rozumieniu opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ i ceny zawartej w ofercie wykonawcy) z produktem zaoferowanym pierwotnie w ofercie. 2 W przypadku zaprzestania produkcji wyrobu medycznego, Wykonawca za zgodą Zamawiającego dostarczy równoważny wyrób medyczny dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Pospolitej Polskiej o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i użytkowych i w takiej samej cenie jednostkowej. 3 Zmiana opisana w ust 1 i 2. może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania oraz po dostarczeniu wszelkich dokumentów wymaganych w SIWZ oraz próbki. 4 Za zgodą Zamawiającego, w przypadku nie wyczerpania wartości i asortymentu umowy przed jej wygaśnięciem może być ona przedłużona do momentu wykorzystania całej wartości i asortymentu poprzez wprowadzeniu aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.DCO.COM.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PL. HIRSZFELDA 12 , 53-413 WROCŁAW, SALA 312 , BUD. H.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 10:00, miejsce: PL. HIRSZFELDA 12 , 53-413 WROCŁAW, SALA 312 , BUD. H.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jednorazowy stapler liniowy z nożem załadowany ładunkiem z tytanowymi zszywkami. Zamawiający oczekuje staplerów w długościach: 60mm do tkanki naczyniowej (cienkiej), standardowej, grubej oraz 80mm do tkanki standardowej i grubej /Ładunek z tytanowymi zszywkami do jednorazowego staplera liniowego z nożem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STAPLERY-szt. 280 ŁADUNEK-szt. 350.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stapler liniowy jednorazowego użytku o długości 30 mm,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler liniowy jednorazowego użytku o długości 30 mm, załadowany ładunkiem zawierającym zszywki wykonane z tytanu (zamawiający oczekuje zaoferowania trzech rodzajów staplerów z ładunkami do tkanki naczyniowej, normalnej oraz grubej), bądź ładunek do tkanki naczyniowej, normalnej i grubej (ze zszywkami tytanowymi) zawierający dopychacz integralnie połączone z ładunkiem dla zapewnienia każdorazowo właściwego formowania zszywek, do staplera wielorazowego użytku (możliwy do sterylizacji parowej lub w systemie STERAD). Zamawiający oczekuje wówczas nieodpłatnego użyczenia 4 sztuk stalowego staplera liniowego wielorazowego o długości 30 mm na czas trwania umowy przetargowej. Zamawiający określi rozmiar zszywek każdorazowo przy składaniu zamówienia. SZT.25.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stapler liniowy jednorazowego użytku o długości 55-60 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler liniowy jednorazowego użytku o długości 55-60 mm, załadowany ładunkiem zawierającym zszywki wykonane z tytanu (zamawiający oczekuje zaoferowania dwóch rodzajów staplerów z ładunkami do tkanki normalnej oraz grubej), bądź ładunek do tkanki normalnej i ładunek do tkanki grubej (ze zszywkami tytanowymi) zawierający dopychacz integralnie połączone z ładunkiem dla zapewnienia każdorazowo właściwego formowania zszywek, do staplera wielorazowego użytku (możliwy do sterylizacji parowej lub w systemie STERAD). Zamawiający oczekuje wówczas nieodpłatnego użyczenia 6 sztuk stalowego staplera liniowego wielorazowego o długości 55-60 mm na czas trwania umowy przetargowej. Zamawiający określi rozmiar zszywek każdorazowo przy składaniu zamówienia. SZT. 130.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stapler liniowy jednorazowego użytku o długości 90 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler liniowy jednorazowego użytku o długości 90 mm, załadowany ładunkiem do tkanki grubej, zawierający zszywki wykonane z tytanu bądź ładunek (ze zszywkami tytanowymi) zawierający dopychacz integralnie połączone z ładunkiem dla zapewnienia każdorazowo właściwego formowania zszywek, do staplera wielorazowego użytku (możliwy do sterylizacji parowej lub w systemie STERAD). Zamawiający oczekuje wóczas nieodpłatnego użyczenia 3 sztuk stalowego staplera liniowego wielorazowego o długości 90 mm na czas trwania umowy przetargowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stapler liniowy zamykający na głucho, z ruchomą i wyginaną głowicą, o długości 55mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler liniowy zamykający na głucho, z ruchomą i wyginaną głowicą, o długości 55mm dostępny z dwoma wysokościami zszywek przed zamknięciem 3,5mm i 4,8mm. Zamawiający określi wysokość zszywek przy składaniu zamówienia.SZT.15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stapler skórny jednorazowego użytku, umieszczający 35 stalowych szerokich zszywek. Ekstraktor do zszywek do staplera skórnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler skórny jednorazowego użytku, umieszczający 35 stalowych szerokich zszywek.SZT-100 Ekstraktor do zszywek do staplera skórnego.-SZT.20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stapler okrężny o średnicach 21, 25, 28, 31-33 mm, zakrzywiony, ze zszywakmi wykonanymi z drutu tytanowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stapler okrężny o średnicach 21, 25, 28, 31-33 mm, zakrzywiony, ze zszywakmi wykonanymi z drutu tytanowego. Wersja do zespoleń przełykowych (21 i 25 mm) zawierająca główkę w formie pełnego stożka z otworem umożliwiającym zaczepienie nici przeprowadzonej endoskopowo bądź z łamanym kowadełkiem ułatwiającym wyjęcie staplera po wykonaniu zespolenia. Zamawiający oczekuje także staplerów w wersji endoskopowej. Długość trzonka oraz rozmiar staplera będzie każdorazowo określony przez Zamawiającego. SZT.140.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Klipsy tytanowe średnie (M/L) pakowane po 6 szt. w magazynku, współpracujące z wielorazową klipsownicą. Zamawiający oczekuje użyczenia 5 szt. klipsownic wielorazowych przeznaczonych do zabiegów na otwarto na czas trwania umowy przetargowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe średnie (M/L) pakowane po 6 szt. w magazynku, współpracujące z wielorazową klipsownicą. Zamawiający oczekuje użyczenia 5 szt. klipsownic wielorazowych przeznaczonych do zabiegów na otwarto na czas trwania umowy przetargowej.magazynek z 6 sztukami klipsów- 500 Magazynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.