eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa wsparcia technicznego dla oprogramowania1. Priorytetowego rocznego wsparcia technicznego dla Novell Open Enterprise Server 2; 500 użytkowników; ważne od01.11.2009 2. Standardowego rocznego wsparcia technicznego dla Novell GroupWise; 500 użytkownikó

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Katowice: Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania: 1. Priorytetowego rocznego wsparcia technicznego dla Novell Open Enterprise Server 2; 500 użytkowników; ważne od: 01.11.2009 2. Standardowego rocznego wsparcia technicznego dla Novell GroupWise; 500 użytkowników; ważne od: 01.04.2010
Numer ogłoszenia: 386118 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355104 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Instytut Górnictwa, pl. Gwarków 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, faks 0322596533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania: 1. Priorytetowego rocznego wsparcia technicznego dla Novell Open Enterprise Server 2; 500 użytkowników; ważne od: 01.11.2009 2. Standardowego rocznego wsparcia technicznego dla Novell GroupWise; 500 użytkowników; ważne od: 01.04.2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania: 1. Priorytetowego rocznego wsparcia technicznego dla Novell Open Enterprise Server 2; 500 użytkowników; ważne od: 01.11.2009 2. Standardowego rocznego wsparcia technicznego dla Novell GroupWise; 500 użytkowników; ważne od: 01.04.2010.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 24080.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOGIN Sp. z o.o., ul. Chromika 5a, 40-238 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 24080.00
  • Oferta z najniższą ceną: 24080.00 oferta z najwyższą ceną: 24080
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.