Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Wrocław: Remont modernizacyjny zabudowy regulacyjnej pot. Mrożynka w km 0+500 - 7+000 w m. Rębiszów, Mlądz, Przecznica - etap I według mapy sytuacyjno-wysokościowej odcinek o dł 2250mb
Numer ogłoszenia: 38613 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34/26, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, fax 071 3285048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont modernizacyjny zabudowy regulacyjnej pot. Mrożynka w km 0+500 - 7+000 w m. Rębiszów, Mlądz, Przecznica - etap I według mapy sytuacyjno-wysokościowej odcinek o dł 2250mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont modernizacyjny zabudowy regulacyjnej pot. Mrożynka w km 0+500 - 7+000 w m. Rębiszów, Mlądz, Przecznica - etap I według mapy sytuacyjno-wysokościowej odcinek o dł 2250mb w szczególności: 1. usunięcie (10,00szt.) i zabezpieczenie (65,00szt.) drzew, 2. rozbiórki (750,00m3), 3. roboty ziemne - wykopy (17650,00m3) i nasypy (17650,00m3), 4.kaskada stopni wg szczegółów nr 6, 12, 13, 14: konstrukcje betonowo-kamienne (95,00m3), zbrojenie (1039,00kg), narzuty kamienne (40,00m3), 5. budowle poprzeczne: gurty z bali drewnianych (23,00szt.), narzuty kamienne (375,00m3), gurty betonowe z okładziną kamienną (70,00m3), 6. ubezpieczenia brzegowe: konstrukcje betonowo-kamienne (4270,00m3), materace siatkowo-kamienne (6600,00m2), 7. budowle towarzyszące - schody (78,00m3), 8. ubezpieczenia wylotów z rowów i przepustów: wylot rowu (65,00m3), narzut kamienny (50,00m3), wyloty przepustów (4,00 szt.), 9. roboty porządkowe (15000,00 m2))
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 47000,00 złotych (słownie: czterdzieści siedem tysięcy złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykazanie przez wykonawcę robót budowlanych takiego samego rodzaju, jak roboty objęte przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 4 mln. zł., wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wartość, ilość, należyte wykonanie i terminy realizacji w/w robót winny być potwierdzone dokumentami (referencje, protokoły odbioru itp.). 3. Dysponowanie w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi (z podaniem ich charakterystyk technicznych) niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia; tj. wykazanie przez wykonawcę dysponowaniem narzędziami i urządzeniami o parametrach minimalnych: Spycharka gąsienicowa 100KM (1 szt), koparka gąsienicowa 0,6m3 (2 szt), samochód samowyładowczy 10Mg (2 szt). 4. Dysponowanie osobami i podmiotami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, tj.: wykazanie kierownika budowy z minimum 5-letnim stażem pracy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w zakresie odpowiadającym im, lecz uzyskanymi przed wejściem w życie ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207 poz 2016 z późniejszymi zmianami) legitymującego się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - ustawa o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami). 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia, tj.: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 600 tys. zł oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 300 tys. zł w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz nie mniej niż 500 tys. zł w odniesieniu do odpowiedzialności cywilnej kontraktowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi złożyć następujące dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605) : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Aktualna informacjia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; Aktualna informacjia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty; W przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.); Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ; Dokument stwierdzający posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w zakresie odpowiadającym im, lecz uzyskanymi przed wejściem w życie ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami); Dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Kopia aktualnej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności; Formularz ofertowy; Oferta cenowa - wyceniony Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu; ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok.62 SIWZ MOŻNA RÓWNIEŻ WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU Opłata 44.49 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie zamawiającego pok.26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-116/2024 Dostawa materiałów promocyjnych - Notesów Akademickich dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej
- Obsługa merytoryczna witryny internetowej projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk" - https://innowacje.dolnyslask.pl
- Dystrybucja i dostawa energii cieplnej do budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław
- DOSTAWA AKUMULATORÓW ROZRUCHOWYCH ORAZ BATERII TRAKCYJNYCH DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO HNS/181/MK/2024
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
- Usługa wsparcia technicznego i serwisu dla sal rozpraw
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad I piętrem oraz malowanie pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.