eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Rzeszów: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A.
Numer ogłoszenia: 386214 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie , ul. Kraszewskiego 4a, 35-016 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 86 04 500, faks 017 86 04 501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.rzeszow.wsa.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wykonywana będzie przez Wykonawcę w okresie od 02.01.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. w godzinach od 1530 do 2000 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Usługa wykonywana będzie przy użyciu sprzętu i środków czystości Wykonawcy. Zakres wykonywanych czynności : I. Codzienne sprzątanie pomieszczeń obejmujące wykonywanie w szczególności czynności: 1.mycie posadzek i schodów z płytek klinkierowych, terakotowych z użyciem środków chemicznych, 2.mycie posadzek z granitu z użyciem środków chemicznych łącznie z polerowaniem po wyschnięciu, 3.odkurzenie wykładzin, dywanów ( w razie potrzeby odkurzaczem na mokro), 4.ścieranie kurzu z kaloryferów, parapetów, z półek i nawierzchni meblowych a także czyszczenie elementów szklanych mebli, 5.czyszczenie powierzchni mebli, biurek, stolików okolicznościowych i elementów drewnianych krzeseł środkami pielęgnująco - czyszczącymi, 6.opróżnienie koszy na śmieci oraz pojemników znajdujących się w niszczarkach, wymiana worków na śmieci na nowe, 7.mycie drzwi przeszklonych aluminiowych, ( łącznie z szybami ), 8.mycie okien szklanych oraz szyb i luster wewnątrz kabiny windy w bud. przy ul. Kraszewskiego 4a 9.wynoszenie śmieci do pojemnika znajdującego się na zewnątrz budynku, 10.mycie podłóg i ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach socjalnych i WC oraz luster znajdujących się w WC i holach, 11.mycie, czyszczenie i dezynfekcja sedesów, muszli klozetowych, umywalek i zlewozmywaków znajdujących się w pomieszczeniach socjalnych, 12.bieżące uzupełnianie odświeżaczy powietrza, mydła w dozownikach, wymiana wkładów z płynami w dozownikach w WC, 13.uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego (papier biały dwuwarstwowy), 14.bieżące uzupełnianie ręczników papierowych w dozownikach, oraz w pomieszczeniach socjalnych i pokojach gościnnych ręczników kuchennych, 15.udrażnianie urządzeń sanitarnych w zakresie podstawowym oraz przetykanie z użyciem środków chemicznych - np. kret, 16.mycie i czyszczenie barierek, poręczy na klatkach schodowych, oraz drzwi windowych i okładzin ścian wind z chromoniklu, 17.utrzymywanie w należytym porządku i czystości schodów zewnętrznych budynku przy ul. Kraszewskiego 4, podestu wejściowego do budynku przy ul. Kraszewskiego 4A, chodników i ciągów komunikacyjnych wokół obiektów, dojazdu do windy samochodowej, 18.mycie posadzki w garażu podziemnym sprzętem mechanicznym, oraz sprzątanie windy samochodowej, 19.mycie posadzek w pomieszczeniach piwnic, w tym palarni i zejściu do garażu. II. W okresie zimowym: 1.odśnieżanie chodników od strony ulicy Kraszewskiego na całej długości chodnika przy budynkach Sądu, 2.odśnieżanie całego wewnętrznego placu, oraz usuwanie oblodzeń środkami chemicznymi przed wjazdem do windy samochodowej i na dojeździe do pomieszczenia z koszem na śmieci, 3.usuwanie sopli z dachów budynków Sądu oraz z przewiązki pomiędzy budynkami, 4.usuwanie oblodzeń chodników i schodów przy użyciu środków chemicznych, III. Czynności wykonywane jeden raz w tygodniu: 1.mycie okien szybu windowego od strony klatki schodowej, 2.pranie, prasowanie i wymiana ścierek w pomieszczeniach socjalnych, pokojach gościnnych, 3.dokładne czyszczenie i pielęgnacja roślin sztucznych znajdujących się wewnątrz i na zewnątrz budynków, 4.czyszczenie i konserwacja drzwi drewnianych środkami chemicznymi do drewna, 5.odkurzanie, czyszczenie krzeseł, foteli, siedzisk, 6.konserwacja mebli skórzanych środkami do skóry, 7.czyszczenie posadzek z parkietu środkiem Cleaner, (wymóg gwarancyjny wykonawcy posadzek), 8.konserwowanie posadzek z parkietu środkiem Freshen Up, (wymóg gwarancyjny wykonawcy posadzek), 9.sprzątanie pomieszczeń magazynowych (piwnice) i archiwum polegające na odkurzaniu i zmywaniu na mokro podłóg i posadzek, IV. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu: 1.mycie 18 szt. lodówek w pomieszczeniach socjalnych, biurowych, salach narad i pokojach gościnnych, V. Czynności wykonywane okresowo 1.mycie okien otwieranych od wewnątrz i na zewnątrz, elewacji szklanej i z aluminium w miesiącu : marzec, lipiec, wrzesień oraz występujące pojedyncze przypadki zabrudzeń w razie konieczności. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac na zewnątrz, wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie tylko prace od środka budynku, prace niewykonane należy wykonać w pierwszym możliwym terminie, 2.mycie okien szybu windowego oraz kabiny windowej od wewnętrznej strony szybu windowego - czynności należy wykonać przy udziale konserwatora Firmy LIFT Rzeszów ul. Reja 10 3.czyszczenie w miesiącu marcu i wrześniu wszystkich kloszy lamp oświetleniowych w pokojach i ciągach komunikacyjnych, 4.wymiana pościeli i ręczników w pokojach gościnnych - każdorazowo po zakończonym pobycie gości, 5.mycie kabin prysznicowych, umywalek, zlewozmywaków, pozostawionych naczyń - naczynia należy włożyć do szafek po opuszczeniu pokoi przez gości. 6.wystawianie w poniedziałki i czwartki do godziny 730 pojemnika na śmieci przed bramę Sądu. UWAGA: Wykonawca w celu kompleksowego wykonania usługi zobowiązany jest do wykonania ewentualnych innych stwierdzonych przez siebie, lub wskazanych przez zamawiającego czynności nie wymienionych w niniejszym zakresie. Usługa obejmuje prace, oraz sprzęt i materiały ( w tym środki czystości ) niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Środki czystości muszą posiadać atesty PZH, skutecznie czyścić zabrudzone powierzchnie, powinny być odpowiednie do danego rodzaju powierzchni i nie powodujące uszkodzenia lub zniszczenia powierzchni. Należy stosować środki uznanych na rynku producentów środków czystości. Zamawiający w przypadku stwierdzenia zastosowania środków niskiej jakości, będzie domagał się stosowania środków o jakości gwarantującej wymagane wykonanie usługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w wysokości do 15 %

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rzeszow.wsa.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35-016 Rzeszów ul. Kraszewskiego 4A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze 001 przy ul. Kraszewskiego 4A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.