eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa i wdrożenie systemu czytników dowodów osobistych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Gdańsk: Dostawa i wdrożenie systemu czytników dowodów osobistych
Numer ogłoszenia: 386236 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309070 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku, ul. 3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7325282, faks 058 7325282.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu czytników dowodów osobistych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienie jest dostawa i wdrożenie sytemu czytników dowodów osobistych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku Zamówienie obejmuje: - dostawę 55 szt. czytników dowodów osobistych wraz z oprogramowaniem współpracującym z oprogramowaniem SYRIUSZ STD, - implementację rozwiązania w Oprogramowaniu Syriusz STD, - instalację i uruchomienie czytników, - konsultacje dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników, którzy będą korzystać z systemu. System (czytniki i oprogramowanie), powinien zapewniać: 1. Odczytywanie polskich znaków oraz obu stron dowodu osobistego. 2. Automatyczne wczytywanie nw. danych z dowodu osobistego bezpośrednio do oprogramowania Syriusz STD, do odpowiednich zakładek: - nazwisko, - imię (imiona), - datę urodzenia, - numer i seria dowodu osobistego, - płeć. System czytników dowodów osobistych musi działać również w przypadku zainstalowania nowych wersji (aktualizacji) oprogramowania Syriusz STD. Wykonawca wraz z dostawą czytników musi dostarczyć na płycie CD sterowniki do czytników dowodów osobistych. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznej gwarancji na czytniki dowodów osobistych. Wykonawca musi zapewnić poprawność działania systemu czytników dowodów osobistych, za wyjątkiem przypadków skanowania danych z uszkodzonych i zabrudzonych dowodów osobisty lub na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i osób trzecich. WAŻNE!!! 1. Zamawiający informuję, że: - jest użytkownikiem oprogramowania SYRIUSZ STD, - nie posiada praw autorskich oraz kodów źródłowych do oprogramowania SYRIUSZ STD. - właścicielem praw autorskich oraz kodów źródłowych do oprogramowania SYRIUSZ STD jest firma Syginty S.A., Aleje Jerozolimskie 180, 02-486 Warszwa. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w wyniku niniejszego postępowania, dostarczenia wraz z czytnikami dowodów osobistych deklaracji zgodności (CE) ww. czytników z zasadniczymi wymaganiami dla sprzętu elektrycznego podlegającego ocenie zgodności (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.08.2007r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego - Dz. U. Nr 155, poz. 1089). 3. Ww. deklaracja musi być złożona w języku polskim w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Czytniki muszą być oznakowane znakiem zgodności CE. 5. Zamawiający informuje, że system czytników dowodów osobistych będzie instalowany na komputerach, które posiadają zasilacze o mocy nie mniejszej niż 300 W..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.60.00 - Czytniki magnetyczne lub optyczne 48.31.80.00 - Pakiety oprogramowania do skanowania 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sygnity S.A., Al. Jerozolimskie 180, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149629,50

  • Oferta z najniższą ceną: 149629,50 / Oferta z najwyższą ceną: 149629,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.