eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Dostawa urządzeń komputerowych dla Nadleśnictwa Kościerzyna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Kościerzyna: Dostawa urządzeń komputerowych dla Nadleśnictwa Kościerzyna
Numer ogłoszenia: 386242 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kościerzyna , ul. M. Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6862869, faks 058 6862869.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych dla Nadleśnictwa Kościerzyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych dla Nadleśnictwa Kościerzyna. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: A: Część Zamówienia nr 1 - Dostawa 14 szt. drukarek termicznych z modułem bluetooth do rejestratorów leśniczego PSION. B: Część zamówienia nr 2 - Dostawa komputera PC - 1 szt., notebooka - 1 szt., komputera serwera - 1 szt. oraz kolorowej drukarki laserowej - 1 szt. Szczegółowy opis i dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Technicznej dla części zamówienia nr 1, która stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Specyfikacji Technicznej dla części zamówienia nr 2, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:A: Dla zadania częściowego nr 1: 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto 00/100 złotych), B: Dla zadania częściowego nr 2: 800,00 PLN (słownie: osiemset 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-11-16 do godziny 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu:przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. o/Starogard Gdański 54 2030 0045 1110 0000 0040 3720, b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie pieniężne), c: gwarancjach bankowych, d: gwarancjach ubezpieczeniowych, e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Kopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy złożyć w ofercie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dokumencie polecenia przelewu, poręczeniu bądź gwarancji jednoznacznie wskazał część zamówienia, której dotyczy wniesione wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia z części zamówienia nr 1 spełnia wszelkie obowiązujące w Polsce wymagania dla tego typu urządzeń, w szczególności określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych wymagań ograniczenia wykorzystywania w sprzęcie elektronicznym i elektrycznym niektórych substancji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko, o którym mowa w Specyfikacji Technicznej dla części zamówienia nr 1, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Oryginały bądź kopie certyfikatów lub dokumentów potwierdzających posiadanie przez proponowany przedmiot zamówienia dla części zamówienia nr 2 przez Wykonawcę wymaganych certyfikatów oraz wyników wymaganych testów, o których mowa w Specyfikacji Technicznej dla części zamówienia nr 2, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Oświadczenie z art. 22 i 24. 7. Wypełniony przez ubiegającego się o zamówienie formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kościerzyna, ulica Marii Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna, pokój nr 4 - Dział Administracyjno-Gospodarczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Kościerzyna, ulica Marii Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna, pokój nr 3 - Sekretariat Nadleśnictwa Kościerzyna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drukarek termicznych z modułem bluetooth do rejestratorów leśniczego PSION.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części nr 1 jest dostawa 14 sztuk drukarek opartych na metodzie termicznego wydruku z modułem bluetooth dla Nadleśnictwa Kościerzyna. Szczegółowy opis i dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Technicznej dla części zamówienia nr 1, która stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ lub Specyfikacją. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputera PC, notebooka, komputera serwera oraz kolorowej drukarki laserowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia części nr 2 jest dostawa dla Nadleśnictwa Kościerzyna następujących urządzeń komputerowych: 1. Komputer PC - w ilości 1 szt. 2. Notebook - w ilości 1 szt. 3. Komputer serwer - w ilości 1 szt. 4. Kolorowa drukarka Laserowa - w ilości 1 szt. Szczegółowy opis i dane dotyczące przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 2 zawarte są w Specyfikacji Technicznej dla części zamówienia nr 2, stanowiącej załącznik nr 5 do Specyfikacji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.