Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-24
Kościan: PRZEPROWADZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH WRAZ Z ROZBUDOWĄ SYSTEMU MONITORINGU I OŚWIETLENIA W ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 W KOŚCIANIE, UL. WYZWOLENIA 24 W RAMACH ZADANIA PN. TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ: PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 1, ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W KOŚCIANIE.
Numer ogłoszenia: 386260 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościan , al. Tadeusza Kościuszki 22, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 65 512 14 66, faks 65 5122700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH WRAZ Z ROZBUDOWĄ SYSTEMU MONITORINGU I OŚWIETLENIA W ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 W KOŚCIANIE, UL. WYZWOLENIA 24 W RAMACH ZADANIA PN. TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ: PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 1, ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W KOŚCIANIE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie robót budowlanych wraz z rozbudową systemu monitoringu i oświetlenia w Zespole Szkół nr 3 w Kościanie, ul. Wyzwolenia 24 w ramach zadania pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej: Przedszkola Samorządowego nr 1, Zespołu Szkół nr 2 Zespołu Szkół nr 3 w Kościanie. 2.Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady każdego z elementu przedmiotu umowy wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.00-1, 45.42.11.00-5, 45.31.12.00-2, 45.31.40.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla I części zamówienia w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 09.10.2013 r. do godz. 10:30.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował, co najmniej: 1) jedną robotę budowlaną polegającą na ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2, 2)jedną robotę polegającą na wykonaniu montażu stolarki okiennej z PCV o powierzchni nie mniejszej niż 50 m2. Dotyczy cz. I zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
obowiązek wskazania przez Wykonawcę robót budowlanych wraz ze złożeniem dowodów, poświadczeń lub innych dokumentów dotyczących, co najmniej: 1) jednej roboty budowlaną polegającej na ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2, 2) jednej roboty polegającej na wykonaniu montażu stolarki okiennej z PCV o powierzchni nie mniejszej niż 50 m2.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania w następujących przypadkach dla cz. I: 1)wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót na zewnątrz obiektu - fakt musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, 2) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, 3) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 4)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania w następujących przypadkach dla cz. II: 1) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, 2) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 3) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/koscianm/index.php?pid=467
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Kościana, Al. Kościuszki 22, pok. 204, Biuro Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2013 godzina 10:30, miejsce: kancelaria na parterze w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wynagrodzenie Wykonawcy finansowane będzie ze środków własnych Gminy Miejskiej Kościan..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie robót budowlanych w Zespole Szkół nr 3 w Kościanie polegające na wymianie pustaków szklanych (luksferów) na okna PCV, malowanie klatek schodowych (wymiana luksferów), przebudowie schodów zewnętrznych, rozebranie starej i ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie robót budowlanych w Zespole Szkół nr 3 w Kościanie polegające na wymianie pustaków szklanych (luksferów) na okna PCV, malowanie klatek schodowych (wymiana luksferów), przebudowie schodów zewnętrznych, rozebranie starej i ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej 2. Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady każdego z elementu przedmiotu umowy wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.00-1, 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie robót budowlanych w Zespole Szkół nr 3 w Kościanie polegających na rozbudowie systemu monitoringu i oświetlenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przeprowadzenie robót budowlanych w Zespole Szkół nr 3 w Kościanie polegających na rozbudowa systemu monitoringu i oświetlenia. 2.Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady każdego z elementu przedmiotu umowy wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy Przeprowadzenie robót budowlanych w Zespole Szkół nr 3 w Kościanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2, 45.31.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- USŁUGA LEASINGU I PARANIA PODZIELONA NA 2 ZADANIA: ZADANIE 1: LEASING BIELIZNY POŚCIELOWEJ SZPITALNEJ, ZADANIE 2: PRANIE ODZIEŻY OCHRONNEJ BIAŁEJ I KOLOROWEJ I INNYCH ARTYKUŁÓW Z TKANIN
- "Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na biura oraz pomieszczenia socjalne w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1".
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Budowa sali gimnastycznej i boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Klementowicach
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego miasta Chełmży
- Budowa i przebudowa drogi w sięgaczu ul. Gen. M. Wittek oraz ul. Gen. M. Wittek od skrzyżowania z ul. kontradm. S. Frankowskiego do końca dz. nr 14/22 AM-9 obr. Ołtaszyn we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.