eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaPOŁĄCZENIE DROGI KRAJOWEJ NR 82 Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 820. ETAP I PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ O SYMBOLU KUL - ULICA STASZICA W ŁĘCZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-27

POZYCJA 38627

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łęczna: POŁĄCZENIE DROGI KRAJOWEJ NR 82 Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 820. ETAP I PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ O SYMBOLU KUL - ULICA STASZICA W ŁĘCZNEJ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Łęczna, do kontaktów: Piotr Wiśniewski, Plac Kościuszki 5, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7521150, 7520397, fax 081 7520242, e-mail: info@www.leczna.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.leczna.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęcznej, Andrzej Szymak, Plac Kościuszki 22 pok. 7, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7520314, fax 081 7520242. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęcznej, Piotr Wiśniewski, Plac Kościuszki 22 pok.1, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7521484, fax 081 7520242, e-mail: przetargi@um.leczna.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Łęcznej, Justyna Mikołajewska, Plac Kościuszki 5 pok. 11, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7524001, fax 081 7520242. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POŁĄCZENIE DROGI KRAJOWEJ NR 82 Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 820. ETAP I PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ O SYMBOLU KUL - ULICA STASZICA W ŁĘCZNEJ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łęczna, ul. Staszica. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ O SYMBOLU KUL - ULICA STASZICA W ŁĘCZNEJ -długość projektowanego odcinka drogi 594,36 m. -szerokość jezdni 6,00m Zaprojektowano konstrukcję wzmocnienia jezdni, poszerzeń jezdni , modernizacji zatok parkingowych ,poszerzeń istn. zatok parkingowych , opasek , krawężnika i chodników , płytowego progu zwalniającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pow. 60000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w wysokości 15000.00 zł, 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 2) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 900.000,00 PLN ; 3) Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 100.000,00 PLN; 4) Dysponują osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; 5) Posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 zadania o podobnym charakterze i złożoności tj. polegającego na ułożeniu co najmniej 4.000 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego oraz wykonaniu nawierzchni jezdni lub chodników z kostki brukowej o powierzchni co najmniej 3.500 m2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 8) Informacja o osobie przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z wymaganymi uprawnieniami oraz zaświadczeniem o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa. 9) Informacja Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. 10) Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. okres gwarancji 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczna.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 10:00, Sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Łęcznej, Plac Kościuszki 22.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.