To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-19
Szczecin: Uszczelnianie przewodów kominowych metodą szlamowania w budynkach komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na cztery części
Numer ogłoszenia: 38629 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14485 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uszczelnianie przewodów kominowych metodą szlamowania w budynkach komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na cztery części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Uszczelnianie przewodów kominowych metodą szlamowania w budynkach komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na cztery części. 1. Przedmiotem zamówienia jest uszczelnianie przewodów kominowych metodą szlamowania masą uszczelniającą, w budynkach komunalnych zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie. 2. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w oparciu o zlecenia jednostkowe, przekazywane przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do występujących potrzeb. 3. W ramach robót objętych zamówieniem Wykonawca będzie miał obowiązek wykonania następujących prac lub czynności: 1) powiadomienia mieszkańców nieruchomości o zamiarze prowadzenia prac poprzez rozwieszenie ogłoszeń co najmniej dwa dni przed planowanym rozpoczęciem prac, 2) pisemne powiadomienie Koordynatora Rejonu o terminach wykonywania poszczególnych zleceń jednostkowych, 3) przegląd przewodu i nagranie filmu kamerą inspekcyjną przed przystąpieniem do robót, 4) niezbędne zabezpieczenie dachu, strychu, piwnic, mieszkań oraz innych pomieszczeń przed zabrudzeniami lub uszkodzeniami podczas prowadzonych robót, 5) odłączenia lub zabezpieczenia podłączonych do uszczelnianego przewodu urządzeń przed rozpoczęciem robót, 6) wykonanie otworów roboczych - w przypadku takiej konieczności, 7) oczyszczenie przewodu z sadzy oraz pozostałości murarskich mające na celu przywrócenie przekroju komina oraz jego ewentualne udrożnienie, 8) uszczelnienie przewodu kominowego masą uszczelniającą, zgodnie z instrukcją producenta, na całej jego długości, 9) podłączenie urządzeń lub usunięcie zabezpieczenia urządzeń po uszczelnieniu przewodu, 10) zamurowanie otworów roboczych, 11) przegląd przewodu i nagranie filmu kamerą inspekcyjną po wykonaniu robót, 12) wywóz i utylizacja materiałów po wykonaniu prac, 13) dostarczenie Zamawiającemu na płytach CD filmów z nagrań przed i po wykonaniu robót, 14) dostarczenie Zamawiającemu potwierdzenia prawidłowości wykonania uszczelnienia w formie protokołu sporządzonego przez uprawnionego mistrza kominiarskiego, 15) przeprowadzenie czynności odbioru metodą -zadymienia- w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 4. Ilości podane w ofercie cenowej, mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. W związku z tym, Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości prac do wykonania, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. W odniesieniu do podanych ilości, Wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie. 5. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy dostęp do prądu i wody. 6. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 7. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.00.00 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rejon Północ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Kominiarskie Adam Orell, ul. Harcerzy 3/5, 71-777 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38305,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41796,00
Oferta z najniższą ceną: 41796,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118112,49
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Rejon Śródmieście - Niebuszewo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH KRZYSZTOF CHAMRYGA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH KRZYSZTOF CHAMRYGA
- Zakład Usług Kominiarskich Stanisław Figurski, Al. Bohaterów Warszawy 112, 70-371 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38305,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41310,00
Oferta z najniższą ceną: 41310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41310,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Rejon Zachód
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Kominiarskich Andrzej Paska, ul. Ściegiennego 62/22, 70-353 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38305,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40500,00
Oferta z najniższą ceną: 40500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Rejon Południe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH LESZEK KIERSZKA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH LESZEK KIERSZKA
- Zakład Usług Kominiarskich Leszek Kierszka, ul. Piękna 9/18, 71-081 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38305,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41229,00
Oferta z najniższą ceną: 41229,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41229,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów ppoż. w zakresie gaśnic i hydrantów, systemów SAP, klap dymnych, oświetlenia bezpieczeństwa, systemów DSO w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Świadczenia zdrowotne na 2025 i 2026 rok dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pieczywo) dla statku Nawigator XXI
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum Narodowego w Szczecinie z wyłączeniem zamówień publicznych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI
- Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie w 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 478 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku przy ul. Z. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie.
- Rozbudowa żłobka i przedszkola w gminie Garwolin
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.