eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówDostawa i wdrożenie urządzeń sieci LAN, WLAN w ramach projektu p.n. Budowa i wdrożenie publicznego, interaktywnego systemu usług administracji samorządowej e-Urząd (Etap II).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Ciechanów: Dostawa i wdrożenie urządzeń sieci LAN, WLAN w ramach projektu p.n. Budowa i wdrożenie publicznego, interaktywnego systemu usług administracji samorządowej e-Urząd (Etap II).
Numer ogłoszenia: 386426 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, tel. 023 6749200, faks 0 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie urządzeń sieci LAN, WLAN w ramach projektu p.n. Budowa i wdrożenie publicznego, interaktywnego systemu usług administracji samorządowej e-Urząd (Etap II)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzeń sieci LAN, WLAN w ramach projektu p.n. Budowa i wdrożenie publicznego, interaktywnego systemu usług administracji samorządowej e-Urząd (Etap II): Szczegółowy zakres zamówienia i wdrożenia wraz z ilością zamawianego sprzętu sieciowego i serwerowego zawierają Warunki Techniczne, będące Załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opisy te zawierają minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. W pozycjach opisanych poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o wszystkich wyspecyfikowanych parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. Część I zamówienia Dostawa serwerów aplikacyjnych oraz rozbudowa istniejącej macierzy dyskowej. Część II zamówienia Urządzeń do budowy sieci VPN wraz z konwerterami światłowodowymi, zapory ogniowej z sondą IPS, przełączników sieciowych, systemu scentralizowanego zbierania i analizowania logów, systemu zarządzania siecią LAN i VPN z serwerami, budowa ogólnodostępnej sieci bezprzewodowej z centralnym kontrolerem, dostosowanie istniejących urządzeń sieciowych Zamawiającego do pracy w nowej topologii, szkolenie administratorów z wdrażanych produktów w siedzibie Zamawiającego, szkolenie w Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym producenta sprzętu sieciowego. Powyższy podział przedmiotu zamówienia na części jest podziałem wyłącznie technicznym i nie stanowi podstawy do składania ofert częściowych przez Wykonawcę. Część I zamówienia: Rozpoczęcie prac - 10 dni od podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia - do 20 grudnia 2009 r. Część II zamówienia: Rozpoczęcie prac - 10 dni od podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia - 120 dni od podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.82.00.00 - Serwery 32.41.80.00 - Sieć radiowa 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przed terminem składania ofert Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium wniesione w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego: rachunek nr 54 8213 0008 2001 0088 8888 0010 Bank Spółdzielczy Ciechanów. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy oryginał załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) przez posiadanie wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie, iż wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy i wdrożenia urządzeń dla sieci LAN na kwotę, co najmniej 300.000, 00 zł każda oraz co najmniej dwie dostawy i wdrożenia dla sieci WLAN na kwotę, co najmniej 100.000,00 zł każda. b) Przez potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający rozumie dysponowanie osobami posiadającymi następujące kwalifikacje: - dysponują co najmniej 1 osobą, posiadającą kwalifikacje w zakresie instalacji, konfiguracji urządzeń sieci LAN potwierdzone certyfikatem, zaświadczeniem itp. - dysponują co najmniej 1 osobą, posiadającą kwalifikacje w zakresie instalacji, konfiguracji urządzeń sieci WLAN potwierdzone certyfikatem, zaświadczeniem itp. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co Zamawiający rozumie: a) posiadanie środków lub zdolności kredytowej Wykonawcy. Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę: środków finansowych lub zdolności kredytowej, w kwocie minimum 300.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni, przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, zgodnie z dodatkiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty w żądanej kolejności i w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Zgodnie z art. 23 ustawy P.z.p., Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta zgodna z formularzem oferty wraz z załącznikami 2. Oświadczenie nr 1 w sprawie spełniania przez Wykonawcę warunków art. 22 ust.1 ust. P.z.p. i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy P.z.p. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Wykaz wykonanych w ciągu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, dostaw i wdrożeń zgodnie z warunkiem określonym w § 17 ust. 1.pkt 2) a), odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotom i pracom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do załącznika nr 4 do oferty należy dołączyć: - oryginał wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający co najmniej informacje: a) imiona i nazwiska tych osób, b) dotyczące posiadania przez w/w osoby certyfikatów, zaświadczeń, itp., tj. informacje potwierdzające spełnianie w/w warunków, tzn. certyfikat, zaświadczenie w zakresie instalacji, konfiguracji urządzeń sieci LAN oraz WLAN c) zakres wykonywanych przez nich czynności w niniejszym zamówieniu np.: instalacja, konfiguracja itp. Dopuszcza się złożenie wraz z wykazem kopii tych certyfikatów, zaświadczeń itp. potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Opracowany i podpisany formularz cenowy 9. Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy 10. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 11. Oferta składana przez konsorcjum, o którym mowa w art. 23 musi spełniać następujące wymagania: 1. Uczestnicy konsorcjum ustanowią pełnomocnika (lidera konsorcjum), do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania lidera konsorcjum, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania członków konsorcjum, winno być dołączone w oryginale do oferty. 2. Każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum winien dostarczyć dokumenty, o których mowa w punkcie 2, 3, 7 tabeli nr 1 jw. wystawione indywidualnie dla każdego z uczestników konsorcjum; ww. dokumenty winny być podpisane zarówno przez lidera konsorcjum, jak i przez osoby uprawnione do reprezentowania poszczególnych uczestników konsorcjum; 3. Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum winni dostarczyć pozostałe dokumenty wskazane w tabeli j.w., potwierdzające łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ. 4. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, Zamawiający zażąda - przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - umowy konsorcjum, regulującej współpracę podmiotów składających ofertę wspólną. 5. Umowa konsorcjum musi zobowiązywać wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum do współpracy i solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i zawierać, co najmniej: 1) oznaczenie stron umowy, przez podanie pełnych nazw i adresów firm, form organizacyjno - prawnych, wskazanie rejestrów lub ewidencji działalności, w których podmioty tworzące konsorcjum są wpisane. 2) wskazanie celu gospodarczego do realizacji, którego utworzono konsorcjum. Cel ten powinien pokrywać się z zakresem przedmiotu przetargu. 3) oznaczenie czasu trwania umowy z uwzględnieniem okresu gwarancji i rękojmi. 4) określenie sposobu reprezentacji konsorcjum. Wyznaczenie jednego z podmiotów jako Lidera konsorcjum. Będzie on upoważniony do podejmowania zobowiązań, otrzymywania instrukcji dla i w imieniu każdego z osobna i wszystkich podmiotów tworzących konsorcjum. Będzie odpowiedzialny za wykonanie Umowy i realizację zobowiązań wobec Zamawiającego w okresie gwarancji i rękojmi. Upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. 5. ) W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej Wykonawcy, o którym mowa w art. 23 u.p.z.p. ostateczną umowę będą podpisywali przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot, a podmioty te będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonywanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 12. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o którym mowa: 1) w pkt. 3, 7 tab. nr 1 składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, c musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ciechanów, Referat Teleinformatyki, ul. Wodna 1, pokój 103.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów, do biura podawczego (stanowisko nr 7 Biura Obsługi Interesanta na parterze budynku).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Sala Konferencyjna (parter) dnia 16.11.2009 r. godz. o godzinie 10:30. 2. Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień są odpowiednio: 1. Justyna Tomkowska (w zakresie formalno-prawnym) - UMC, pokój nr 211, I piętro ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-74, 2. Daria Ostrowska (w zakresie formalno-prawnym) - UMC, pokój nr 211, I piętro, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-97, 3. Mirosław Kamiński (w zakresie technicznym) - UMC, pokój nr 102, parter, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-15 4. Andrzej Wysocki (w zakresie technicznym) - UMC, pokój nr 102, parter, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów; tel. (023) 674-92-61 5. Paweł Żochowski (w zakresie technicznym) - UMC, pokój nr 102, parter, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów; tel. (023) 674-92-15.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.