To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-24
Łukta: Wyposażenie świetlicy w miejscowości Ględy
Numer ogłoszenia: 386432 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338154 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6475070, faks 089 6475070.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie świetlicy w miejscowości Ględy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do świetlicy w miejscowości Ględy. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Specyfikacji technicznych: Część I - Meble, Część II - Meble gospodarcze, Część III - Wystrój okien, Część IV - Sprzęt AGD, Część V - Sprzęt RTV, Część VI - Zastawa kuchenna, Część VII - Zestawy edukacyjne. 2. Na przedmiot zamówienia dla Części I - Meble składa się następujący asortyment: 1. Zabudowa kuchenna - 1 szt., a w tym: a) szafka stojąca 80x82 cm - 2 sztuki, b) szafka stojąca 60x82 cm - 1 sztuka, c) szafka stojąca narożna 90x90 x82 - 1 sztuka, d) szafka wisząca narożna 60x60x76 cm - 1 sztuka, e) szafka wisząca 80x76 cm - 5 sztuk. 2. Stół kuchenny - 1 sztuka 3. Szafka TV - 1 sztuka 4. Stolik na projektor - 1 sztuka. Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/I do SIWZ- Meble. 3. Na przedmiot zamówienia dla Części II - Meble gospodarcze składa się następujący asortyment: 1. Szafa - 1 sztuka 2. Regał - 1 sztuka 3. Wieszak - 2 sztuki Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/II do SIWZ - Meble gospodarcze. 4. Na przedmiot zamówienia dla Części III - Wystrój okien - składa się następujący asortyment: 1. Karnisze 200 cm wraz z mocowaniami - 5 sztuk 2. Karnisze 120 cm wraz z mocowaniami - 1 sztuka 3. Firany 200x180 cm - 3 sztuki 4. Firany 200x90 cm - 2 sztuki 5. Firany 120x90 cm - 1 sztuka 6. Rolety (wymiary okna 180x150 cm) - 3 sztuki, 7. Rolety (wymiary okna 180x60 cm) - 2 sztuki, 8. Rolety (wymiary okna 90x60 cm) - 1 sztuka, Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/III do SIWZ - Wystrój okien. 5. Na przedmiot zamówienia dla Części IV - Sprzęt AGD składa się następujący asortyment: 1. Kuchenka gazowo-elektryczna - 1 sztuka 2. Lodówka - 1 sztuka 3. Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka 4. Ekspres do kawy - 1 sztuka 5. Robot kuchenny - 1 sztuka 6. Krajalnica - 1 sztuka 7. Zmywarka - 1 sztuka 8. Czajnik bezprzewodowy - 3 sztuki. Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/IV do SIWZ - Sprzęt AGD. 6. Na przedmiot zamówienia dla Części V - Sprzęt RTV składa się następujący asortyment: 1. Telewizor - 1 sztuka 2. Zestaw kina domowego - 1 sztuka 3. Wieża HiFi - 1 sztuka 4. Aparat cyfrowy - 1 sztuka 5. Projektor - 1 sztuka 6. Ekran na trójnogu - 1 sztuka Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/V do SIWZ - Sprzęt RTV. 7. Na przedmiot zamówienia dla Części VI - Zastawa kuchenna składa się następujący asortyment: 1. Termosy - 6 sztuki 2. Filiżanki - 24 sztuk 3. Łyżeczki do kawy - 24 sztuk 4. Cukiernice - 4 sztuki 5. Patery na ciasto i owoce - 4 sztuki 6. Szklanki do sków - 24 sztuk 7. Dzbanki do soków - 6 sztuki 8. Garnki 5l - 6 sztuk 9. Garnki 3l - 6 sztuk 10. Talerze płaskie - 24 sztuki 11. Talerze głębokie - 24 sztuki 12. Talerzyki deserowe - 24 sztuki 13. Noże - 24 sztuki 14. Łyżki - 24 sztuki 15. Widelce - 24 sztuki 16. Noże kuchenne - 12 sztuk 17. Szklanki do herbaty - 24 sztuk Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/VI do SIWZ - Zastawa kuchenna. 8. Na przedmiot zamówienia dla Części VII - zestawy edukacyjne składa się następujący asortyment: 1. Słowniki ortograficzne - 2 sztuki 2. Słownik frazeologiczny - 1 sztuka 3. Słownik języka polskiego - 1 sztuka 4. Słownik wyrazów obcych - 1 sztuka 5. Słowniki synonimów - 2 sztuki Szczegółowy opis poszczególnych elementów znajduje się w Załączniku nr 1/VII do SIWZ - zestawy edukacyjne. 9. Części zamówienia: Wykonawca składa oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na części, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części zamówienia. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (załącznik nr 7)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 22.11.41.00 - Słowniki 39.51.51.00 - Zasłony 44.11.58.11 - Karnisze do zasłon 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 32.33.34.00 - Odtwarzacze wideo 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na 2007 - 2013: Działanie: 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUPH STANEX s.c. Stanisław Rzeszot, Ewa Rzeszot, ul. Jana Pawła II 11 11-001 Dywity, ul. Jana Pawła II 11, 11-001 Dywity, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4552,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5170,92
Oferta z najniższą ceną: 5170,92 / Oferta z najwyższą ceną: 6270,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Zakup dodatkowego wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
więcej: Słowniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.