eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Malbork: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH
Numer ogłoszenia: 386444 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1128 , ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 620 62 16, faks 55 620 62 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7, 85.12.12.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - są wpisani do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z treścią art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112 poz. 6540 w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dopuszczenie do działalności w zakresie działalności leczniczej przez odpowiedni, uprawniony organ z kraju Wykonawcy; - są wpisani do ewidencji laboratoriów prowadzonej przez Krajową Radę Diagnostów Laboratoryjnych lub, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dopuszczenie do działalności w zakresie medycznych badań laboratoryjnych przez odpowiedni, uprawniony organ z kraju Wykonawcy (dla zadań nr 1, 2).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, formularz cenowy, pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin płatności za fkturę - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy dla poszczególnego zadania stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podstawowych warunków ich wprowadzenia: 2.1siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia. 2.2gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 2.3w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 2.1, 2.2 i 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności 4. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec. 5. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a.zmiana danych teleadresowych, b.zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjna umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialnych za realizację umowy, c.udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1128 ul. 17 Marca 20 82 - 200 Malbork bud. nr 12 pok. 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1128 ul. 17 Marca 20 82 - 200 Malbork bud. nr 1 pok. 118 kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH - JW 1128 MALBORK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGI MEDYCZNE W ZAKRESIE BADAŃ LABORATORYJNYCH - Wykonawca powinien zapewnić - dostępność usług, tj. pobierania materiału biologicznego - Zapewni pobieranie materiału biologicznego oraz wykonanie badań analitycznych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach - Pomieszczenia ZOZ-u, w których przyjmowane będą osoby kierowane przez lekarzy zamawiającego muszą spełniać kryteria stawiane przez właściwą stację sanitarno - epidemiologiczną lub Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej (certyfikat sanepidu) oraz być dostępne dla pacjentów we wszystkie dni robocze w godz. 7.30 - 10.30 - Wykonawca powinien zapewnić bezpłatną dostępność do szatni - Laboratorium analityczne powinno zbierać materiał biologiczny od osób kierowanych przez lekarzy medycyny zamawiającego - Wyniki badań laboratoryjnych podstawowych (morfologia, OB, glukoza w surowicy, kreatynina, profil lipidowy, profil wątrobowy, bilirubina całkowita, badanie ogólne moczu, czas krwawienia i krzepnięcia) powinny być do odbioru przez badanego, maksymalnie w ciągu 2 dni od badania - Oczekiwanie na przyjęcie w punkcie pobrań materiału biologicznego osób kierowanych przez lekarzy medycyny pracy zamawiającego, nie powinno trwać dłużej niż 30 min. - Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania zamawiającemu co miesiąc do 10. dnia następnego miesiąca faktur VAT z załącznikami obejmującymi imię, nazwisko, PESEL, datę badania osoby badanej oraz wykazem badań jakie zostało wykonane - Wykonawca powinien dysponować placówką położoną nie dalej niż 30 km od siedziby zmawiającego (siedziba placówki zamawiającego - JW 1128 Malbork, 82 - 200 Malbork - Zakres przedmiotowy usługi zawiera załącznik nr 6. USŁUGI MEDYCZNE DLA CELÓW BADAŃ PROFILAKTYCZNYCH - Konsultacje specjalistyczne zlecone przez Zamawiającego oraz wyniki badań obrazowych, czynnościowych powinny być wykonane i do odbioru przez badanego w przeciągu 2 dni od badania - Pomieszczenia ZOZ-u, w których przyjmowane będą osoby kierowane przez lekarzy zamawiającego muszą spełniać kryteria stawiane przez właściwą stację sanitarno - epidemiologiczną lub Wojskowy Ośrodek medycyny Prewencyjnej ( certyfikat sanepidu) oraz być dostępne dla pacjentów we wszystkie dni robocze w godz. 8.00 - 14.00 - Wykonawca powinien zapewnić pełną bezpłatną dostępność do węzłów sanitarnych oraz szatni - Konsultanci - lekarze specjaliści powinni być dostępni co najmniej w godzinach 8.00 - 13.00 i legitymować się dyplomem specjalizacji 1-go i 2-go stopnia lub podspecjalnością w zakresie dziedzin, w których udzielają konsultacji na rzecz zamawiającego, oraz posiadać prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie RP - Pracownie badań czynnościowych i obrazowych co najmniej w godzinach 8.00 - 13.00. - Oczekiwanie na przyjęcie w gabinecie lekarskim, pracowni badań czynnościowych i obrazowych osób kierowanych przez lekarzy medycyny pracy zamawiającego, nie powinno trwać dłużej niż 1 godzinę - Konsultacja lekarska polega na badaniu podmiotowym, przedmiotowym, ocenie wyników badań dodatkowych oraz dokumentacji medycznej, dostarczonej przez osobę kierowaną - Lekarz - konsultant dokonuje właściwego wpisu na odwrocie druku skierowania na badania profilaktyczne, które następnie będzie podstawą do oceny i wydania orzeczenia o zdolności do pracy dla lekarza medycyny pracy zatrudnionego w jednostce wojskowej - Konieczne jest wpisania przez lekarza konsultanta rozpoznania (określenia stanu zdrowia co do braku lub występowania braku przeciwskazań do pracy na danym stanowisku), a w przypadku konsultacji oznaczonej jako konsultacji do celów dyspanseryzacji z podaniem rozpoznania jednostki chorobowej oraz zaleceń dla pacjenta które będą odnotowane w karcie dyspensaryzacji w jednostce wojskowej. - Konsultacja specjalistyczna opatrzona musi być podpisem właściwego lekarza oraz pieczątką osobistą (w przypadku braku któregokolwiek z powyższych elementów konsultacja uważana będzie za nie odbytą). Zamawiający przedstawi listę lekarzy uprawnionych do kierowania do placówki służby zdrowia (wszelkie zmiany będą pisemnie zgłaszane do placówki służby zdrowia) - Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu co miesiąc do 10. Dnia następnego miesiąca faktur VAT z załącznikami obejmującymi imię, nazwisko, PESEL, datę badania osoby badanej oraz dane personalne lekarza - konsultanta z określeniem jakiej konsultacji udzielił/jakie badanie zostało wykonane - Wykonawca powinien dysponować placówką położoną nie dalej niż 30 km od siedziby zamawiającego (tj. JW. 1128, 82 - 200 Malbork) - Zakres przedmiotowy usługi zawiera załącznik nr 6. - Wykonawca musi mieć uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, określone w art. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z późniejszymi zmianami) - Świadczenia zdrowotne będą wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.) - Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 05.12.1996r. o zawodzie lekarza (Dz. U. z 1997r. nr 28 poz. 152 z późn. zm.) oraz ustawy z 5 lipca 1996r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. nr 91 poz. 410 z późn. zm.) z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta - badanego - Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych usług medycznych i przekazywania Zamawiającemu wykazu zawierającego imię, nazwisko, PESEL, nr JW, stanowisko badanego, nazwisko lekarza kierującego, rodzajem przeprowadzonego badania, datą badania oraz ceną badania wraz z fakturą - Skierowanie na badania ważne jest 30 dni roboczych od daty wystawienia; - Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonywania badań na najwyższym poziomie zarówno pod względem obsługi ze strony personelu medycznego, jak i warunków lokalowych oraz świadczenia usług medycznych nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy (bez przerw urlopowych, chorobowych itp.) - Wykonawca akceptuje fakt, że ilość badań lekarskich podana w Formularzu ofertowym załącznik nr 6 do SIWZ) jest ilością szacunkową, która ma służyć do skalkulowania ceny, porównania oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych rodzajów usług medycznych wymienionych w Formularzu ofertowym - Zgodnie z §2 ust. 2 rozporządzenia MZiOS z dnia 30 maja 1996r. lekarz przeprowadzający badanie może poszerzyć jego zakres o dodatkowe badania specjalistyczne, konsultacje oraz inne badania dodatkowe, a także wyznaczyć krótszy termin następnego badania, niż to określone we wskazówkach metodycznych, jeżeli stwierdzi, że jest to niezbędne dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby kierowanej na badania. W takiej sytuacji zgodnie z par. 2 ust. 3 rozporządzenia badanie konsultacyjne oraz dodatkowe stanowią część badania profilaktycznego. W przypadku podejrzenia procesu chorobowego, który nie wynika z warunków pracy, pracownicy Zamawiającego będą proszeni o zgłoszenie się do lekarza POZ lub lekarza prowadzącego, celem przeprowadzenia właściwego postępowania diagnostyczno - leczniczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin płatności za fakturę - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA I ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH - JW 1300 PRUSZCZ GDAŃSKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGI MEDYCZNE W ZAKRESIE BADAŃ LABORATORYJNYCH - Wykonawca powinien zapewnić: dostępność usług, tj. pobierania materiału biologicznego - Zapewni pobieranie materiału biologicznego oraz wykonanie badań analitycznych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach - Pomieszczenia ZOZ-u, w których przyjmowane będą osoby kierowane przez lekarzy zamawiającego muszą spełniać kryteria stawiane przez właściwą stację sanitarno - epidemiologiczną lub Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej (certyfikat sanepidu) oraz być dostępne dla pacjentów we wszystkie dni robocze w godz. 7.30 - 10.30 - Wykonawca powinien zapewnić bezpłatną dostępność do szatni - Laboratorium analityczne powinno zbierać materiał biologiczny od osób kierowanych przez lekarzy medycyny zamawiającego - Wyniki badań laboratoryjnych podstawowych (morfologia, OB, glukoza w surowicy, kreatynina, profil lipidowy, profil wątrobowy, bilirubina całkowita, badanie ogólne moczu, czas krwawienia i krzepnięcia) powinny być do odbioru przez badanego, maksymalnie w ciągu 2 dni od badania - Oczekiwanie na przyjęcie w punkcie pobrań materiału biologicznego osób kierowanych przez lekarzy medycyny pracy zamawiającego, nie powinno trwać dłużej niż 30 min. - Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania zamawiającemu co miesiąc do 10. dnia następnego miesiąca faktur VAT z załącznikami obejmującymi imię, nazwisko, PESEL, datę badania osoby badanej oraz wykazem badań jakie zostało wykonane - Wykonawca powinien dysponować placówką położoną nie dalej niż 30 km od siedziby zmawiającego (siedziba placówki zamawiającego- JW 1300 Pruszcz Gdański, 83 - 000 Pruszcz Gdański; - Zakres przedmiotowy usługi zawiera załącznik nr 6a. USŁUGI MEDYCZNE DLA CELÓW BADAŃ PROFILAKTYCZNYCH - Konsultacje specjalistyczne zlecone przez Zamawiającego oraz wyniki badań obrazowych, czynnościowych powinny być wykonane i do odbioru przez badanego w przeciągu 2 dni od badania - Pomieszczenia ZOZ-u, w których przyjmowane będą osoby kierowane przez lekarzy zamawiającego muszą spełniać kryteria stawiane przez właściwą stację sanitarno - epidemiologiczną lub Wojskowy Ośrodek medycyny Prewencyjnej ( certyfikat sanepidu) oraz być dostępne dla pacjentów we wszystkie dni robocze w godz. 8.:00 - 14.00; - Wykonawca powinien zapewnić pełną bezpłatną dostępność do węzłów sanitarnych oraz szatni; - Konsultanci - lekarze specjaliści powinni być dostępni co najmniej w godzinach 8.:00 - 13.00 i legitymować się dyplomem specjalizacji 1-go i 2-go stopnia lub podspecjalnością w zakresie dziedzin, w których udzielają konsultacji na rzecz zamawiającego, oraz posiadać prawo wykonywania zawodu lekarza na terenie RP; - Pracownie badań czynnościowych i obrazowych co najmniej w godzinach 8.00 - 13.00. - Oczekiwanie na przyjęcie w gabinecie lekarskim, pracowni badań czynnościowych i obrazowych osób kierowanych przez lekarzy medycyny pracy zamawiającego, nie powinno trwać dłużej niż 1 godzinę - Konsultacja lekarska polega na badaniu podmiotowym, przedmiotowym, ocenie wyników badań dodatkowych oraz dokumentacji medycznej, dostarczonej przez osobę kierowaną - Lekarz - konsultant dokonuje właściwego wpisu na odwrocie druku skierowania na badania profilaktyczne, które następnie będzie podstawą do oceny i wydania orzeczenia o zdolności do pracy dla lekarza medycyny pracy zatrudnionego w jednostce wojskowej - Konieczne jest wpisania przez lekarza konsultanta rozpoznania (określenia stanu zdrowia co do braku lub występowania braku przeciwskazań do pracy na danym stanowisku), a w przypadku konsultacji oznaczonej jako konsultacji do celów dyspanseryzacji z podaniem rozpoznania jednostki chorobowej oraz zaleceń dla pacjenta które będą odnotowane w karcie dyspensaryzacji w jednostce wojskowej. - Konsultacja specjalistyczna opatrzona musi być podpisem właściwego lekarza oraz pieczątką osobistą (w przypadku braku któregokolwiek z powyższych elementów konsultacja uważana będzie za nie odbytą). Zamawiający przedstawi listę lekarzy uprawnionych do kierowania do placówki służby zdrowia (wszelkie zmiany będą pisemnie zgłaszane do placówki służby zdrowia) - Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu co miesiąc do 10. Dnia następnego miesiąca faktur VAT z załącznikami obejmującymi imię, nazwisko, PESEL, datę badania osoby badanej oraz dane personalne lekarza - konsultanta z określeniem jakiej konsultacji udzielił/jakie badanie zostało wykonane - Wykonawca powinien dysponować placówką położoną nie dalej niż 30 km od siedziby zamawiającego (tj. JW 1300, 83 - 000 Pruszcz Gdański) - Zakres przedmiotowy usługi zawiera załącznik nr 6a. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY - Wykonawca musi mieć uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, określone w art. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z późniejszymi zmianami) - Świadczenia zdrowotne będą wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i inny posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.) - Wykonawca zobowiązuje się udzielić świadczeń zdrowotnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 05.12.1996r. o zawodzie lekarza (Dz. U. z 1997r. nr 28 poz. 152 z późn. zm.) oraz ustawy z 5 lipca 1996r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. nr 91 poz. 410 z późn. zm.) z należytą starannością i ze wskazaniem aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznawania oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta - badanego - Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych usług medycznych i przekazywania Zamawiającemu wykazu zawierającego imię, nazwisko, PESEL, nr JW, stanowisko badanego, nazwisko lekarza kierującego, rodzajem przeprowadzonego badania, datą badania oraz ceną badania wraz z fakturą - Skierowanie na badania ważne jest 30 dni roboczych od daty wystawienia - Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wykonywania badań na najwyższym poziomie zarówno pod względem obsługi ze strony personelu medycznego, jak i warunków lokalowych oraz świadczenia usług medycznych nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy (bez przerw urlopowych, chorobowych itp.) - Wykonawca akceptuje fakt, że ilość badań lekarskich podana w Formularzu ofertowym załącznik nr 6a do SIWZ) jest ilością szacunkową, która ma służyć do skalkulowania ceny, porównania oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych rodzajów usług medycznych wymienionych w Formularzu ofertowym - Zgodnie z §2 ust. 2 rozporządzenia MZiOS z dnia 30 maja 1996r. lekarz przeprowadzający badanie może poszerzyć jego zakres o dodatkowe badania specjalistyczne, konsultacje oraz inne badania dodatkowe, a także wyznaczyć krótszy termin następnego badania, niż to określone we wskazówkach metodycznych, jeżeli stwierdzi, że jest to niezbędne dla prawidłowej oceny stanu zdrowia osoby kierowanej na badania. W takiej sytuacji zgodnie z par. 2 ust. 3 rozporządzenia badanie konsultacyjne oraz dodatkowe stanowią część badania profilaktycznego. W przypadku podejrzenia procesu chorobowego, który nie wynika z warunków pracy, pracownicy Zamawiającego będą proszeni o zgłoszenie się do lekarza POZ lub lekarza prowadzącego, celem przeprowadzenia właściwego postępowania diagnostyczno - leczniczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.14.50.00-7, 85.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin płatności za fakturę - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.