Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-25
Bydgoszcz: przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Wspieranie nauczycieli w doskonaleniu kompetencji w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 386486 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 1 , ul. Jana III Sobieskiego 10, 85-060 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 322 52 06, faks 52 322 52 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.oswiata.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Wspieranie nauczycieli w doskonaleniu kompetencji w roku szkolnym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu przez ekspertów szkoleń w formie warsztatów i wykładów w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu pn. Wspieranie nauczycieli w doskonaleniu kompetencji, w zakresie i na warunkach określonych w siwz i załącznikach do siwz, które stanowią jej integralną część.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających nastąpi na zasadach wynikających z uPzp. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował ekspertami /wykładowcami/ (w ilości wskazanej poniżej) posiadającymi wiedzę i doświadczenie, niezbędne do przeprowadzenia szkolenia z części (Pakietu), na który Wykonawca składa ofertę. W tym celu należy wykazać, że każdy z ekspertów/wykładowców przeprowadził co najmniej 3 szkolenia, w których brało udział m.in. po 15 osób oraz każde z nich trwało min. 2 godziny. Przy czym tematyka każdego ze szkoleń musi odpowiadać zakresowi tematycznemu warsztatu/ wykładu, który dany ekspert/wykładowca ma przeprowadzić w ramach odpowiedniego pakietu objętego przedmiotowym postępowaniem. Ponadto dodatkowo: 1)w zakresie pakietu nr II ekspert/wykładowca musi być prawnikiem, 2)w zakresie pakietu nr III jeden z ekspertów/wykładowców musi być fizjoterapeutą, 3)w zakresie pakietu nr IV: - co najmniej 1 ekspert/ wykładowca musi być informatykiem, - co najmniej 1 ekspert/ wykładowca musi być osobą wykorzystującą TIK w codziennej pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, 4)w zakresie pakietu nr VII: - co najmniej 1 ekspert/ wykładowca musi być dietetykiem - co najmniej 1 ekspert/wykładowca musi być foniatrą lub logopedą, - co najmniej 1 ekspert/wykładowca musi być psychologiem lub terapeutą, posiadającym co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w charakterze psychologa lub terapeuty, 5) w zakresie pakietu nr VIII: - co najmniej jeden z ekspertów / wykładowców musi być osobą pełniącą funkcję doradcy metodycznego , - co najmniej jeden z ekspertów/ wykładowców musi mieć doświadczenie w realizowaniu indywidualnego toku nauki, 6) w zakresie pakietu nr IX : - co najmniej jeden z ekspertów / wykładowców musi być osobą pełniącą funkcję doradcy metodycznego mającym doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, 7) w zakresie pakietu nr X : - co najmniej jeden z ekspertów / wykładowców musi być psychologiem klinicznym lub terapeutą, 8) w zakresie pakietu nr XI : - co najmniej jeden z ekspertów/ wykładowców musi być lekarzem psychiatrą dorosłych lub terapeutą, Wymagana minimalna liczba wykładowców, posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie okreslonym w pkt. 5.2. siwz niezbednych dla realizacji zamówienia w danym pakiecie, tj. pakiet I- 2 osoby, pakiet II- 1 osoba, pakiet III- 2 osoby, pakiet IV- 2 osoby, pakiet V-1 osoba, pakiet VI- 1 osoba, pakiet VII- 4 osoby, pakiet VIII- 4 osoby, pakiet IX- 2 osoby, pakiet X- 2 osoby, pakiet XI-2 osoby, pakiet XII- 1 osoba, pakiet XIII- 6 osób
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3) *pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp). Przedmiotowe zobowiązania należy złożyć w celu udowodnienia Zamawiającemu, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron- w tym wypadku dopuszcza się zmianę umowy w zakresie terminów realizacji i/ lub odbioru przedmiotu umowy, 2)zmiany warunków gospodarczych, w tym zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT). W przypadku zmiany stawki VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku adekwatnym do zmiany wysokości podatku VAT. Wynagrodzenie netto nie ulega zmianom. 3)zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, w tym w szczególności wystąpienia siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, przy czym działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak: katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, działania wojenne. 4)zmiany osób wskazanych w wykazie osób załączonym do oferty, jeżeli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w pkt. 5.2. siwz, 5)zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu- w tym wypadku dopuszcza się m.in. zmianę terminów realizacji, sposobu realizacji zamówienia, zmianę systemu płatności (z wyłączeniem wysokości ceny), 6)przerw w realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego dopuszcza się zmiany w zakresie terminów realizacji lub obioru przedmiotu zamówienia 7)okoliczności wymienionych we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oswiata.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna nr 1 w Bydgoszczy
ul. Jana III Sobieskiego 10
85-060 Bydgoszcz
pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 15:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna nr 1 w Bydgoszczy ul. Jana III Sobieskiego 10 85-060 Bydgoszcz pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Wspieranie nauczycieli w doskonaleniu kompetencji. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I : komunikacja interpersonalna (semestr II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach pakietu nr I: Komunikacja Interpersonalna (semestr II) - w ramach tego pakietu wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia : a) 47 godz. szkoleń w formie warsztatów, b) 3 godz. szkoleń w formie wykładów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr II - Prawo oświatowe (semestr II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr II: Prawo oświatowe (semestr II)- w ramach tego pakietu wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia : 4 godz. szkoleń w formie warsztatów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr III - Sport (semestr I i II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr III: Sport (semestr I i II) - w ramach tego pakietu wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia : a) 8 godz. szkoleń w formie warsztatów, b) 3 godz. szkoleń w formie wykładów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV- Technologie Informacyjno- Komunikacyjne (semestr II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr IV: Technologie Informacyjno- Komunikacyjne (semestr II)- w ramach tego pakietu wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia : 41 godz. szkoleń w formie warsztatów,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr V: Procesy motywacyjne (semestr II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr V: Procesy motywacyjne (semestr II)- w ramach tego pakietu wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia : a) 8 godz. szkoleń w formie warsztatów, b) 2 godz. szkoleń w formie wykładów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr VI: zarządzanie i marketing (semestr II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr VI: zarządzanie i marketing (semestr II) - w ramach tego pakietu wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia : 23 godz. szkoleń w formie warsztatów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr VII : Rozwój osobisty (semestr II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr VII : Rozwój osobisty (semestr II)- w ramach tego pakietu wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia : a) 65 godz. szkoleń w formie warsztatów, b) 2 godz. szkoleń w formie wykładów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr VIII: Dydaktyka i metodyka (semestr I i II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr VIII: Dydaktyka i metodyka (semestr I i II) - w ramach tego pakietu wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia : a) 155 godz. szkoleń w formie warsztatów, b) 23,5 godz. szkoleń w formie wykładów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doswiadczenie wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr IX: Rozwój i terapia dzieci i młodzieży (semestr I i II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr IX: Rozwój i terapia dzieci i młodzieży (semestr I i II) - w ramach tego pakietu wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia : a) 52 godz. szkoleń w formie warsztatów, b) 9 godz. szkoleń w formie wykładów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr X: Umiejętności wychowawcze (semestr II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr X: Umiejętności wychowawcze (semestr II) - w ramach tego pakietu wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia : a) 34 godz. szkoleń w formie warsztatów, b) 2 godz. szkoleń w formie wykładów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr XI: Współpraca z rodzicami (semestr II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr XI: Współpraca z rodzicami (semestr II) - w ramach tego pakietu wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia : a) 30 godz. szkoleń w formie warsztatów, b) 9 godz. szkoleń w formie wykładów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr XII : Uzależnienia (semestr I i II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr XII: Uzależnienia (semestr I i II) - w ramach tego pakietu wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia : . a) 2 godz. szkoleń w formie warsztatów, b) 2 godz. szkoleń w formie wykładów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr XIII: Ocenianie kształtujące (semestr I i II).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr XIII: Ocenianie kształtujące (semestr I i II) w ramach tego pakietu wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia: a) 211 godz. szkoleń w formie warsztatów, b) 29,5 godz. Szkoleń w formie wykładów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 10
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 543 na odc. Mileszewy/Lembarg - Wichulec od km 41+820 do km 46+820 dł. 5,000 km
- Rozbiórka budynków mieszkalnych i niemieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Wypaleniska 19 i Garbary 16
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: "Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 240 z drogą powiatową nr 1266C w m. Błądzim"
- Wykonanie w 2025 roku okresowej rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Dostawa teczek typu BANTEX
- Dostawa gazów medycznych w zbiornikach i butlach wraz z ich najmem.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji oraz moderowaniu (...) Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji.
- Organizacja i realizacja kursów kwalifikacyjnych dla nauczycieli/nauczycielek wybranych przedszkoli gminy Wrocław - w podziale na 3 zadania
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu "Rodzina-bądźmy jedną drużyną!" - wsparcie rodzin w Gminie Pełczyce
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie "ABC przedsiębiorczości"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wizyt edukacyjnych dotyczących obsługi programu MS Excel w ramach KPO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.