Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-18
Lublin: Dostawę sprzętu teleinformatycznego stanowiącego wyposażenie Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie (II), (nr sprawy WL-2370/67/11)
Numer ogłoszenia: 386530 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie , ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5351240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp-lublin.netbip.pl, www.straz.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu teleinformatycznego stanowiącego wyposażenie Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie (II), (nr sprawy WL-2370/67/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego stanowiącego wyposażenie Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia zgodnie z poniższym podziałem. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia. Część I - Telewizory, projektory multimedialne, sprzęt do odbioru Tv Sat Część I obejmuje dostawę i montaż: 5 szt. telewizorów, 3 szt. projektorów multimedialnych, sprzętu do odbioru telewizji satelitarnej. 1. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, rok produkcji 2011. 2. Wszystkie elementy wchodzące w skład tej części zamówienia powinny być kompletne pod względem celu, do którego są przeznaczone. 3. Najpóźniej w trakcie odbioru końcowego wykonawca przekaże Zamawiającemu licencje, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i użytkowania. Część II - Komputery przenośne i monitory Część II obejmuje dostawę i montaż 6 szt. komputerów przenośnych (5 + 1) oraz 5 szt. monitorów komputerowych. 1. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, rok produkcji 2011. 2. Wszystkie elementy wchodzące w skład tej części zamówienia powinny być kompletne pod względem celu, do którego są przeznaczone. 3. Najpóźniej w trakcie odbioru końcowego wykonawca przekaże Zamawiającemu licencje, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i użytkowania. 4. Zamawiający wymaga by dostarczone oprogramowanie posiadało legalne licencje, a urządzenia były objęte gwarancją opartą o świadczenie gwarancyjne producenta. Zamawiający informuje jednocześnie, że potwierdzi warunki gwarancji u polskiego przedstawiciela producenta. Dostarczenie licencji, której właścicielem będzie Zamawiający musi nastąpić najpóźniej w dniu dokonania odbioru końcowego. Powyższy opis przedstawia minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawcy mogą przedstawić oferty równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. Zamawiający akceptuje oferty równoważne, m.in. o ile spełnione są minimalne parametry podane w niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6, 38.65.21.00-1, 32.32.43.10-6, 32.32.43.00-3, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp-lublin.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
ul. Strażacka 7
20-012 Lublin
p. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Strażacka 7 20-012 Lublin Sekretariat (I p.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Telewizory, projektory multimedialne, sprzęt do odbioru Tv Sat.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I obejmuje dostawę i montaż: 5 szt. telewizorów, 3 szt. projektorów multimedialnych, sprzętu do odbioru telewizji satelitarnej. 1. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, rok produkcji 2011. 2. Wszystkie elementy wchodzące w skład tej części zamówienia powinny być kompletne pod względem celu, do którego są przeznaczone. 3. Najpóźniej w trakcie odbioru końcowego wykonawca przekaże Zamawiającemu licencje, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i użytkowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6, 38.65.21.00-1, 32.32.43.10-6, 32.32.43.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Komputery przenośne i monitory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II obejmuje dostawę i montaż 6 szt. komputerów przenośnych (5 + 1) oraz 5 szt. monitorów komputerowych. 1. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, rok produkcji 2011. 2. Wszystkie elementy wchodzące w skład tej części zamówienia powinny być kompletne pod względem celu, do którego są przeznaczone. 3. Najpóźniej w trakcie odbioru końcowego wykonawca przekaże Zamawiającemu licencje, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i użytkowania. 4. Zamawiający wymaga by dostarczone oprogramowanie posiadało legalne licencje, a urządzenia były objęte gwarancją opartą o świadczenie gwarancyjne producenta. Zamawiający informuje jednocześnie, że potwierdzi warunki gwarancji u polskiego przedstawiciela producenta. Dostarczenie licencji, której właścicielem będzie Zamawiający musi nastąpić najpóźniej w dniu dokonania odbioru końcowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów na potrzeby wystawy czasowej "Monachijczycy" wraz z czynnościami towarzyszącymi
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Wykonanie ekspertyz stanu technicznego obiektów mostowych w podziale na części.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni ul. Bazylianówka w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Instalacja klimatyzacji w budynkach Politechniki Lubelskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup komputerów dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.