eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice WielkiePełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów. Część IIKontynuacja dostosowanie sal chorych i łazienek na oddziałach neurologicznym i kardiologicznym do wymogów NFZ oraz przystosowanie pomieszczeń rehabilitacyjnych na tych oddziałach z Zespole Profilaktyki i Rehabilitacji przy ul. Świerczewskiego 12 w Janowicach Wielkich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Janowice Wielkie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów. Część II: Kontynuacja dostosowanie sal chorych i łazienek na oddziałach neurologicznym i kardiologicznym do wymogów NFZ oraz przystosowanie pomieszczeń rehabilitacyjnych na tych oddziałach z Zespole Profilaktyki i Rehabilitacji przy ul. Świerczewskiego 12 w Janowicach Wielkich
Numer ogłoszenia: 386580 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ , ul. Karola Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7547500, faks 0-75 7547503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zpir.sisco.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów. Część II: Kontynuacja dostosowanie sal chorych i łazienek na oddziałach neurologicznym i kardiologicznym do wymogów NFZ oraz przystosowanie pomieszczeń rehabilitacyjnych na tych oddziałach z Zespole Profilaktyki i Rehabilitacji przy ul. Świerczewskiego 12 w Janowicach Wielkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczy realizacji zamówienia pn. Modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów. Część II : Kontynuacja dostosowania sal chorych i łazienek na oddziałach neurologicznym i kardiologicznym do wymogów NFZ oraz przystosowanie pomieszczeń rehabilitacyjnych na tych oddziałach z Zespole Profilaktyki i Rehabilitacji przy ul. Świerczewskiego 12 w Janowicach Wielkich z planowanym terminem rozpoczęcia - październik 2012 r. i zakończenia - .15.12.2012r. Zakres zadania objętego nadzorem inwestorskim robot budowlanych obejmuje a)wtórny podział części pomieszczeń, b) oddzielenie klatki schodowej od pomieszczeń oddziału drzwiami aluminiowymi przeszklonymi (EI60), z dostosowaniem Oddziału do wymogów Ministerstwa Zdrowia poprzez: c) poszerzenie istniejących otworów drzwiowych do istniejących i projektowanych sal łóżkowych, d) dostosowanie węzłów sanitarnych do potrzeb oddziału i osób niepełnoprawnych, e) dostosowanie jednego pomieszczenia dla przechowywania zwłok, f) biały montaż, osprzętu stanowiącego dostawę Zamawiającego, g) wykonanie wykładziny ściennej (g1) w sanitariatach: z płytek ceramicznych do wysokości 2 m pomieszczenia, (g2) w sanitariatach- łazienkach : z płytek ceramicznych do wysokości 2 m pomieszczenia, (g3) w sanitariatach- przy umywalkach: fartuchy do wysokości 2 m pomieszczenia i szerokości 1,6m (g4) w salach chorych wokół umywalek fartuchy z płytek glazurowanych wtórny podział części pomieszczeń, h) montaż nowej stolarki drzwiowej, wewnętrznej, jednoskrzydłowej, drewnianej sosnowej, wielopłycinowej, pełnej w ościeżnicach drewnianych, i) montaż drzwi aluminiowych przeszklonych szkłem bezpiecznym (EI30) j) wykonanie nowych tynków na zamurowaniach i ubytkach- tynk gładki gipsowy maszynowy, k) wykonanie podłoża pod nowe wykładziny syntetyczne i płytki ceramiczne, przy czym na podłogach drewnianych- ułożenie płyt OSB gr. 18mm, l) ułożenie nowych wykładzin podłogowych - wykładzina homogeniczna, antypoślizgowa, przy czym w pokojach łóżkowych oraz pomieszczeniach, w których znajduje się medyczna aparatura komputerowa powinna być antystatyczna wykładzina podłogowe lub wykładzina z instalacją do odprowadzania ładunków elektrycznych, m) wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, n) malowanie ścian farbami lateksowymi, o) wykonanie na ścianach korytarza komunikacyjnego przedmiotowego Oddziału, na całej długości poręczy oraz odbojnic i narożników, p) sprawdzenie i udrożnienie istniejącej wentylacji grawitacyjnej, r) zainstalowanie w sanitariatach wentylatorów łazienkowych z opóźnionym wyłączeniem sprzężonych z oświetleniem sanitariatu, łącznie z wyprowadzeniem wszystkich przewodów wentylacyjnych ponad połać dachową, s) remont - wymiana instalacji elektrycznej w obrębie oddziału wraz z wymianą oddziałowej tablicy rozdzielczej, t) montaż instalacji przyzywowej w pomieszczeniach sal chorych u) montaż paneli nad łóżkowych we wszystkich salach chorych, bez instalacji gazów medycznych, w) montaż prowadnic i zasłon wydzielających miejsca łóżkowe. Szczegółowy zakres zadania objętego nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa, , którą Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich -SP ZOZ zpir.sisco.pl zakładka -informacje - przetargi (w miejscu publikacji SIWZ dot. przetargu nieograniczonego na Modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów. Część II :Kontynuacja dostosowania sal chorych i łazienek na oddziałach neurologicznym i kardiologicznym do wymogów NFZ oraz przystosowanie pomieszczeń rehabilitacyjnych na tych oddziałach z Zespole Profilaktyki i Rehabilitacji przy ul. Świerczewskiego 12 w Janowicach Wielkich. Dokumentacja w wersji papierowej może zostać udostępniona zainteresowanym Wykonawcom wyłącznie do wglądu w siedzibie Zespołu ( Dział Adm.-Gospodarczy) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ. 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności - zgodnie z ustawą z 07.07.1994r. Prawo budowlane. 2.Posiada wiedzę i doświadczenie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia. 3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia -inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ. Posiada minimalne kwalifikacje : posiada ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz dokumentu potwierdzającego przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - z datą ważności na dzień otwarcia ofert,minimalne doświadczenie zawodowe: 60 miesięcy na stanowisku inspektora nadzoru przy robotach budowlanych , w tymco najmniej dwa zamówienia w zakresie nadzoru inwestorskiego, w tym przynajmniej jedno zamówienie dotyczące nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych obejmujących prace w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku inspektora nadzoru w danej specjalności, liczoną od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Do doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru nie sumuje się okresu zatrudnienia osoby na innych budowach w tym samym czasie . Jeżeli wskazana wyżej osoba jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego (art. 12 pkt 7 w zw. z art. 12 a Prawa budowlanego), wymagane będzie od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych oraz wstąpienie do właściwej polskiej izby samorządu zawodowego. Postępowanie w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ. Wykaz - zestawienie informacji na temat kwalifikacji zawodowych (uprawnień) doświadczenia i wykształcenia Załącznik Nr 4 do IDW Oświadczenie o posiadaniu przez osoby wskazane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wymaganych uprawnień wydanych zgodnie z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawa budowlanego- Załącznik Nr 5 do IDW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 u.p.z.p. - wykonawca lub wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( art.24 ust.1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 3 do IDW.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonywanie zamówienia w czasie między płatnościami Zamawiającego oraz posiada aktualne , obowiązkowe ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności zawodowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zpir.sisco.pl ;BIP; zakładka -informacje -przetargi 2012r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie ze strony Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego : ZPiR ul.Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie lub złożyć bezpośrednio w sekretariacie Dyrektora ZPiR, segment :administracja (adres jw.) parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie dofinansowane z budżetu Województwa Dolnośląskiego 2012r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.