Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-08
Janowice Wielkie: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania
pn. Modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów.
Część II: Kontynuacja dostosowanie sal chorych i łazienek na oddziałach neurologicznym i kardiologicznym do wymogów NFZ oraz przystosowanie pomieszczeń rehabilitacyjnych na tych oddziałach z Zespole Profilaktyki i Rehabilitacji przy ul. Świerczewskiego 12 w Janowicach Wielkich
Numer ogłoszenia: 386580 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ , ul. Karola Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7547500, faks 0-75 7547503.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zpir.sisco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów. Część II: Kontynuacja dostosowanie sal chorych i łazienek na oddziałach neurologicznym i kardiologicznym do wymogów NFZ oraz przystosowanie pomieszczeń rehabilitacyjnych na tych oddziałach z Zespole Profilaktyki i Rehabilitacji przy ul. Świerczewskiego 12 w Janowicach Wielkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dotyczy realizacji zamówienia pn. Modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów. Część II : Kontynuacja dostosowania sal chorych i łazienek na oddziałach neurologicznym i kardiologicznym do wymogów NFZ oraz przystosowanie pomieszczeń rehabilitacyjnych na tych oddziałach z Zespole Profilaktyki i Rehabilitacji przy ul. Świerczewskiego 12 w Janowicach Wielkich z planowanym terminem rozpoczęcia - październik 2012 r. i zakończenia - .15.12.2012r. Zakres zadania objętego nadzorem inwestorskim robot budowlanych obejmuje a)wtórny podział części pomieszczeń, b) oddzielenie klatki schodowej od pomieszczeń oddziału drzwiami aluminiowymi przeszklonymi (EI60), z dostosowaniem Oddziału do wymogów Ministerstwa Zdrowia poprzez: c) poszerzenie istniejących otworów drzwiowych do istniejących i projektowanych sal łóżkowych, d) dostosowanie węzłów sanitarnych do potrzeb oddziału i osób niepełnoprawnych, e) dostosowanie jednego pomieszczenia dla przechowywania zwłok, f) biały montaż, osprzętu stanowiącego dostawę Zamawiającego, g) wykonanie wykładziny ściennej (g1) w sanitariatach: z płytek ceramicznych do wysokości 2 m pomieszczenia, (g2) w sanitariatach- łazienkach : z płytek ceramicznych do wysokości 2 m pomieszczenia, (g3) w sanitariatach- przy umywalkach: fartuchy do wysokości 2 m pomieszczenia i szerokości 1,6m (g4) w salach chorych wokół umywalek fartuchy z płytek glazurowanych wtórny podział części pomieszczeń, h) montaż nowej stolarki drzwiowej, wewnętrznej, jednoskrzydłowej, drewnianej sosnowej, wielopłycinowej, pełnej w ościeżnicach drewnianych, i) montaż drzwi aluminiowych przeszklonych szkłem bezpiecznym (EI30) j) wykonanie nowych tynków na zamurowaniach i ubytkach- tynk gładki gipsowy maszynowy, k) wykonanie podłoża pod nowe wykładziny syntetyczne i płytki ceramiczne, przy czym na podłogach drewnianych- ułożenie płyt OSB gr. 18mm, l) ułożenie nowych wykładzin podłogowych - wykładzina homogeniczna, antypoślizgowa, przy czym w pokojach łóżkowych oraz pomieszczeniach, w których znajduje się medyczna aparatura komputerowa powinna być antystatyczna wykładzina podłogowe lub wykładzina z instalacją do odprowadzania ładunków elektrycznych, m) wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, n) malowanie ścian farbami lateksowymi, o) wykonanie na ścianach korytarza komunikacyjnego przedmiotowego Oddziału, na całej długości poręczy oraz odbojnic i narożników, p) sprawdzenie i udrożnienie istniejącej wentylacji grawitacyjnej, r) zainstalowanie w sanitariatach wentylatorów łazienkowych z opóźnionym wyłączeniem sprzężonych z oświetleniem sanitariatu, łącznie z wyprowadzeniem wszystkich przewodów wentylacyjnych ponad połać dachową, s) remont - wymiana instalacji elektrycznej w obrębie oddziału wraz z wymianą oddziałowej tablicy rozdzielczej, t) montaż instalacji przyzywowej w pomieszczeniach sal chorych u) montaż paneli nad łóżkowych we wszystkich salach chorych, bez instalacji gazów medycznych, w) montaż prowadnic i zasłon wydzielających miejsca łóżkowe. Szczegółowy zakres zadania objętego nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa, , którą Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich -SP ZOZ zpir.sisco.pl zakładka -informacje - przetargi (w miejscu publikacji SIWZ dot. przetargu nieograniczonego na Modernizacja i dostosowanie budynku do obowiązujących norm i standardów. Część II :Kontynuacja dostosowania sal chorych i łazienek na oddziałach neurologicznym i kardiologicznym do wymogów NFZ oraz przystosowanie pomieszczeń rehabilitacyjnych na tych oddziałach z Zespole Profilaktyki i Rehabilitacji przy ul. Świerczewskiego 12 w Janowicach Wielkich. Dokumentacja w wersji papierowej może zostać udostępniona zainteresowanym Wykonawcom wyłącznie do wglądu w siedzibie Zespołu ( Dział Adm.-Gospodarczy) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ. 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności - zgodnie z ustawą z 07.07.1994r. Prawo budowlane. 2.Posiada wiedzę i doświadczenie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia. 3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia -inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ. Posiada minimalne kwalifikacje : posiada ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz dokumentu potwierdzającego przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - z datą ważności na dzień otwarcia ofert,minimalne doświadczenie zawodowe: 60 miesięcy na stanowisku inspektora nadzoru przy robotach budowlanych , w tymco najmniej dwa zamówienia w zakresie nadzoru inwestorskiego, w tym przynajmniej jedno zamówienie dotyczące nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych obejmujących prace w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku inspektora nadzoru w danej specjalności, liczoną od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Do doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru nie sumuje się okresu zatrudnienia osoby na innych budowach w tym samym czasie . Jeżeli wskazana wyżej osoba jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego (art. 12 pkt 7 w zw. z art. 12 a Prawa budowlanego), wymagane będzie od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych oraz wstąpienie do właściwej polskiej izby samorządu zawodowego. Postępowanie w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych odbywa się na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ. Wykaz - zestawienie informacji na temat kwalifikacji zawodowych (uprawnień) doświadczenia i wykształcenia Załącznik Nr 4 do IDW Oświadczenie o posiadaniu przez osoby wskazane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wymaganych uprawnień wydanych zgodnie z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawa budowlanego- Załącznik Nr 5 do IDW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 u.p.z.p. - wykonawca lub wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży lub złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( art.24 ust.1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 3 do IDW.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonywanie zamówienia w czasie między płatnościami Zamawiającego oraz posiada aktualne , obowiązkowe ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności zawodowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zpir.sisco.pl ;BIP; zakładka -informacje -przetargi 2012r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie ze strony Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego : ZPiR ul.Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie lub złożyć bezpośrednio w sekretariacie Dyrektora ZPiR, segment :administracja (adres jw.) parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie dofinansowane z budżetu Województwa Dolnośląskiego 2012r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn.: "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przyłękach" z podziałem na części: Część I: Pełnienie funkcji inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej...
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.