To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-08
Warszawa: Wykonanie remontu ulic: Świętojerskiej na odc. Bonifraterska - Freta i Koźlej w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy - etap I wymiana oświetlenia.
Numer ogłoszenia: 386596 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349304 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, faks 022 5568373.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu ulic: Świętojerskiej na odc. Bonifraterska - Freta i Koźlej w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy - etap I wymiana oświetlenia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ulic: Świętojerskiej na odc. Bonifraterska - Freta i Koźlej w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy - etap I wymiana oświetlenia, w zakresie obejmującym następujące roboty budowlane: - demontaż istniejącego oświetlenia i ustawienie stylowych słupów stalowych typu (Pastorał) (24 szt. słupy wolnostojące oraz 2 szt. wysięgniki na budynkach) wraz z ułożeniem linii kablowej (ok. 1126 m) w rurach ochronnych, - demontaż sygnalizatorów sygnalizacji świetlnej i ponowny ich montaż na nowym słupie oświetleniowym 2 kpl., - odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach kablowych (ok. 1207 m2). Przedmiot zamówienia przedstawiono w następujących, załączonych do SIWZ załącznikach: - wzór kosztorysu ofertowego (kosztorys ślepy) stanowiący załączniki Nr 10/1 i 10/2, - projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załączniki Nr 11/1 i 11/2, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki Nr 12/1 i 12/2. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. 2. Zamawiający, jako zarządca drogi, opracował projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, który Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy. Na Wykonawcy będzie zatem spoczywał tylko obowiązek wdrożenia tego projektu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JIMMY J.CICHOCKI, J.ZANDBERG SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JIMMY J.CICHOCKI, J.ZANDBERG SPÓŁKA JAWNA
- JIMMY Jerzy Cichocki, Janusz Zandberg Sp. Jawna, ul. Kłobucka 13, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 519236,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 341752,17
Oferta z najniższą ceną: 341752,17 / Oferta z najwyższą ceną: 341752,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.