Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-25
Zawiercie: Dostawa gadżetów.
Numer ogłoszenia: 386602 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów: Część nr 1 - Dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem logo miasta do wykorzystania na potrzeby promocji Gminy Zawiercie. Szczegółowy zakres tej części obejmuje: 1) smycz reklamowa z karabińczykiem o szerokości 15 mm z kolorowym nadrukiem, ilość: 2 000 sztuk 2) brelok z karabinkiem i taśmą o szerokości 20 mm z kolorowym nadrukiem wraz z kółkiem na klucze, ilość: 2 000 sztuk 3) torba papierowa biała, nie mniejsza niż 24x10x32 cm (szer./gł./wys.), nadruk jeden kolor, torba bez usztywnionej krawędzi górnej i bez wzmocnionego dna, uchwyt wklejony (wewnątrz torby) Rodzaj papieru: Kraft prążkowany biały. Rodzaj uchwytu: sznurek papierowy skręcony, metoda nadruku: sitodruk, ilość: 2 000 sztuk 4) kubek reklamowy z porcelitu biały nie mniejszy niż 94mm/300ml/82mm z kolorowym nadrukiem metodą sublimacji, środek kubka granatowy, kubek klasy AAA, beczułkowaty wygląd, okrągłe ucho, ilość: 500 sztuk 5) koszulka typu T-shirt koloru białego z kolorowym nadrukiem wielkości A4, druk farbami wodnymi, gramatura 160 g/m2, 100% bawełna, koszulka bezszwowa, (rozmiary S 1/4 ilości, M 1/4 ilości, L 1/4 ilości, XL 1/4 ilości), koszulka jednostkowo pakowana w worek foliowy, ilość: 500 sztuk 6) koszulka typu T-shirt koloru czarnego z kolorowym nadrukiem wielkości A4, druk metodą sitodruku, gramatura 180 g/m2, 100% bawełna, koszulka bezszwowa, (rozmiary S 1/4 ilości, M 1/4 ilości, L 1/4 ilości, XL 1/4 ilości), koszulka jednostkowo pakowana w worek foliowy, ilość: 500 sztuk 7) worek odblaskowy na plecy z regulacją nie mniejszy niż 31,5 x 38,5 cm, kolor żółty, również do zamocowania na tornister, dzianina fluorescencyjna z pasem odblaskowym zgodnym z normą EN 471 lub równoważną, nadruk jeden kolor, ilość: 1 000 sztuk 8) Zegar naścienny - dwa rodzaje: a) kolor tarczy czarny z białymi cyframi, nadruk na tarczy logo pełny kolor, średnica zegara: 250 mm, średnica tarczy: 230 mm, plastikowa obudowa w kolorze zielonym, płaska szklana szybka, aluminiowe wskazówki, mechanizm kwarcowy, mechanizm z ruchem krokowym, zasilanie - bateria 1 x R06 (wraz z załączoną baterią), opakowanie - białe pudełko z kartonu, ilość: 100 sztuk, b) kolor tarczy biały z czarnymi cyframi, nadruk na tarczy logo pełny kolor, średnica zegara: 250 mm, średnica tarczy: 230 mm, plastikowa obudowa w kolorze granatowym, płaska szklana szybka, aluminiowe wskazówki, mechanizm kwarcowy, mechanizm z ruchem krokowym, zasilanie - bateria 1 x R06 (wraz z załączoną baterią), opakowanie - białe pudełko z kartonu, ilość: 100 sztuk Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko dostarczyć przedmiot zamówienia na adres wskazany poniżej: Urząd Miejski w Zawierciu, Wydziału Rozwoju i Promocji Miasta Zawiercia ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie. Część nr 2 - Dostawa gadżetów ekologicznych z nadrukiem adresu strony internetowej (www.czystagmina.zawiercie.eu) do wykorzystania na potrzeby promocji ekologii i recyklingu w Gminie Zawiercie. Szczegółowy zakres tej części obejmuje: 1) Długopis z niebieskim wkładem, wykonany z papieru ekologicznego, z drewnianym klipsem oraz kolorowymi wykończeniami z biodegradowalnego plastiku, rozmiar minimum O 9 x 140 mm, nadruk 1 kolor w 1 miejscu, ilość: 400 szt.; 2) Bambusowy notes na kółkach, zapinany gumką z bambusowym długopisem, zawierający minimum 70 kartek w linie z papieru z recyklingu, rozmiar nie mniejszy niż 105 x 148 mm, w kolorze brązowym, z nadrukiem w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 100 szt.; 3) Notes ekologiczny na kółkach wykonany z surowców wtórnych, sztywnych okładek wykonanych z makulatury i bio-plastiku, z długopisem wykonanym z papieru ekologicznego z kolorowymi wykończeniami z biodegradowalnego plastiku, wkład do długopisu koloru niebieskiego, notes powinien zawierać minimum 80 czystych kartek z papieru po recyklingu, rozmiar minimum 125 mm x 180 mm, z nadrukiem w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 300 szt. - notesy w 3 dowolnych kolorach (np. 100 szt. niebieski, 50 szt. żółty itp.), dołączony długopis dobrany kolorystycznie do koloru notesu; 4) Zestaw piśmienniczy w kartonowym etui o rozmiarach minimum 45 mm x 190 mm x 20 mm, w kolorze beżowym, zawierający drewnianą linijkę 16 cm - 20 cm, 2 drewniane, grafitowe ołówki, 1 drewnianą temperówkę z metalowym ostrzem, 1 miękką, ścierającą gumkę naturalną do ołówków i grafitów do stosowania na różnych powierzchniach, z nadrukiem na etui kartonowym w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 300 szt.; 5) Składana torba wykonana z materiału non-woven: 80 g/m2, uchwyt 38 cm, torba powinna posiadać kieszeń frontową, nadruk w 1 kolorze w 1 miejscu, rozmiar torby po złożeniu minimum 200 mm x 110 mm x 15mm, po rozłożeniu minimum 380 mm x 465 mm, ilość: 1000 szt. - torby w 5 dowolnych kolorach (np. 200 szt. żółty, 200 szt. zielony, itp.); 6) Drewniany piórnik w kolorze beżowym z minimum 12 kolorowymi, drewnianymi kredkami, piórnik w rozmiarze nie mniejszym niż 108 mm x 108 mm x 22 mm, nadruk w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 300 szt.; 7) Kartonowy cylindryczny piórnik w kolorze beżowym z minimum 12 kolorowymi, drewnianymi kredkami, w rozmiarze nie mniejszym niż O 35 mm x 97 mm, nadruk w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 300 szt.; 8) Worek odblaskowy, wodoodporny, wykonany z tkaniny fluorescencyjnej z wszytym pasem odblaskowym zgodnym z normą EN471 lub równoważną, z możliwością zamocowania na tornister, w rozmiarze minimum 350 mm x 400 mm, nadruk w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 500 szt. - worki w dwóch kolorach: pomarańczowy i żółty (np. 200 szt. żółty i 300 szt. pomarańczowy); 9) Zestaw gier 7 w 1, w drewnianym pudełku z aksamitnym wnętrzem o wymiarach minimum 265 mm x 265 mm x 47 mm, zawierającym 7 gier między innymi: szachy, karty, domino, mikado, kości, dwie gry dowolnego wyboru, z nadrukiem w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 50 szt.; 10) Gra Mikado w drewnianym pudełku o wymiarze nie mniejszym niż 193 mm x 45 mm x 26 mm, zestaw do gry powinien składać się z 41 jednakowych, szpiczasto zakończonych, drewnianych patyczków o długości minimum 170 mm, różniących się między sobą ilością i kolorem namalowanych na nich pasków zgodnie z ogólnymi zasadami gry, nadruk na drewnianym pudełku w 1 kolorze w 1 miejscu, ilość: 250 szt. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko dostarczyć przedmiot zamówienia na adres wskazany poniżej: Urząd Miejski w Zawierciu, Referat Gospodarki Komunalnej, ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie. Opis przedmiotu zamówienia określają również wzory umów dla każdej z części - stanowiące załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT, 2)przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 202)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.11.2014 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- Budowa drogi gminnej - droga nr 2b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy.
- Dostawa odzieży medycznej
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Budowa Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Zawierciu-sporządzenie dokumentacji"
- Remont sanitariatów - toaleta dla chłopców na parterze w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn.: "Projekt Doradztwa Energetycznego finansowanego w ramach Programu FEnIKS 2021-2027".
- Wykonanie i dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin w 2025 roku- 3 części
- Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów dla Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości
- Tekstylia z logiem Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości
- "Dostawa materiałów pomocniczych oraz nagród na potrzeby organizacji imprez edukacyjnych i warsztatów w Poleskim Parku Narodowym w 2025 r. z podziałem na 2 części"
- Usługa druku i dostawy Pisma Samorządu Województwa Lubelskiego "Lubelskie.pl"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.